بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای مفهومی نسبتا جدید است که مطرح شدن آنرا با کارآفرین و صاحب نظر بازاریابی ست گادین نسبت می دهند .

در واقع تبلیغات و فعالیت های بازاریابی امروز بدون اجازه و در زمانی به مشتری احتمالی عرضه می شوند که مشتری نیازی به آنها ندارد

موارد زیر نمونه از تبلیغات ناخواسته و وقفه انداز در زندگی روزمره است :

تبلیغات تلویزیونی نا خواسته

شما در حال تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه تان هستید که گاه و بیگاه با پیام های بازرگانی نا خواسته روبرو می شوید .

آیا نسبت به تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای نفرت پیدا نمی کنید ؟

این نوع بازاریابی در عصر ارتباط زدگی می تواند مفید و موثر باشد ؟

مشکل دیگر این نوع تبلیغات وقفه انداز، عدم ارتباط به مخاطب است، مثلا آیا یک جوان بیست ساله نیاز به خرید قابلمه دارد ؟

هدف گیری تبلیغات سنتی به شدت ضعیف است .

راه کار خانه بازاریابی، بازاریابی اجازه ای

خانه بازاریابی استارت آپ جدیدی را آغاز کرده است که با اجازه مشتریان و طبق نظر خود مشتریان برای آنها تبلیغات ارسال می کند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند ...

More From: بلاگ بازاریابی