خلق هویت سازمان
سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟

چگونگی سریع ثروتمند شدن

همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد

نگرش بازاریابی خانه بازاریابی این است، دیدگاه بازاریابی متفاوت در بازاریابی و نگریستن به مشتری در جایگاه متفاوت

مشتری را شریک خود فرض کنید، خودتان را جای مشتری بگذارید، هدف شما خدمت باشد و نه سود آوری محض !

مایک لیتمن و سریع ثروتمند شدن

ثروتمند شدن یک راه سریع دارد و یک راه کند دارد

اگر راه کند را می خواهید، این است :

کار کنید، کارکنید، سخت تر کار کنید، پس انداز کنید و ...

البته در شرایط فعلی بازار، سریع ثروتمند شدن خیلی سخت است

پیشنهاد می کنیم کلیپ داستان پابلو و برونو رو در کانال 6 ببینید

فقط متمرکز شدن بر کسب و کارتان کندترین راه برای ثروتمند شدن است، بگذارید تا تکرار کنم :

فقط متمرکز شدن بر کسب و کارتان کندترین راه برای سریع ثروتمند شدن است !

مطابق تجربه شخصی من، این جمله صد درصد صحیح است. زمان نشان خواهد داد که آیا شما هم به همین نتیجه خواهید رسید یا خیر

می بینید که من به طور اتفاقی آخرین راز ناگفته کسب در آمد معنوی را پیدا کردم . کاملا اتفاقی بود اما در برابرم ظاهر شد و من حالا آن را با شما در میان می گذارم

من به این گنج معنوی دست پیدا کردم و ظرف مدت 76 روز بعد از چاپ کتاب گفت و گو با میلیونر ها بدون این که پولی صرف تبلیغات کنم، بدون هیچ فعالیت روابط عمومی بدون هیچ سخنرانی، کتابی که ناشرش هم خودم بودم تبدیل به شماره یک پرفروش های آمازون شد و 29 ساعت در این جایگاه باقی ماند .

صنعت چاپ کتاب می گوید که چنین چیزی بی سابقه است و در صنعت واقع این یک رکود جهانی است .

رازهای سریع ثروتمند شدن ربطی به پول در آوردن ندارد

جریان نقدینگی در کسب و کار شما مهم است .هیچ کس شکسی در این مورد نخواهد داشت . اما اگر تنها تمرکزتان بر روی جریان نقدینگی ، جریان نقدینگی، جریان نقدینگی باشد ، آن وقت برای شما هم مثل نود و هشت درصد کسانی این کتاب را می خوانند ، ثروت خیلی کند ظاهر خواهد شد . درست مثل سرعت حرکت ترافیک در روزهای تعطیلی در جاده های شمال

اگر می خواهید خیلی سریع ثروتمند شدن را تجربه کنید، از تمرکز بر روی پول در آوردن دست بردارید

توجه داشته باشید که در عالم قدرتی وجود دارد که من آن را تازه کشف کرده ام و مسیر سریع حرکت به سوی ثروت را باز می کند .

در عالم قدرتی وجود دارد که کلید حقیقی رهایی مالی شما را در اختیار دارد . در عالم قدرتی وجود دارد که به من نشان تا چه حد حیرت انگیز است

یک سیستم برای سریع ثروتمند شدن وجود دارد که الان آن را خواهید شنید و به زودی در سراسر دنیا طنین خواهد انداخت این چیزی نیست جز استفاده از قدرت بازدهی و عشق برای کمک به دیگران که به شماهم کمک کنند

امروزه کارآفرین های زیادی هستند که دارد با یان اصل زندگی می کنند .

امروزه کارآفرین های زیادی هستند که دارند با این اصل زندگی می کنند، حالا چیزی که نیاز دارید سستمی است که به این اصل قدرتمند دست پیدا کنید تا شما هم بتوانید همین کار را بکنید

دوست من، استفاده از این اصل در زندگی شما معجزه می کند و راز سریع ثروتمند شدن را به شما نشان می دهد

این چهار قدم به تنهایی مسئول این بودند که کتاب من گفت گو با میلیونرها به جایگاه شماره یک در فهرست پرفروش ترین های آمازون برسد .

در واقع کتاب من و رازهای سریع ثروتمند شدن ، نتیجه خالص استفاده از این اصل است :

استفاده از قدرت بازدهی و عشق برای کمک به دیگران که به شما کمک کنند

چهار قدم لازم برای به کار انداختن قدرتمندترین راز ایجاد کسب کار و سریع ثروتمند شدن که هرگز بیان نشده است ، اینهاست

1- روابط جدیدی ایجاد کنید

باید با افراد جدید آشنا بشوید، پیش قدم بشید . تا وقتی آشنایی ایجاد نشود، هیچ چیز نمی تواند اتفاق بفتند، پیشقدم شوید

2- در رابطه فراتر از حد انتظار ظاهر شوید

می توانید این جمله راب گولید که اگگر هر کمکی از دست من بر می آید لطفا بگو

وقتی کمکی درخواست می شود ، آن را به طور کامل انجام بدهید، این یکی از رازهای سریع ثروتمند شدن است . این کار باعث می شود با نثار قلبتان به دگیران آنها هم قلبشان را نثارتان کنند

انجام کاری بیشتر، خصیصه کلیدی فراتر از حد انتظار ظاهر شدن است

3- از قدرت درخواست کردن برای ایجاد فرصت های بازدهی در زندگی تان استفاده کنید

همان مثل قدیمی است : طلب کنید و انگاه به شما عطا خواهد شد

4- بلافاصله دست به عمل بزنید و به قدرت این اصل دست پیدا کنید

برای سریع ثروتمند شدن عالم کاملا گشوده است، حالا دست به عمل بزنید، دست به عمل بزنید، دست به عمل بزنید !

این قدرتمندترین اصلی است که من برای رسیدن به رفاهی که می خواهد در کوتاه ترین زمان ممکن بلد هستم. حتی بعد از مصاحبه با تعداد خیلی زیادی از میلیونرها، باز هم اصلی قوی تر از این به چشمم نخورده است .

اگر می خواهید به این اصل قدرتمند دست پیدا کنید، این مقاله را چندین بار بخوانید و آن وقت خواهید دید که این اصل به ظاهر ساده ولی جهانی چه طور عمل می کند ...

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟ اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتب...

More From: بلاگ بازاریابی