در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

برند سازی

برندسازی

یکی از با ارزش ترین دارایی های سازمان برند آنهاست، اما برند چیست . چگونه می توان آن را ساخت ؟

انسان امروز با زمان کمتر و کاهش زمان برای تصمیم گیری روبروست و مجبور است به برندها اعتماد کند و برند به ساده سازی تصمیم گیری مشتری کمک می کند .

به همین تصویر نگاه کنید، آشنا بودن میکی ماوس چه حسی به شما می دهد ؟ آیا خرید این کشتی اسباب بازی با دیدن شخصیت میکی موس برای شما راحت تر نیست ؟

یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برندهای قدرتمند است که به وعده های خود عمل کند.

متاسفانه برندهای امروز بازار ایران کمتر با برندسازی آمیخته شده اند و آنچه که پیداست هنوز برندهای ایرانی راه درازی تا درک برندسازی را باید طی کنند .

بازار ایران در عصر تولید باقی مانده و تولید کنندگان فکر می کنند که هرچه تولید کنند باید مشتری مصرف کند.

ما به خیلی از شرکت های ایرانی رجوع کرده ایم و با بررسی اجمالی متوجه شده ایم که اهمیتی برای برند قائل نیستند و برند و برندسازی در حد حرف باقی مانده است .

مفهوم برند

برندسازی و مدیریت برند

برای مدیریت برند نیاز به دانش و البته تجربه داریم

می توانید تجربه را خودتان کسب کنید یا می توانید از مشاوران با تجربه تر کمک بگیرید

محصول با برند چه تفاوتی دارد ؟

چگونه می توانیم بین برند و محصول تفاوت قائل شویم ؟ و آنها را با یکدیگر مقاسیه کنیم ؟ محصول هر آن چیزی است که ما به بازار ارائه می دهیم تا بتوانیم توجه مخاطب را برای خرید و استفاده جلب کرده و نیاز یا خواسته را برآورده کنیم ، به این ترتیب محصولا ممکن است یک کالای فیزیکی نظیر مواد عذایی، خودرو، محصولات ورزشی یا خدماتت نظیر خدمات بانکی ، خدمات هواپیمایی ، یا خدمات شرکت های بیمه ، خرده فروشی یا فروشگاه تخصصی برای عرضه کالاهای خاص ، فرد نظیر یک شخصیت سیاسی یا هنرمند یا بازیگر و ورزشکار باشد، یک سازمان مانند سازمان های غیر دولتی تحاری یا یک گروه هنری ، مکان نظیر یک شهر یا کشور یا حتی یک ایده نظیر یک جنبش سیاسی یا اجتماعی باشد . محصول می تواند تمامی این مفاهیم گسترده را در بر داشته باشد .