خلق هویت سازمان
پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری

نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم

متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم !

خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !

نوع برخورد از خود برخورد خیلی مهم تر بود، برخوردهای سردی که مشاهده شد ما را به کلی نا امید کرد، در حالی که می شد برخوردهای خیلی سازنده و مفیدتری داشت.

کلیپی از برند خیالی پیتزا خالی و خدمات ندادن به مشتریان، یک تلفن سانترال می تواند به شدت روی اعصاب باشد، خودتان را جای مشتری بگذارید، همانطوری با مشتری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی