پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها
پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
تبلیغات بنری در اینترنت و جذب مشتریان جدید برای شما
زیاد وقت شما را نمی گیریم، همه ما می دانیم که راز موفقیت و سوددهی و فروش بیشتر دیده شدن و مراجعه مشتریان است، همانطور که می دانید کانال های ارتباطی با مشتری به پنج قسمت تقسیم می شود :
1- آگاهی
مشتری با کسب و کار ما آشنا و آگاه می شود ، مثلا از طریق روزنامه یا دیدن ویترین و تابلو یا جست و جو در اینترنت !
2- ارزیابی
مشتری محصولات و خدمات و خود ما را ارزیابی می کند و این که آیا می تواند به ما اعتماد کند یا خیر ! و البته ارزیابی بعد از خرید هم ادامه دارد و توجه داشته باشید که عملیات بازاریابی به صورت پیوسته و بعد از خرید هم باید ادامه داشته باشد :
مردم فراموش میکنند
رقبای ما می توانند جای ما را بگیرند
نداشتن عملیات بازاریابی از سوی مشتریان می تواند ضعف خدمات و محصولات و برند تعبیر شود و و ...
3- فروش
4- توزیع
5- خدمات پس از فروش
ZMOT
لحظه صفر اعتماد و حقیقت کالا و برند
کانال آگاهی و ارزیابی بسیار مهم هستند و مبحث دیگری وجود دارد به نام لحظه صفر حقیقت یا اعتماد که توسط گوگل معرفی شد و بیان می کند که مشتری و مصرف کننده قبل از خرید در رابطه با برند و محصولات و خدمات شما تحقیق می کند و به صورت آگاهانه دست به خرید و انتخاب محصولات شما می زند .
پیشنهاد ما برای موفقیت و برندسازی شما این است :
پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها
فرض کنیم که شما برند تولید نوشابه هستید و مشتری در حال جست و جو برای یک فست فود است و شماره تماس یا منوی فست فود را نیاز دارد، اگر شما تبلیغات کلیکی گوگل را استفاده کنید و در صدر نتایج ظاهر شوید، کاربردی ندارد و اتلاف بودجه است، مشتری به دنبال اطلاعات مورد نظر خودش است و صفحه نا مرتبط را باز نمی کند و هم چنین تبلیغات متنی هم خیلی موثر است .
حالا لحظه ای را فرض کنید که مثلا مشتری فست فود خاص را در آجودانیه یافته است و با تبلیغات بنری نوشابه مورد نظر شما مواجه می شود، این بهترین تاثیر ممکن است .
یا مثلا شما محصولی خاص دارید و مشتری به دنبال سوپرمارکت در محله نیاوران است، و پس بازکردن آدرس و مواجه شدن با مشخصات سوپرمارکت بنر محصولات شما را مشاهده می کند ، مثلا کیک یا آب میوه و ... احتمال خرید و انتخاب شما بالا می رود
هر نوع کالا با صنف مرتبط را در نظر بگیرید، مثلا برند پوشاک با فروشندگان پوشاک و ...
پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی
مشتری به دنبال نمایندگی بیمه در محدوده نیاوران است و دست به جست و جو می زند، و لیستی از بیمه های محله مورد نظر را مشاهده می کند و بنر دفتر بیمه شما در صدر به مشتری نمایش داده می شود
به نظر شما احتمال خرید مشتری چه قدر است ؟
یا مثلا مشتری به دنبال شیرینی فروشی در یک محدوده است و بنر کسب و کار شما در کل مشاغل محدوده نمایش داده می شود
همانظور که گفته شد، فرآیند خرید در بسیاری موارد یک پروسه است و مشتری باید جذب حفظ شود، تبلیغات بنری هوشمند به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید، برای مشاوره رایگان و توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید
09190640919
از دایرکتوری مشاغل فیدیکس بازدید کنید !
تبلیغات بنری اینترنتی هوشمند در محله و محدوده و یا صنف کاری مورد نظر شما