جی کنراد لوینسون در کتاب بازاریابی چریکی بیش از یک دوجین کتاب نوشته است ! او مدیر سابق قسمت خلاقیت شرکت تبلیغاتی جی والتر تامسون و شرکت تبلیغاتی لئو برنت بوده است .

مقدمه بازاریابی چریکی

به خاطر می آورم که در پنجاه سالگی وقتی که فهمیدم فارغ التحصیلان عادی کالج ها دارای اطلاعات بهتری هستند تا 50 ساله های متوسط ، دچار شوک شدم . حتی اگر آن شخص 50 ساله تمام کتاب مهم جدید و همه مجله ها ، روزنامه ها ، مستند های تلویزیونی ، وب سایت و وب کاست ها را نیز مطالعه می کرد ، بازهم از شاگرد کالج کمتر معلومات می داشت .زیرا در برنامه تحصیلی شاگردان کالج ، کل این اطلاعات گنجانده شده است .!!

بازاریابی چریکی تبلیغات کیت کت

این کتاب چهارمین چاپ بازاریابی چریکی و فرزند چاپ اول است که من آن را برای شاگردان قسمت توسعه ی برکلی دانشگاه کالیفرنیا نوشتم . این چاپ شامل همه ی مطالب جدید بازاریابی است ، بعضی از مطالب برای همه مواقع ، و بعضی کاملا جدید و دارای تمام بینش لازمی هستند که بتواند در نبرد بازاریابی به شما برتری بدهد و

بازاریابی به رشد خود ادامه می دهد ، درست مانند محصلان کالج ها . این چاپ فرزند خلف چریک قدیمی است . اصول اولیه خود را رها نخواهد کرد ، همان طور که انسان ها طبیعت خود را ترک نکرده اند ، اما قصد دارد در مورد تجهیزات بازاریابی از زمان نوشتن چاپ اول ، به شما راهنمایی های بدهد . این جنگ بازاریابی است

اگر در مورد هر تغییر چیزی بیاموزید و کاری برایش انجام دهید ، امیدوار باشید که می تواند راهی برای پول در آوردن در زندگی باشد . هیچ راهی برای جمع آوری سرمایه از تمام تغییرات وجود ندارد ، بدین رو شما باید راهی برای خودتان انتخاب کنید . اگر باهوش باشید می توانید از اسلحه های واقعی و آزمایش شده و چند روش جدید برای سرکوب کردن رقبای خود استفاده کنید و در این جا لازم است اخطار بدهم که به روز در نیاوردن کوشش های بازاریابی معادل مرگ شرکت خواهد بود . شرکت های موفق یا رشد می کنند و تغییر می یابند یا می میرند و از بین می روند و کوتاهی در سازگار کردن خود با تغییرات جاری دلیل دیگری برای شکست است . این چاپ جدید در مورد تغییراتی است که می تواند به بازاریابی قدرت دهد . در عین حال این کتاب در مورد خواص و طرز رفتار محیط تجاری فعلی و آینده نیز هست .

کلید موفقیت از طریق بازاریابی چریکی هنر توجه کردن است . باید به طور دائم در جریان روزنامه ها ، مجلات ، رادیو ، تلویزیون ، رقبا ، مشتریان ، حوادث کنونی و وقایع جاری و خلاصه هم نوع اطلاعات لازمه باشید . اگر کاملا دقیق نباشید مشتریان خود را به سرعت از دست می دهید ، زیرا آنها به راحتی و سادگی به رقبای شما رو می آورند و مقصود من بازاریابی به صورت کاملا آگاهانه است ، این چیزی است که شما لازم دارید . بازاریابی آگاهانه ، همراه با تغییرات آن .

بعضی از راهنمایی ها در مورد بازاریابی چریکی چنان است که خواهید گفت : آن را می دانم ! و مورد بعضی دیگر خواهید گفت : ما هم می توانیم آن را انجام دهیم .

اگر هیجان زده شوید ، شما را سرزنش نمی کنم . چون خود م نیز از وقتی که فکر آورد بازاریابی چریکی به عصر میلیاردی مطرح شد ، یعنی زمانی که موسسان شرکت ها به فکر در آمد های میلیاردی افتادند ، خیلی هیجان زده شدم . استادان فن بازاریابی ، امروزه دو عصر متفاوت را در نظر می گیرند ، یکی از این ها اصولی قدیمی است که بر صبوری و تعهدات لازمه برای در آمدهای آینده تاکید می کند و دیگری بر رد نکردن پیشنهاد ها ، فهرست طولانی نشانی ها و مهارت آنلاین برای در آمدهای سریع تاکید دارد . بازاریاب چریکی امروز به راحتی در هر دو عصر بالا عمل می کند و

بازاریاب چریکی از ایک بازاریابی دچار تغییرات زیادی شده است ،خوشحال است . این بازاریاب ها آگاه هستند که وقتی مساله مدرنیزه کردن بازار پیش می آید ، بیش تر رقبا می کوشند در جهت مخالف حرکت کنند و اجازه شکوفایی به بازار خود را نمی دهند . برای شکوفا کردن شما باید مانند خورشید عمل کنید . باید آن انرژی پر قدرتی باشید که بازاریابی را زنده نگه می دارد و جلوتر بیایید و با دو قسمت بعدی بیشتر آشنا شوید :

1- بازاریابی چریکی در مورد تئوری و عمل .من تئوری فراهم می کنم .شما چه عملی را باید انجام دهید ؟ اول این که کاملا درک کنید که بازاریابی واقعی چیست ؟ و این که چرا بازاریابی چریکی ، پول های زیادی را در بانک های سراسر جهان پس انداز می کند .

2- از حق انتخاب و اختیارات خود به عنوان بازاریاب چریکی آگاه باشید

با اختیارات جدیدی که در دسترس چریک ها قرار دارد، دست یابی به موفقیت خیلی ساده است. اما می دانم که این کار شماست و کار من کمک کردن است . پس شروع کنیم

لینک کتاب در آمازون

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی