خدمات بازاریابی حضوری

ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی خدمات و محصولات شما

چگونه بیست درصد فروش شما را افزایش می دهیم !?

1- ارتباط مستقیم و حضوری با مشتریان احتمالی و فروش جدید

2-ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و تکرار فروش

3- ارتباط مستمر مجازی با مشتریان احتمالی ( با اجازه خودشان) و فروش

4- ارتباط مستمر مجازی با مشتریان فعلی شما و افزایش فروش

چرا باید بازاریابی را ادامه دهید ؟

دیوید اگیلوی مشتری

مشتریان جدید

همواره بازار و مشتریان جدیدی برای خدمات و مجصولات شما وجود دارد ، افراد جدید، فروشگاه های جدید و ...

بازارها در حال تغییر و جابه جایی هستند

مشتریان فعلی شما

مشتری با یک جست و جوی ساده می تواند به رقبای شما دسترسی داشته باشد و شما را جایگزین کنند !

اگر با مشتریان خود ارتباط مستمر نداشته باشید بازار را از دست خواهید داد .

در ثانی مشتری ممکن است عدم حضور شما را نشانه ضعف شما و قدرت رقبا تصور کند

بازاریابی قدرت است !

خدمات بازاریابی حضوری چه سودی برای شما دارد ؟

1- ارتباط مستمر با مشتریان فعلی

شما با هزینه بسیار پایین همیشه در ارتباط با مشتری خواهید بود و از نظرات آنها نسبت به کسب وکارتان مطلع می شوید و فروش ادامه پیدا می کند

2- جذب مشتریان جدید

خدمات منحصر به فرد گروه بازاریابی مشاورین آرتا و ارتباط با مشتریان هدف شما و جذب آنها برای خرید از محصولات و خدمات شما .

3- هزینه های بسیار پایین

نسبت به جذب مدیر ارتباط با مشتری و یا بازاریابی حصوری مستمر، خدمات ما بسیار کم هزینه تر است و هم چنین به دلیل شیوه متفاوت بازاریابی، ارتباط با مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید به صورت تاثیرگذارتری صورت می گیرد .

4- بازاریابی اجازه ای برای اولین بار در ایران

پیام های ما اسپم نیست و قبل از ارسال پیام و هدایت آنها به لینک و صحفه کسب و کار شما، از آنها اجازه گرفته شده است .

هزینه های بازاریابی حضوری

با توجه به کار شما نحوه همکاری و هزینه ها قابل مذاکره است، ولی کلیت کار بر اساس تجربه همکاری با کسب و کارهای مختلف به صورت نفر ساعت می باشد .

بازاریابی حضوری به صورت ساعتی توسط بازاریان مجرب و کارآزموده، کافی است که یکبار امتحان کنید، امکان تعریف شاخص برای بازاریاب ها برای اطمینان از موفقیت و ارسال لوکیشن و بازخورد کسب و کارهای پرزنت شده

1- پرزنت حضوری

پرزنت حضوری کسب و کار شما با رعایت کلاس کاری به بازاریاب هدف با ارائه گزارش کار و بازخورد

رقم وابسته مدت زمان پرزنت و در دسترس بودن مشتریان هدف شما می باشد

شروع از هزار تومان به ازای معرفی خدمات و محصولات شما به مشتری هدف

مثلا شما توزیع کننده مواد غذایی هستید و بازار هدف شما سوپرمارکت هاست، به ازای معرفی محصولات شما به هر سوپرمارکت 2000 تومان دریافت می شود

برای محصولات تندگردش و مصرفی نظیر فست فود و رستوران به ازای فروش به ازای محصول کار قابل تعریف است

2- مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ و توسعه فروش شما

با ارتباط مستمر فروش های فعلی شما حفظ و مشتریان جدید هم اضافه خواهند شد

هزینه وابسته به شیوه همکاری و معمولا بر اساس پورسانت از فروش تعریف می شود و وابسته به نوع کالا و خدمات شما دارد

درصورتی که سوالی دارید، و نقطه ابهامی وجود دارد، لطفا با ما تماس بگیرید

02122051861

09190640919

دیدگاه‌ها   

#2 پاسخ: بازاریابی حضوریمشاور بازاریابی حضوری 1398-06-06 17:32
با تشکر از علاقه مندی شما به خانه بازاریابی و خدمات بازاریابی حضوری، بحث اشتراک گیری رستوران بحث پیچیده ای است و پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات خاص اشتراک گیری و مدیریت ارتباط با مشتری است، لطفا با ما تماس بگیرید
#1 بهای بازاریابی حضوریسوخاری برگر 1398-04-13 13:48
با سلام، بهای خدمات به ازای اشتراک گیری رستوران و معرفی کالا و خدمات و منوی رستوران چه قدر تمام می شود ؟
نقطه ابهام بحث هزینه هاست و این که هزینه بازاریابی حضوری برای رستوران چه قدر تمام می شود ؟
تضمین کار شما چیست ؟

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


با عضویت در خبرنامه اکسیر تجارت، به صورت هفتگی آموزه های بزرگان بازاریابی و فروش برای شما ارسال می شود

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی