در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

پیش گفتار کتاب چهار رنگ مشتری

این نوشته ها بر گرفته از کتاب چهار رنگ مشتری نوشته تام شرایتر و در مورد تیپ شناسی احتمالی مشتری در بازاریابی شبکه ای است

پیش گفتار کتاب چهار رنگ مشتری

بسیاری از بازاریاب ها از من می خواهند که یک توضیح ساده در مورد چهار تیپ شخصیتی در بازاریابی شبکه ای بدهم .

بقراط حدودا در چهارصد سال پیش از میلاد این ایده را مطرح کرد و در طی قرن اخیر بسیاری از روان شناسان و سخنرانها کتاب اصلی او را تدریس و تشریح می کنند

کتاب چهار رنگ مشتری

تصویر اصلی کتاب چهار رنگ مشتری را مشاهده می کنید

متاسفانه بسیاری از این مطالعه ها پیچیده و مفصل است و خیلی زود حوصله خوانده را سر می برد.

هم چنین خیلی از بازاریاب ها آن را مفید نمی دانند . برای مثال در بعضی از روش ها با بیست و پنج سوال تستی به دنبال تحلیل افراد هستند .

با این که این سوالات خیلی دقیق و نظام مند هستند ، اما دادن یک پرسش نامه 25 سوالی به مشتری ها قبل از این که با آنها صحبت کنید ، عملی نیست .

کتاب چهار رنگ مشتری برای این نوشته ایم که به شما کمک کنیم تا :

تیپ شخصیتی مشتری احتمالی خود را سریع شناسایی کنید و تشخیص دهید با هر تیپ شخصیتی چه کلماتی باید استفاده کنید

تا گفته های شما به آسانی و با تفاهم بیشتر منتقل شود.

این کتاب برای دانشجویان طرفدار جزییات و پیچیدگی نوشته نشده است و اساتید و روان شناسان بیشماری وجود دارند که عاشق این موضوع هستند و کتاب ها و نوتشه زیادی در مورد آن نوشته اند که می توان از آنها استفاده کرد.

کتاب چهار رنگ مشتری برای بازاریابی است که به دنبال ایجاد تفاهم و ارتباط موثر با مشتریان احتمالی خود هستند . یک راه ساده و سریع که نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه تاثیر گذار تر با مشتریان احتمالی خود صحبت کندی ، بلکه به شما می گوید که چه چیزهایی به مشتریان احتمالی تان نگویی تا جلوی خرابکاری ها را بگیرید.

تام شرایتر ( ملقب به ال بزرگ )

بخش بعدی کتاب

چهار نکته در رابطه با کتاب چهار رنگ مشتری