خلق هویت سازمان
چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید .

خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند.

روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است .

افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .

اگر بازاریابی را متوقف کنید، بازارها را از دست خواهید دارد ، پس عملیات بازاریابی را ادامه دهید .

اگر نیاز به مشاوره بازاریابی دارید، خانه بازاریابی در اختیار شماست ، اگر نیاز به گروه بازاریابی دارید، گروه بازاریابی آرتا مستقر در خانه بازاریابی به موفقیت شما کمک می کند

با خانه بازاریابی تماس بگیرید

02122051861

بسیاری از کسب و کارها بعد از مدتی فعالیت های بازاریابی خود را متوقف می کنند، غافل از اینکه توقف عملیات بازاریابی یعنی ضعف و به مشتریان یک پیام روشن را ارسال می کند و آن اینکه شما ضعیف شده اید و یا نظم ندارید .

یکی ازز اشتباهات مهلک کسب و کارها، بها ندادن به ویزیتور یا بازاریاب است و این یعنی این که شرکت برای مشتری داخلی که همان نیروهای شرکت است ارزشی قائل نیست

این طمع عجیب شرکت ها که درک نمی کنند نیروی فروش در واقع موتور شرکت است بسیار جای تفکر دارد و یکی از دلایل آن متاسفانه زندگی کردن شرکت ها درعصر تولید است .

به صورت خلاصه شما باید عملیات بازاریابی خود را به صورت پیوسته ادامه دهید و بازار را درک کنید .

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی