محتوای کم اما موثر

بزرگان بازاریابی و فروش

در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟

Observational marketing

آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم .

بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی

در این مقدمه باید به بلاک چین و بازاریابی اشاره کنیم و این که بسیاری از اطلاعاتی که در بازاریابی وجود دارند که ممکن است نه تنها برای شرکت، سازمان و یا کسب و کار شما مفید نباشد بلکه سم مهلک باشد .

با مطالعه جسته و گریخته مقالات و کتاب های بازاریابی شما نمی توانید به موفقیت برسید .

اخیرا هم در ایران و کل جهان باب شده است که تاثیرات بلاکچین و سیستم های بازاریابی مبتنی بر بلاکچین را وسط بکشند .

سالها قبل در یک مجتمع به عنوان مشاور مشغول به کار بودم و یک فروشگاه تابلوی بسیار بزرگی داشت و نوشته بود گروه بین المللی ... در حالی که نیروهای شرکت با دمپایی پلاستیکی در شرکت می چرخیدند .

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی

اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به حرک سرباز به خانه ای 4 پاسخ می دهد وسربازش را به خانه ای 5 را هدایت می کند

یعنی یک پاسخ غیر مستقیم برای فتح مرکز، اما این نام قرار بود کتابی باشد برای راهنمایی مدیران که هنوز به مرحله نگارش کامل نرسیده است .

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی

راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان

چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسیلی، برای کسانی که می خواهند بازار را به دست بگیرند .

نوشتن این کتاب چندسال است که به تعویق افتاده، کتاب به صورت داستانی بود و چیزی شبیه و الهام گرفته شده از سبک داستان های حکایت کسی که دلسرد نشد ، حکایت دولت و فرزانگی نوشته مارک فیشر و ...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری

نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم

متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم !

خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم

بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم

به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام های تکراری بهداشت عمومی و توصیه های عمومی و این که در دوران کرونا در کنارتان هستیم و از این داستان ها نفرستیم .

برای خودم اپ اسنپ پیام هایی در رابطه با کرونا ارسال کرد، یکی نیست بگوید به شما چه ربطی داره ؟ شما خیلی خوبی در رابطه با تمهیدات بهداشت ماشین ها صحبت کن و نه نکته های کرونا !

برای مشتریان و دیتابیس آنها پیامی در رابطه با توصیه های بهداشتی کرونا ارسال نکنید ! آنها قبلا همه چیز را در شبکه های اجتماعی و سایت های وزارت بهداشت و اخبار و ... مشاهده کرده اند .

این پیام های کرونایی در بازاریابی در دوران کرونا نه تنها اثر مثبت ندارند بلکه اثر منفی هم دارند

آموزش بازاریابی و فروش

فروش بازاری و فروش رابطه ای

فروش بازاری و فروش رابطه ای یکی از مثال هایی در رابطه با دو مدل فروشنده می توان زند، اغلب بانک های دولتی در مقابل بانک های خصوصی است، البته مدتی است که بانک های خصوصی هم متاسفانه کم و بیش به داستان ...

دانش فروش

دانش فروش آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا بعضی از فروشندگان و سازمان های فروش از دیگران موفق تر هستند و بیشتر می فروشند ؟ آیا شما هم می خواهید جزو این دسته باشید ؟ فروشندگان و سازمان های مو...

مطالب بیشتر از: آموزش فروش

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به حرک سرباز به خانه ای 4 پاسخ می دهد وسربازش را به خانه ای 5 را هدایت م...

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...

More Articles

مطالب بیشتر از: بلاگ بازاریابی