دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 22:15

کتاب بازاریابی چریکی

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)
کتاب بازاریابی چریکی کتاب بازاریابی چریکی

کتاب بازاریابی چریکی

استراتژی‌های آسان و ارزان برای به دست آوردن سودهای کلان از تجارت‌های کوچک شما

نویسنده: جی کونراد لوینسون

مترجم: همایون رکنی قاجار

سال چاپ: بهار ۱۳۹۶

قطع: وزیری

تعداد صفحات: ۳۶۰

نوبت چاپ: چهارم

نقد گروه بازاریابی آرتا بر کتاب بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی کتابی است برای همه کسانی که به نوعی با بازاریابی سر و کار دارند و بنابر همین استدلال همه افرادی که فعالیت اقتصادی دارند باید این کتاب را بخوانند !

بازاریابی چریکی را انجیل بازاریابان خوانده اند و منظور این است که این کتاب اصول اساسی و پایه بازاریابی را در بر دارد، به نظرم اگر کسی بازاریابی چریکی را درک کند و به آن عمل کند، امکان موفقیتش بسیار بالاست، ما برای هر کسب و کاری که می خواهیم برنامه ریزی کنیم کتاب بازاریابی چریکی را مطالعه می کنیم و از ایده های آن استفاده می کنیم، اگر در استارت آپ مشغول به کار هستید، پیشنهاد می کنیم که از کتاب بازاریابی چریکی استفاده کنید.

توضیحات ناشر درباره کتاب بازاریابی چریکی

چریک‌ها چگونه می‌فروشند؟ بازاریابی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد؛ هرچند اصول اولیه‌ی خودش را رها نمی‌کند، اما امروز تفاوت‌های اساسی بین بازاریابی سنتی و چریکی وجود دارد. اگر روش‌های تغییرات بازاریابی را در قرن ۲۱ تجزیه‌ و تحلیل کنید، متوجه می‌شوید که بازاریابی چریکی در ۲۰ روش مختلف با بازاریابی قدیمی تفاوت دارد؛ از جمله این که بازاریابی سنتی اسلحه‌های سنگین بازاریابی را شناسایی می‌کند: رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها، مجله‌ها، پست مستقیم و اینترنت. بازاریابی چریکی ۲۰۰ اسلحه را در بازاریابی شناسایی می‌کند که بیش‌تر آن‌ها هم رایگان هستند. بازاریابی چریکی می‌خواهد که شما هر بُعد بازار را به ‌خوبی بشناسید، تجربه کنید، راه‌های بازنده را دور بزنید، راه‌های برنده را بشناسید و سپس از تاکتیک‌های آزمایش‌شده در نبرد واقعی استفاده کنید. بازاریابی چریکی شامل تعداد بسیار زیادی از فرصت‌های تجاری است و این ‌که باید از هر یک از آن‌ها بهره‌برداری کرد. کلید موفقیت از طریق بازاریابی چریکی، هنر توجه‌کردن است. در حقیقت، قلب بازاریابی چریکی استفاده‌ی درست از اسلحه‌های انتخابی است. برای شکوفا کردن، شما باید مانند خورشید عمل کنید. باید آن انرژی پر‌قدرتی باشید که بازاریابی را زنده نگه می‌دارد. باید یک بازاریاب چریکی باشید. اگر از هر تغییری، چیزی بیاموزید و کاری برایش انجام دهید، امیدوار باشید که می‌تواند راهی برای پول درآوردن در زندگی باشد.

چند فصل اول کتاب بازاریابی چریکی برای شما در اینجا قرارداده می شود، اما برای احترام به حقوق ناشر محترم سیته،کتاب بازاریابی چریکی را به صورت کامل نمی توانیم در اینجا قراردهیم

فهرست مطالب کتاب بازاریابی چریکی

مقدمه بازاریابی چریکی

قسمت اول روش عملیات چریکی

1- امروزه بازاریابی چریکی چیست

2-لازمه بازاریابی چریکی

3-شانزده راز بزرگ بازاریابی چریکی

4-توسعه طرح بازاریابی چریکی

5-توسعه بازاریابی واقعا خلاق

6-انتخاب پرقدرت ترین روش های بازاریابی

7-رازهای پس انداز کردن پول بازاریابی

8-تحقیق، نقطه شروع بازاریابی چریکی

قسمت دوم : بازاریابی رسانه های کوچک

9- حقایقی در مورد بازاریابی رسانه های کوچک

قسمت سوم : بازاریابی رسانه های بزرگ

10- بازاریابی رسانه های بزرگ به طریق چریکی

قسمت چهارم : بازاریابی رسانه های جدید

11- بازاریابی رسانه های الکترونیکی

12- بازاریابی رسانه های خبری

13- بازاریابی رسانه های انسانی

14-بازاریابی بدون رسانه

قسمت پنجم : طبیعت چریکی

15 - ویژگی های شرکت چریکی

16- نگرش شرکت های چریکی

17- روان شناسی بازاریابی چریکی

دویست اسلحه بازاریابی چریکی

خواندن 972 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 16 خرداد 1398 ساعت 01:32
محتوای بیشتر در این بخش: کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به ای 4 پاسخ ای 5 را می دهد ! یعنی یک پاسخ غیر مستقیم برای فتح مرکز، اما...

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی