برندسازی

یکی از با ارزش ترین دارایی های سازمان برند آنهاست ، اما برند چیست . چگونه می توان آن را ساخت ؟

انسان امروز با زمان کمتر و کاهش زمان برای تصمیم گیری روبروست و مجبور است به برندها اعتماد کند و برند به ساده سازی تصمیم گیری مشتری کمک می کند .

یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برندهای قدرتمند است که به وعده های خود عمل کند.

متاسفانه برندهای امروز بازار ایران کمتر با برندسازی آمیخته شده اند و آنچه که پیداست هنوز برندهای ایرانی راه درازی تا درک برندسازی را باید طی کنند .

بازار ایران در عصر تولید باقی مانده و تولید کنندگان فکر می کنند که هرچه تولید کنند باید مشتری مصرف کند.

ما به خیلی از شرکت های ایرانی رجوع کرده ایم و با بررسی اجمالی متوجه شده ایم که اهمیتی برای برند قائل نیستند و برند و برندسازی در حد حرف باقی مانده است .

برندسازی چیست ؟

برندسازی قرن هاست که به عنوان تمایز میان یک کالای تولید کننده از تولید کننده دیگر مطرح است .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند ...

More From: بلاگ بازاریابی