مشاوره بازاریابی

بخش مشاوره بازاریابی در دست تکمیل است

با تشکر از بازدید شما، بخش مشاوره بازاریابی در دست تکمیل است، لطفا با ما تماس بگیرید

02122051861

مشاوره بازاریابی و فروش

خانه بازاریابی

ماموریت خانه بازاریابی ( گروه بازاریابی آرتا ) کمک به کسب و کارها و برندها برای موفقیت است، خانه بازاریابی به موفقیت کسب و کار شما شتاب می دهد

بازاریابی و فروش از دیدگاه ما یک هنر است، و این هنر را باید گام به گام آموخت، تمرین کرد و پیشرفت کرد، نباید انتظار معجزه و تحول یک شبه از بازاریابی داشته باشید

در خلال بیش از یک دهه تجربه و همکاری نزدیک با کسب و کارها ما به شما کمک می کنیم تا مشتریان جدیدی پیدا کنید، مشتریان قدیمی را حفظ کنید، سهم بیشتری از بازار را بدست بیاورید و کسب و کار خود را بهینه تر کنید .

هزینه های مشاوره بازاریابی و برندسازی :

مدل کسب و کار خانه بازاریابی به صورت فریمیوم است، یعنی این که ما خدمات متناسب با کسب و کار شما را به صورت رایگان ارائه می دهیم و اگر بخش رایگان مشاوره بازاریابی و برندسازی برای شما مفید بود می توانید کلید ورود به اتاق های غیر رایگان را خریداری کنید !!

لطفا نوع کسب و کار خود را انتخاب کنید :

فعلا جنبه مشتری حضوری و تلفنی و سایر جنبه های بازاریابی را در نظر بگیرید و بحث فروش از کانال اینترنت مثلا اینستاگرامی را بعد از انتخاب نوع کسب و کار در حین دوره مشاوره برای شما بیان می کنیم

مشاوره بازاریابی کسب و کار محلی فروش کالا

کسب و کارهای محلی کسب و کارهایی هستید که عمده مشتریان در محله مورد نظر یا محله های اطراف به شما مراجعه ( حضوری یا خرید اینترنتی ) می کنند و از شما خرید می کنند، ممکن است مشتریان زیادی به صورت گذری یا محله های اطراف و حتی سایر محلات و شهرها داشته باشید ولی محدود هستید به محدوده خاص :

سوپرماکت ها، کافی شاپ ها، عطاری ها، شیرینی فروشی ها، گوشت فروشی ها، مرغ فروشی ها، میوه فروشی ها، رستوران ها ،آب میوه فروشی ها، ابزار فروشی، گالری آرایشی و بهداشتی، لبنیات سنتی ها، آرایشگاه های مردانه، فست فود ها، مزون لباس، سالن های زیبایی بانوان، باشگاه های ورزشی، باشگاه های بدنسازی، فروشگاه ظروف یکبار مصرف، پروتئینی ها، فروشگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو، فروشگاه کیف و کفش، نانوایی ها، سبزی خرد کنی، آجیل و خشکبار، الکتریکی و صوتی و تصویر، اسباب بازی فروشی،پیک و حمل اثاثیه ، پیک موتوری ،تاکسی تلفنی، فروشگاه تجهیزات پزشکی، تزئینات و دکوراسیون داخلی، کتابفروشی، پت شاپ، کلینیک حیوانات خانگی، کالای خواب، مبل فروشی، داروخانه، طباخی، عینک فروشی، کبابی، لوازم قنادی، موتور فروشی

برای مشاوره بازاریابی کسب و کارهای محلی مطالب زیر در خدمت شماست :

1 . نگرش خود نسبت به مشتری را تغییر دهید تا بازار شما تغییر کند

2 . نحوه برخورد با پرسنل و نیروهای فروشگاه و کسب و کار خودتان را بازبینی کنید

3.

مشاوره بازاریابی کسب و کار محلی فروش خدمات

این دسته هم کسب و کارهای محلی هستند که به جای فروش کالا بیشتر فروش خدمات دارند .

