محتوای کم اما موثر

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟

اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید

آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتباط برقرار می کند، راهکارهای بسته بندی موفق چیست ؟

راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند .

اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.

آیا در مرحله آگاهی ، ارزیابی و فروش مشتری با برند ما درگیر می شود ؟

با فرض این که کیفیت محصولات یکسان است، و قیمت ها تفاوت چندانی ندارد ، آیا کالای ما می تواند متمایز باشد ؟

چگونه میشود متمایز بود ؟

به بسته بندی های رب گوجه دقت کنید، آیا برند خاصی در ذهن شما نقش می بندد ؟

کلید برندسازی ارتباط با مشتری است و البته ارتباط با مشتری از طریق راهکارهای بسته بندی خیلی هم ساده نیست و باید با تحقیقات بازار صحیح نیاز ذهنی مشتریان را درک کرد و طبق سلیقه مشتریان بسته بندی را تغییر داد

در تمام فعالیت بازاریابی می توان شاه کلید موفقیت را ارتباط نامید ، به عنوان یک مدیر و یک مدیر بازاریابی و یا مدیر تبلیغات و بسته بندی باید این سوال را از خودمان بپرسیم که آیا این طرح با مشتری ارتباط برقرار می کند یا خیر ؟

رب گوجه  فرنگی با طرح متفاوت

اگرچه به نظر میرسد که طرح این رب گوجه هم خیلی روی علم بازاریابی نبوده است ، آن هم به خاطر دلند همیشه سر بلند که فکر نمی کنم ارزشی برای مشتری خلق کند !

اما همین طرح متفاوت رب گوجه ممکن است که ارتباط بیشتری با مشتری برقرار کند .

بسته بندی رب گوجه

پیشنهادهایی برای موفقیت برای راهکارهای بسته بندی موفق مواد غذایی :

بررسی نمونه ها و راهکارهای بسته بندی موفق در بازار

نمونه بسته بندی

کلید بسته بندی موفق است :

با مشتری ارتباط برقرار کنید !

با مشتری ارتباط برقرار کنید !

می توانید برای هر استان با توجه به فرهنگ محلی شعار تبلیغاتی متفاوتی طراحی کنید ، مثلا اگر ارزش شناسایی شده در استان تهران و البرز زمان است ، می توانید بنوسید که پخت و پز سریع و آسان با محصولات بهروز ، اگر در منطقه توریستی می خواهید رقابت کنید ، سفری پرخاطره با محصولات بهروز و ...

نکته بعدی که باید مد نظر داشته باشید ماندگاری طرح شما در ذهن مشتری است

یک آدرس اینستاگرام ، وب سایت ، یا شبکه اجتماعی داشته باشید و مثلا سعی کنید که مشتری از غذایی که می پزد عکس بگیرد و در اینستاگرام برای شما بفرستد ...

طرح های زیادی قابل اجراست که در صورت تمایل می توانید از مشاورین ما کمک بگیرید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند ، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی