راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی
آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند .
اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
آیا در مرحله آگاهی ، ارزیابی و فروش مشتری با برند ما درگیر می شود ؟
با فرض این که کیفیت محصولات یکسان است ، و قیمت ها تفاوت چندانی ندارد ، آیا کالای ما می تواند متمایز باشد ؟
چگونه میشود متمایز بود ؟
به بسته بندی های رب گوجه دقت کنید، آیا برند خاصی در ذهن شما نقش می بندد ؟