در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

برند سازی

برندسازی

یکی از با ارزش ترین دارایی های سازمان برند آنهاست، اما برند چیست . چگونه می توان آن را ساخت ؟

انسان امروز با زمان کمتر و کاهش زمان برای تصمیم گیری روبروست و مجبور است به برندها اعتماد کند و برند به ساده سازی تصمیم گیری مشتری کمک می کند .

به همین تصویر نگاه کنید، آشنا بودن میکی ماوس چه حسی به شما می دهد ؟ آیا خرید این کشتی اسباب بازی با دیدن شخصیت میکی موس برای شما راحت تر نیست ؟

یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برندهای قدرتمند است که به وعده های خود عمل کند.

متاسفانه برندهای امروز بازار ایران کمتر با برندسازی آمیخته شده اند و آنچه که پیداست هنوز برندهای ایرانی راه درازی تا درک برندسازی را باید طی کنند .

بازار ایران در عصر تولید باقی مانده و تولید کنندگان فکر می کنند که هرچه تولید کنند باید مشتری مصرف کند.

ما به خیلی از شرکت های ایرانی رجوع کرده ایم و با بررسی اجمالی متوجه شده ایم که اهمیتی برای برند قائل نیستند و برند و برندسازی در حد حرف باقی مانده است .

مفهوم برند

برندسازی و مدیریت برند

برای مدیریت برند نیاز به دانش و البته تجربه داریم

می توانید تجربه را خودتان کسب کنید یا می توانید از مشاوران با تجربه تر کمک بگیرید

محصول با برند چه تفاوتی دارد ؟

چگونه می توانیم بین برند و محصول تفاوت قائل شویم ؟ و آنها را با یکدیگر مقاسیه کنیم ؟ محصول هر آن چیزی است که ما به بازار ارائه می دهیم تا بتوانیم توجه مخاطب را برای خرید و استفاده جلب کرده و نیاز یا خواسته را برآورده کنیم، به این ترتیب محصولات ممکن است یک کالای فیزیکی نظیر مواد عذایی، خودرو، محصولات ورزشی یا خدمات نظیر خدمات بانکی، خدمات هواپیمایی، یا خدمات شرکت های بیمه، خرده فروشی یا فروشگاه تخصصی برای عرضه کالاهای خاص، فرد نظیر یک شخصیت سیاسی یا هنرمند یا بازیگر و ورزشکار باشد، یک سازمان مانند سازمان های غیر دولتی تحاری یا یک گروه هنری، مکان نظیر یک شهر یا کشور یا حتی یک ایده نظیر یک جنبش سیاسی یا اجتماعی باشد. محصول می تواند تمامی این مفاهیم گسترده را در بر داشته باشد .