در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

تبلیغات بنری اینترنتی

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی

تبلیغات بنری در اینترنت و جذب مشتریان جدید برای شما

زیاد وقت شما را نمی گیریم، همه ما می دانیم که راز موفقیت و سوددهی و فروش بیشتر دیده شدن و مراجعه مشتریان است، همانطور که می دانید کانال های ارتباطی با مشتری به پنج قسمت تقسیم می شود :

1- آگاهی

مشتری با کسب و کار ما آشنا و آگاه می شود ، مثلا از طریق روزنامه یا دیدن ویترین و تابلو یا جست و جو در اینترنت !

2- ارزیابی

مشتری محصولات و خدمات و خود ما را ارزیابی می کند و این که آیا می تواند به ما اعتماد کند یا خیر ! و البته ارزیابی بعد از خرید هم ادامه دارد و توجه داشته باشید که عملیات بازاریابی به صورت پیوسته و بعد از خرید هم باید ادامه داشته باشد :

مردم فراموش میکنند

رقبای ما می توانند جای ما را بگیرند

نداشتن عملیات بازاریابی از سوی مشتریان می تواند ضعف خدمات و محصولات و برند تعبیر شود و و ...

3- فروش

4- توزیع

5- خدمات پس از فروش

ZMOT

لحظه صفر اعتماد و حقیقت کالا و برند

کانال آگاهی و ارزیابی بسیار مهم هستند و مبحث دیگری وجود دارد به نام لحظه صفر حقیقت یا اعتماد که توسط گوگل معرفی شد و بیان می کند که مشتری و مصرف کننده قبل از خرید در رابطه با برند و محصولات و خدمات شما تحقیق می کند و به صورت آگاهانه دست به خرید و انتخاب محصولات شما می زند .

پیشنهاد ما برای موفقیت و برندسازی شما این است :

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها

فرض کنیم که شما برند تولید نوشابه هستید و مشتری در حال جست و جو برای یک فست فود است و شماره تماس یا منوی فست فود را نیاز دارد، اگر شما تبلیغات کلیکی گوگل را استفاده کنید و در صدر نتایج ظاهر شوید، کاربردی ندارد و اتلاف بودجه است، مشتری به دنبال اطلاعات مورد نظر خودش است و صفحه نا مرتبط را باز نمی کند و هم چنین تبلیغات متنی هم خیلی موثر است .

حالا لحظه ای را فرض کنید که مثلا مشتری فست فود خاص را در آجودانیه یافته است و با تبلیغات بنری نوشابه مورد نظر شما مواجه می شود، این بهترین تاثیر ممکن است .

یا مثلا شما محصولی خاص دارید و مشتری به دنبال سوپرمارکت در محله نیاوران است، و پس بازکردن آدرس و مواجه شدن با مشخصات سوپرمارکت بنر محصولات شما را مشاهده می کند ، مثلا کیک یا آب میوه و ... احتمال خرید و انتخاب شما بالا می رود

هر نوع کالا با صنف مرتبط را در نظر بگیرید، مثلا برند پوشاک با فروشندگان پوشاک و ...

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی

مشتری به دنبال نمایندگی بیمه در محدوده نیاوران است و دست به جست و جو می زند، و لیستی از بیمه های محله مورد نظر را مشاهده می کند و بنر دفتر بیمه شما در صدر به مشتری نمایش داده می شود

به نظر شما احتمال خرید مشتری چه قدر است ؟

یا مثلا مشتری به دنبال شیرینی فروشی در یک محدوده است و بنر کسب و کار شما در کل مشاغل محدوده نمایش داده می شود

همانظور که گفته شد، فرآیند خرید در بسیاری موارد یک پروسه است و مشتری باید جذب حفظ شود، تبلیغات بنری هوشمند به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید، برای مشاوره رایگان و توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید

09190640919

از دایرکتوری مشاغل فیدیکس بازدید کنید !

تبلیغات بنری اینترنتی هوشمند در محله و محدوده و یا صنف کاری مورد نظر شما