پنج شنبه, 06 تیر 1398 ساعت 14:36

کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق

هر کسب و کاری نامی دارد، اگر لحظه ای تامل کنید و به نام برندهای اطراف خود توجه کنید، می بینید که اولین چیزی که مشتری با آن روبرو می شود، نام برند است !

نام برند کمک می کند تا شما متمایز شوید ، در واقع نام کسب و کار بخش مهمی از استراتژی کسب و کار است ، کتاب راهنمای انتخاب نام تجاری توسط انتشارت سیته منتشر شده است .

کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق

کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق

دستورالعمل‌های ساده و گام به گام، متودولوژی برترین آژانس‌های برندینگ، شامل ابزارهای و منابع پیدا کردن نام

این کتاب در قالب موردکاوی‌های جذاب و پرتعداد و مطرح کردن داستان نام‌گذاری برخی از بزرگ‌ترین برندهای دنیا، به بررسی فرآیند انتخاب نام، بر مبنای عوامل مختلف می‌پردازد و معیارهای مفیدی برای انتخاب نام جدید یا قضاوت نام‌های موجود به دست می‌دهد.

فهرست راهنمای انتخاب یک نام موفق


پیش‌گفتار
فصل یک: نقش نام در برندینگ
فصل دو: معیارهای نام‌گذاری- ویژگی‌های نام خوب
فصل سه: دامنه‌ی اینترنتی، دردسرها و هشدارها
فصل چهار: ایده‌هایی که باید مد نظر قرار بگیرند- انواع نام‌های موفق
فصل پنج: بازنگری فرآیند نام‌گذاری
فصل شش: پیش‌نویس خلاقانه
فصل هفت: فرآیند و منابع ایجاد نام
فصل هشت: ارزیابی نام‌ها
فصل نه: نام‌گذاری مجدد
فصل ده: نام‌گذاری پس از ادغام یا خرید شرکت
فصل یازده: به‌کارگیری نام
فصل دوازده: معماری نام
فصل سیزده: نامی که ارزشش را داشته باشد


مطالعه‌ی کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق برای چه کسانی مفیدتر خواهد بود؟

- مدیران و کارشناسان برند
- کپی‌رایتر‌ها
- ایده‌پردازها
- علاقه‌مندان به مباحث برندسازی و کسب‌وکار
- کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار

بخشی از کتاب راهنمای انتخاب یک نام موفق:
به دنبال معنی باشید
نام‌های بامعنی در خاطر می‌مانند. اما معنی را با تعریف اشتباه نگیرید. عنوان برند همان قدر محصول یا خدمت شما را تعریف می‌کند که نام شما، شما را به عنوان یک فرد. توصیف را بگذارید برای تبلیغات و شعارها.
معنی حقیقی یک کلمه با آنچه از آن دریافت می‌شود، ارتباط چندانی ندارد. مردم فرهنگ لغت را برای پیداکردن ریشه‌ی یونانی یا رومی نامی که انتخاب می‌کنید، باز نخواهند کرد. در عوض، به آن واژه نگاه می‌کنند و به سرعت به تفسیر و تداعی معنی آن می‌پردازند. معنی واژه‌ها در برندینگ تحت تأثیر عوامل زیر قرار می‌گیرد:
- بافت اجتماعی
- بافت فیزیکی (واژه‌ها، تصاویر و گرافیک اطراف آن)
- دانش و تجربه‌ی قبلی
- آواشناسی (مفاهیم دریافتی از صداها)


نویسنده: لیزا دانی مریام
مترجم: آتنا مقدم
سال چاپ: تابستان ۱۳۹۳
قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان
قطع: رقعی
تعداد صفحات: ۱۰۸
نوبت چاپ: اول

خواندن 91 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 06 تیر 1398 ساعت 15:26
محتوای بیشتر در این بخش: « کتاب شعار برند شیپور جنگ کتاب زاگ »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی