پشتیبانی خانه بازاریابی

برای ارتباط با خانه بازاریابی با شماره 02122051861 و یا شماره همراه 09190640919 تماس بگیرید و یا پیام خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

خانه بازاریابی، خانه امن کسب و کارها برای موفقیت

شماره تماس خانه بازاریابی

02122051861

خانه بازاریابی چگونه ساخته شد ؟

در خلال سالها مدیریت و درگیری با فضای کسب و کار و مطالعات رسمی و غیررسمی در زمینه مدیریت و بازاریابی متاسفانه با یک خلاء بزرگ روبرو شدیم !

نه این که ما از جنس آدم هایی باشیم که همه چیز و همه کس را نفی کنیم، اما متاسفانه خانه ای برای کسب و کارهای ایرانی و استارت آپ ها وجود نداشت .

خانه بازاریابی محلی برای مشاوره گرفتن از اساتید است و ما به دنبال آن هستیم که ارتباط کسب و کارها با مشاورین را برقرار نماییم

ما به دنبال ارائه خدمات متنوعی در زمینه بازاریابی هستیم و چشم انداز ما این است که به عنوان یک شتاب دهنده برای کسب و کارها عمل کنیم .

1- کسب و کارهای سنتی

بسیار از کسب و کارهای سنتی در فضای عصر تولید متوقف شده اند و نمی توانند کسب و کار خود را به روز رسانی کنند

راهکار خانه بازاریابی برای این کسب و کارها آموزش است

آموزش بازاریابی

برای کسب و کاری هنوز الفبای ارتباط با مشتری را نمی داند و نمی داند که چگونه باید با مشتری برخورد کند، کمی برای برندسازی زود است !

2- استارت آپ ها

استارت آپ ها با مشکلات متنوعی روبرو هستند

یکی از مشکلات اصلی استارت آپ ها نداشتن تجربه کافی است،فقط یک اپ یا یک وب سایت نمی تواند به تنهایی معجزه کند، در کنار دانش نرم افزاری، استارت آپ ها نیاز به دانش مدیریتی و بازاریابی دارند .

در تحقیقات انجام شده یکی از مهم ترین دلایل شکست استارت آپ ها عدم تشخیص نیازهای بازار بوده است، یعنی مثلا یک شخص یا گروه ایده ای در ذهن داشته اند که فکر کرده اند که خیلی مفید است، ولی بعد از کلی هزینه متوجه شده اند که ایده آنها در بازار جایگاهی ندارد .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند ، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی