آموزش آکادمیک بازاریابی یعنی پذیرفته شدن بازاریابی به عنوان یک دانش تخصصی و این اتفاق مهمی است .

یکی از مهم ترین نشانه های تمدن از نظر دورکیم روانشناس فرانسوی، تقسیم کار و از بین رفتن نظام استاد و شاگردی است

آموزش آکادمیک بازاریابی در سال 1905

در سال 1905 برای اولین بار دانشگاه پنسیلوانیا، رشته و دوره بازاریابی کالاها را برگزار کرد !

این تاریخ ها خیلی جای تامل دارد ! وقتی این اتفاقات را دنیای بازاریابی ایران مقایسه می کنیم ، واقعا می فهمیم که چه قدر عقب هستیم و متاسفانه این عقب افتادگی هم چنان ادامه دارد !

وقتی در دانشگاه های ما هنوز اصول اولیه بازاریابی و آموزش آکادمیک بازاریابی به درستی اجرا نمی شود و یا از رده خارج است، باید خود را برای شکست آماده کنیم .

واقعا چند نفر از ما بدنبال مشاوره بازاریابی بوده ایم ؟

شاید مشکل از همه چیز دانی ما ایرانی ها باشد و این که برای نیروی متخصص و تجربه و دانش اهمیتی قائل نیستیم !

آیا شما اعتقادی به مشاوره بازاریابی دارید ؟

خانه بازاریابی و گروه بازاریابی آرتا به دنبال آموزش بازاریابی از صفر تا صد و یک می باشد و دوره های آموزشی و آموزش بازاریابی را برای شما تدارک دیده اند

دوره های آموزش آکادمیک بازاریابی در ایران

بازاریابی یک دانش اجرایی است و مفاهیم را نمی توان از طریق نوشته ها انتقال داد، صرفا با خواند یک یا دو کتاب در زمینه آموزش آکادمیک بازاریابی نمی توان به درجه استادی رسید، باید در آموزش بازاریابی تجدید نظر کنیم .

ممکن است که خیلی از مشاورین در کنار شرکتها و کارخانه های تولیدی و کسب وکاره به موفقیت رسیده باشند، اما این موفقیت ممکن است اتفاقی و یا ناشی از عدم حضور رقبا باشد

آموزش آکادمیک بازاریابی در کشورهای توسعه یافته بسیار متفاوت است

آموزش آکادمیک بازاریابی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی