مشاوره قیمت گذاری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مشاوره قیمت گذاری مشاوره قیمت گذاری مشاوره قیمت گذاری

مشاوره بازاریابی قیمت گذاری

قیمت گذاری محصولات و خدمات همیشه چالش برانگیز بوده است، آیا باید تخفیف بدهیم ؟ یا نباید تخفیف بدهیم ؟

وقتی قیمت رقبا از ما پایین تر است باید چه کار کنیم ؟ قیمت خود را پایین تر بیاوریم؟

آیا همیشه قیمت ما باید ثابت باشد ؟ تورم چه طور ؟

گروه بازاریابی مشاورین آرتا :

برای قیمت گذاری محصولات خود باید به صدای بازار گوش کنید، گوش کردن یک هنر است .

کالا یا خدمات شما یک ارزش دارد، ارزش بازاری ، ارزش تمام شد و ... و اما قیمت !!!

برای تعیین قیمت فاکتورهای زیادی دخیل هستند، ولی در نهایت قیمت به ارزش می رسد .

برای مشاوره قیمت گذاری با خانه بازاریابی تماس بگیرید

02122051861

خواندن 71 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 04 خرداد 1398 ساعت 12:43
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

آخرین های بلاگ بازاریابی

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟ اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتب...

More From: بلاگ بازاریابی