کارواش ها، بیمه ها، دفاتر پیشخوان دولت، آژانس هواپیمایی، مشاور املاک، خدمات خودرو، دفتر ترجمه، دفتر اسناد رسمی، مدرسه، آموزشگاه تعلیم رانندگی، آموزشگاه موسیقی، آموزشگاه هنری، آموزشگاه زیبایی، آموزشگاه آرایشگری

مشاوره بازاریابی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی تولیدی محلی و شهری

کارخانه ها و کارگاه های تولیدی که در محدوده شهر فعالیت دارند و تولیدات خود را به خاطر بحث های لجستیکی و توزیع فقط می توانند در شهر یا استان و محدوه مشخصی بفروش برسانید

کارخانه تولید آب معدنی، کارگاه تولید بلوک و قطعات بتنی، کارگاه تولید موزاییک و ...

کارخانه ها و کارگاه های تولیدی ملی و فراملی مشاوره بازاریابی

اگر تولیدات شما قابلیت فروش به همه استان ها و شعاع دور را دارد و یا قابلیت صادرات دارید می توانید

کارخانه تولید چای و دمنوش، کارگاه بسته بندی برنج، کارخانه تولید روغن حیوانی، کارخانه تولید لبنیات، کارخانه تولید نوشابه، کارخانه تولید کیک و کلوچه، کارخانه تولید شوینده و سایر کارخانه ها

مشاوره بازاریابی عمده فروشی ها و راسته بازارها

اگر راسته بازار هستید، مثلا بازار بزرگ و مرکز بازار و مشتریان عمده و خرده با هدف خرید کالای خاص نزد شما می آیند

عمده فروشی لوازم یکبار مصرف مثلا میدان راه آهن در تهران،

مشاوره بازاریابی استارت آپ ها

اگر کسب و کار استارت آپی نوپا هستید و استارت آپ محسوب می شوید

دنیای بازاریابی استارت آپ ها به کلی متفاوت از کسب و کارهای سنتی است البته قبل از هر چیز باید به تعریف استارت آپ بپردازیم

مشاوره بازاریابی اپ های اینترنتی :

هر اپ یک استارت آپ محسوب نمی شود ! فرای اینکه استارت آپ هستید یا خیر، برای بازاریابی اپ نیاز به مشاوره متفاوت دارد

مشاوره بازاریابی فروشگاه های اینترنتی :

فروشگاه اینترنتی برای بازاریابی و فروش نیاز به استراتژی خاص و رویکردهای متفاوتی بسته نوع کسب و کارشان دارند

مشاوره بازاریابی برندهای شخصی

اگر هنرمند هستید یا ورزشگار یا مشاور کسب و کار و سخنران حرفه ای و ... و می خواهید به عنوان یک شخص شناخته شوید و نام شما بر سر زبان ها باشد و مردم به اسم شما اعتماد کنند برند شخصی محسوب می شود

مشاوره بازاریابی برای بازاریابی شبکه ای :

اگر یک نتورکر هستید و در دنیای بازاریابی شبکه ای کار می کنید، ما به شما راهکارهای جدیدی مثل سیستم فروش پیگیر را معرفی می کنیم .

هر شرکتی بر مبنای دوره حسابداری مالی، سود و زیان را محاسبه می کند و شرکت می تواند سود ده و زیان ده باشد .

هر شرکت موفقی یک سیستم حسابداری موفق دارد و اگر شما حساب و کتاب و سیستم حسابداری ندارید، عمیقا توصیه می کنیم که در کسب و کار خود بازاندیشی کنید

ترازنامه، اظهارنامه مالی است که ارزش خالص یک شرکت را در یک تاریخ معین مانند پایان سال نشان می دهد. این اظهارنامه مالی، دارایی های شرکت، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام را منعکس می کند. تهیه و آماده سازی ترازنامه، نقش مهمی در رشد کسب و کار شما دارد.

مدل کسب و کار، اساسی ترین گام در فرآیند اندیشیدن به بقای سازمان است .

مایکل پورتر

مدل کسب و کار

مدل کسب و کار بنیادی ترین سیستمی است که هر سازمانی در خود دارد .