تبلیغات بنری اینترنتی

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی

تبلیغات بنری در اینترنت و جذب مشتریان جدید برای شما

زیاد وقت شما را نمی گیریم، همه ما می دانیم که راز موفقیت و سوددهی و فروش بیشتر دیده شدن و مراجعه مشتریان است، همانطور که می دانید کانال های ارتباطی با مشتری به پنج قسمت تقسیم می شود :

1- آگاهی

مشتری با کسب و کار ما آشنا و آگاه می شود ، مثلا از طریق روزنامه یا دیدن ویترین و تابلو یا جست و جو در اینترنت !

2- ارزیابی

مشتری محصولات و خدمات و خود ما را ارزیابی می کند و این که آیا می تواند به ما اعتماد کند یا خیر ! و البته ارزیابی بعد از خرید هم ادامه دارد و توجه داشته باشید که عملیات بازاریابی به صورت پیوسته و بعد از خرید هم باید ادامه داشته باشد :

مردم فراموش میکنند

رقبای ما می توانند جای ما را بگیرند

نداشتن عملیات بازاریابی از سوی مشتریان می تواند ضعف خدمات و محصولات و برند تعبیر شود و و ...

3- فروش

4- توزیع

5- خدمات پس از فروش

ZMOT

لحظه صفر اعتماد و حقیقت کالا و برند

کانال آگاهی و ارزیابی بسیار مهم هستند و مبحث دیگری وجود دارد به نام لحظه صفر حقیقت یا اعتماد که توسط گوگل معرفی شد و بیان می کند که مشتری و مصرف کننده قبل از خرید در رابطه با برند و محصولات و خدمات شما تحقیق می کند و به صورت آگاهانه دست به خرید و انتخاب محصولات شما می زند .

پیشنهاد ما برای موفقیت و برندسازی شما این است :

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها

فرض کنیم که شما برند تولید نوشابه هستید و مشتری در حال جست و جو برای یک فست فود است و شماره تماس یا منوی فست فود را نیاز دارد، اگر شما تبلیغات کلیکی گوگل را استفاده کنید و در صدر نتایج ظاهر شوید، کاربردی ندارد و اتلاف بودجه است، مشتری به دنبال اطلاعات مورد نظر خودش است و صفحه نا مرتبط را باز نمی کند و هم چنین تبلیغات متنی هم خیلی موثر است .

حالا لحظه ای را فرض کنید که مثلا مشتری فست فود خاص را در آجودانیه یافته است و با تبلیغات بنری نوشابه مورد نظر شما مواجه می شود، این بهترین تاثیر ممکن است .

یا مثلا شما محصولی خاص دارید و مشتری به دنبال سوپرمارکت در محله نیاوران است، و پس بازکردن آدرس و مواجه شدن با مشخصات سوپرمارکت بنر محصولات شما را مشاهده می کند ، مثلا کیک یا آب میوه و ... احتمال خرید و انتخاب شما بالا می رود

هر نوع کالا با صنف مرتبط را در نظر بگیرید، مثلا برند پوشاک با فروشندگان پوشاک و ...

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی

مشتری به دنبال نمایندگی بیمه در محدوده نیاوران است و دست به جست و جو می زند، و لیستی از بیمه های محله مورد نظر را مشاهده می کند و بنر دفتر بیمه شما در صدر به مشتری نمایش داده می شود

به نظر شما احتمال خرید مشتری چه قدر است ؟

یا مثلا مشتری به دنبال شیرینی فروشی در یک محدوده است و بنر کسب و کار شما در کل مشاغل محدوده نمایش داده می شود

همانظور که گفته شد، فرآیند خرید در بسیاری موارد یک پروسه است و مشتری باید جذب حفظ شود، تبلیغات بنری هوشمند به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید، برای مشاوره رایگان و توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید

09190640919

از دایرکتوری مشاغل فیدیکس بازدید کنید !

تبلیغات بنری اینترنتی هوشمند در محله و محدوده و یا صنف کاری مورد نظر شما

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی