خلق هویت سازمان
بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم

بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم

به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام های تکراری بهداشت عمومی و توصیه های عمومی و این که در دوران کرونا در کنارتان هستیم و از این داستان ها نفرستیم .

برای خودم اپ اسنپ پیام هایی در رابطه با کرونا ارسال کرد، یکی نیست بگوید به شما چه ربطی داره ؟ شما خیلی خوبی در رابطه با تمهیدات بهداشت ماشین ها صحبت کن و نه نکته های کرونا !

برای مشتریان و دیتابیس آنها پیامی در رابطه با توصیه های بهداشتی کرونا ارسال نکنید ! آنها قبلا همه چیز را در شبکه های اجتماعی و سایت های وزارت بهداشت و اخبار و ... مشاهده کرده اند .

این پیام های کرونایی در بازاریابی در دوران کرونا نه تنها اثر مثبت ندارند بلکه اثر منفی هم دارند

بازاریابی در دوران کرونا : امپاتی با مشتری داشته باشید

مشتری را درک کنید خودتان را به جای مشتری بگذارید و فرض کنید مثلا یک سالن آرایش و زیبایی بیاید و برای شما پیام هایی در ارتباط با سلامتی و عدم رفت و آمد و ... در رابطه با کرونا بفرستد و بگوید در دوران کرونا در کنار شماست .

واقعا خودتان را جای مشتری بگذارید .

این کار برای بازاریابی در دوران کرونا نه تنها مفید نیست بلکه فاصله مشتری را از شما زیاد می کند .

بهترین برای بازاریابی در دوران کرونا عدم ارتباط با مشتری است .

به جای ارسال پیام وارد عمل شوید .

یعنی اگر هم قرار است پیام بفرستید واقعا الان بهترین فرصت برای ارتباط با مشتری است،اما نه در رابطه با کرونا بلکه مثلا اگر برند مواد غذایی هستید، ده درصد تخفیف ویژه کرونا به مشتری بدهید، البته کالاهای پرمصرف و نیازهای اساسی و نه مثلا تخفیف فروش زین دوچرخه که یک میلیون تومان بوده را هشتصد هزار تومان بزنید و برای همه پیام بفرستید، مشتری اگر به کالای غیر ضروری شما نیاز داشته باشد خودش سراغ شما میاید و راهکار درست در بازاریابی در دوران کرونا درک مشتری و مایه گذاشتن برای مشتری است .

اگر در دوران کرونا دنبال سود هستید اشتباه می کنید !!

به دنبال سود رساندن به مشتری باشید ولو این که خودتان ضرر کنید، در این دوران مشتری را همراهی کنید و مشتری بعد از اتمام کرونا شما را همراهی خواهد کرد

سعی کنید که با مشتریان همراه باشید و در دوران پسا کرونا مشتری با شما همراه خواهد بود .

تخفیف ویژه خانه بازاریابی برای شما ! مشاوره رایگان بازاریابی و فروش در خانه بازاریابی در دوران کرونا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند ، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی