سخنرانی
سخنرانی ابزاری برای بازاریابی است که می تواند کمک بزرگی به جذب و حفظ مشتریان نماید .
برای داشتن سخنرانی موفق باید اطلاعات جذابی در اختیار مشتریان قرار دهید
صفحات زرد
صفحات زرد به عنوان یک دایرکتوری کامل و جامع از شماره تلفن کسب و کارهای مختلف به حساب می آید، شاید کتاب اول و دایرکتوری مقدم را بتوان در دسته کتاب های زرد قرار داد
مقاله
چاپ مقاله یکی از ابزارهای بسیار مفید بازاریابی است ، اگر مقاله شما در نشریات مخاطبین هدف منتشر شود بسیار موثر خواهد بود
بحث فروش در آسانسور
معرفی کسب وکار خودتان در چند جمله در آسانسور و ادامه بازاریابی با هدایت به وب سایت یا ارائه کارت ویزیت
بیان ارزش های مورد توجه مشتری از طریق داستان موفقیت مشتریان
Attendance at trade shows ,events and confrences
شرکت در نمایشگاه ها ، همایش ها ، کنفرانس ها
ریپورتاژ
ریپورتاژ در واقع یک شیوه تبلیغاتی است برای فریب ! یعنی یک رسانه با گرفتن پول می آید و خبر منتشر می کند و سپس بقیه فکر می کنند این خبر بی طرفانه و تخصصی است !
ریپورتاژ در ویکی پدیا
AMA
Amercan marketing association
انجمن بازاریابی آمریکا
کارت ویزیت
کارت ویزیت ابزاری است برای معرفی اولیه و حفظ ارتباط با مشتریان
آگهی های نیازمندی ها
این آگهی ها معمولا رایگان هستند و امروزه بیشتر این مدل آگهی ها به صورت آنلاین در آمده اند
برگه تبلیغاتی
این برگه ها از بروشور ها اطلاعات کمتری دارند و هدف بیشتر معرفی اولیه و پیام خاصی است برای جلب مشارکت بازدیدکننده برای عملی مثلا بازدید از وب سایت
تابلوی اعلانات
به اطراف نگاه کنید ، تابلوهای اعلانات در همه جا هستند ، در ادارات دولتی ، کتابخانه ها ، دانشگاه ها ، مدارس و ... بدون هیچ هزینه ای می توانید از تابلوهای اعلانات برای ارسال پیام استفاده کنید.
جلب نظر مشتریان و مشتریان احتمالی
بروشوری که روی درب منازل نصب می شود و می تواند همراه دیسک فشرده تبلیغاتی و یا سایر لوازم تبلیغاتی باشد
فکس
فکس تبلیغاتی جزء رسانه های اولیه بازاریابی الکترونیک محسوب می شود و هنوز هم می توان از آن استفاده کرد .
هویت
هویت شما پیام و درکی است که مشتری از شما و برند شما دارد ، کوچکترین عمل شما در شکل گیری و برداشت مشتری از هویت برند تاثیر مستقیم دارد
نمادهای داخلی
برگه ها ، پوسترها و دکوراسیون و علائم و نمادهایی که در داخل شرکت و فروشگاه می توان از آنها استفاده کرد
هدف تغییر نظر و جلب توجه مشتری است
توصیه نامه
از مشتریان راضی برای مشتریان جدید توصیه نامه بگیرید
برنامه بازاریابی
برنامه بازاریابی ابتدایی ترین طرح برای مدیریت بازاریابی است
تقویم بازاریابی
آگهی های سینمایی
آگهی هایی که قبل ازنمایش فیلم ها در سینما پخش می شوند
این تبلیغات به خاطر این که بینندگان منتظر نمایش فیلم هستند و کار دیگری جز دیدن پرده سینما نمی توانند انجام دهند بسیار موثر است
پیام خود را می توانید با موضوع فیلم انطباق دهید
علائم و نمادها
همه چیز را به عنوان یک نماد از کسب و کار می توان در نظر گرفت از تابلو و راهنمای مسیر تا بیانیه های انتخاباتی !
نامه های شخصی
کارت پستال
مجموعه کارت پستال با هدف تبلیغات
پوستر تبلیغاتی
ارتباط مستمر با مشتریان
ست تبلیغاتی تجاری
ست تبلیغاتی نظیر کاتالوگ، سر برگ ، لیوان تبلیغاتی و ...
بنرهای محلی
در کوچه و خیابان و محل های عبور می توانید برای نصب بنر تبلیغاتی استفاده کنید
بازاریابی تلفنی
تلفن رایگان
خط تلفن هایی که هزینه آن رایگان بوده و تماس گیرنده هزینه ای پرداخت نمی کند
بازاریابی تلفنی
شماره رند
شماره رند و به یاد ماندنی که فون واژه را هم شامل می شود
فون واژه
شماره تلفنهای حروفی، یعنی همان شمارههایی که سایت شرکت همراه اول آنها را شماره ترکیبی و سایت شرکت مخابرات استان تهران آنها را فون واژه مینامد، شمارههایی هستند که از نظر حروف انگليسی که روی دکمههای شمارهگیر گوشیهای تلفن چاپ میشود، با يك اسم (نام يا نام خانوادگی) يا كلمه معنیدارديگر مطابقت دارند است
2000Sony = 20007669
شماره پنل پیامک شرکت سونی در تهران
نمایش در ویترین
شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به ای 4 پاسخ ای 5 را می دهد ! یعنی یک پاسخ غیر مستقیم برای فتح مرکز، اما...
متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...
دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...
سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...
بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...
بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...
ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...
آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...
اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...
More From: بلاگ بازاریابی