هر شرکتی بر مبنای دوره حسابداری مالی، سود و زیان را محاسبه می کند و شرکت می تواند سود ده و زیان ده باشد .

هر شرکت موفقی یک سیستم حسابداری موفق دارد و اگر شما حساب و کتاب و سیستم حسابداری ندارید، عمیقا توصیه می کنیم که در کسب و کار خود بازاندیشی کنید

ترازنامه، اظهارنامه مالی است که ارزش خالص یک شرکت را در یک تاریخ معین مانند پایان سال نشان می دهد. این اظهارنامه مالی، دارایی های شرکت، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام را منعکس می کند. تهیه و آماده سازی ترازنامه، نقش مهمی در رشد کسب و کار شما دارد.

ترازنامه چیست؟

ترازنامه یک اظهارنامه دو ستونه از اقلام است که هر ستون باید با ستون دیگر تراز باشد. ستون اول، لیست دارایی ها است. ستون دوم، حاصل جمع لیست بدهی ها و حقوق صاحبان سهام در کسب و کار است. در واقع ترازنامه نشان می دهد که:

بدهی ها + حقوق صاحبان سهام = دارایی

ترازنامه به شما کمک می کند تا ببینید که چقدر سرمایه گذاری در کسب و کار شما با ارزش است. معادله زیر در این امر به شما کمک می کند:

بدهی ها – دارایی = حقوق صاحبان سهام

چرا صورت سود و زیان و به اصطلاح ترازنامه در بازاریابی مهم است ؟

خیلی از شرکتها فکر می کنند که بازاریابی جزیی از شرکت است، اگر شما چنین دیدگاهی دارید، متاسفانه باید بگوییم دیر یا زود از صحنه رقابت حذف خواهید شد، بازاریابی کل سازمان است !

همه چیز باید بر بازاریابی منطبق باشد و بازاریابی بر همه چیز .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی