هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟

لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟

چه هدیه ای از همه برای مخاطب مناسب تر و خاص تر است ؟

هدایای تبلیغاتی خاص

اگر بخواهیم در یک جمله خلاصه کنیم، هدیه تبلیغاتی خاص و لوکس و متفاوت تنها یک ویژگی دارد، با مخاطب ارتباط عاطفی برقرار می کند !

آیا هدیه ای که انتخاب کرده اید مناسب مخاطب است ؟ توجه داشته باشید که هدیه عمومی نمی تواند خیلی مناسب جامعه هدف خاص باشد، و این هدیه با تحقیقات بازار و هدف پروژه تبلیغاتی شما باید انتخاب و توزیع شود، اگر قصد ارزش آفرینی منطبق بر مدل کسب و کار برای مشتریان خاص را دارید، باید ابتدا رضایت مخاطب و بازخورد هدایای تبلیغاتی خاص را در دسته های مشتریان خود بسنجید

تفاوت هدایای تبلیغاتی خاص با هدایای تبلیغاتی و تبلیغات

هدایای تبلیغاتی خاص

توزیع هدایای تبلیغاتی خاص در نمایشگاه ها

طی تحقیقات صورت گرفته بیش تر از هشتاد درصد مردم به دریافت هدایای تبلیغاتی علاقه دارند، البته نکته قابل توجه اینجاست که مکان و زمان توزیع هدیه بسیار مهم است.

نمایشگاه ها ؟ شوخی می کنید ؟

در غرفه های نمایشگاهی عمومی مثل نمایشگاه بین المللی تهران توزیع هدایای تبلیغاتی خنده دار به نظر می رسد، مگر این که نمایشگاه بسیار تخصصی باشد به عنوان مثال نمایشگاه هایی که در کنار همایش های تخصصی برگزار می شود

بهتر است در نمایشگاه های عمومی هدایای تبلیغاتی را توزیع نکنید و از مراجعین به غرفه اسم و آدرس پستی بگیرید و طبق برنامه کمپین توزیع هدایای تبلیغاتی برای مخاطبین هدایا را ارسال کنید

هدایای تبلیغاتی خاص هواپیمایی هما و ارتباط عاطفی

به خاطر دارم دوران کودکی هواپیمایی هما به عنوان هدیه تبلیغاتی به کودکان نوعی بازی شبیه پینت بال اهدا می کرد، اکنون که سال ها از آن موقع می گذرد، ولی هم چنان هواپیمایی هما در ذهن من برندی متفاوت است و سعی می کنم از پرواز های هواپیمایی هما بیشتر استفاده کنم

هدایای تبلیغاتی هواپیمایی هما خاص بود،اما خاص از نوع عاطفی ! ما انسان ها عادت داریم که عادت کنیم و همه چیز برای ما عادی میشود، اما خیلی چیزهایی عادی برای ما خاص هستند، مثلا آیا مادر برای ما عادی می شود ؟

هدف هدایای تبلیغاتی خاص چیست ؟

در درجه اول این که می توانیم با کمی خلاقیت هدایای تبلیغاتی خلاق داشته باشیم که خاص هم باشد، ولی خاص بودن از دید گروه بازاریابی آرتا، توانایی برقرار کردن رابطه عاطفی با مخاطب است .

در صورت نیاز به طراحی هدایای تبلیغاتی خاص و خلاق با ما در تماس باشید

ایده و راهکارهای متفاوتی برای موفقیت شما داریم

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی