دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 22:15

کتاب بازاریابی چریکی

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)
کتاب بازاریابی چریکی کتاب بازاریابی چریکی

کتاب بازاریابی چریکی

استراتژی‌های آسان و ارزان برای به دست آوردن سودهای کلان از تجارت‌های کوچک شما

نویسنده: جی کونراد لوینسون

مترجم: همایون رکنی قاجار

سال چاپ: بهار ۱۳۹۶

قطع: وزیری

تعداد صفحات: ۳۶۰

نوبت چاپ: چهارم

نقد گروه بازاریابی آرتا بر کتاب بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی کتابی است برای همه کسانی که به نوعی با بازاریابی سر و کار دارند و بنابر همین استدلال همه افرادی که فعالیت اقتصادی دارند باید این کتاب را بخوانند !

بازاریابی چریکی را انجیل بازاریابان خوانده اند و منظور این است که این کتاب اصول اساسی و پایه بازاریابی را در بر دارد، به نظرم اگر کسی بازاریابی چریکی را درک کند و به آن عمل کند، امکان موفقیتش بسیار بالاست، ما برای هر کسب و کاری که می خواهیم برنامه ریزی کنیم کتاب بازاریابی چریکی را مطالعه می کنیم و از ایده های آن استفاده می کنیم، اگر در استارت آپ مشغول به کار هستید، پیشنهاد می کنیم که از کتاب بازاریابی چریکی استفاده کنید.

توضیحات ناشر درباره کتاب بازاریابی چریکی

چریک‌ها چگونه می‌فروشند؟ بازاریابی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد؛ هرچند اصول اولیه‌ی خودش را رها نمی‌کند، اما امروز تفاوت‌های اساسی بین بازاریابی سنتی و چریکی وجود دارد. اگر روش‌های تغییرات بازاریابی را در قرن ۲۱ تجزیه‌ و تحلیل کنید، متوجه می‌شوید که بازاریابی چریکی در ۲۰ روش مختلف با بازاریابی قدیمی تفاوت دارد؛ از جمله این که بازاریابی سنتی اسلحه‌های سنگین بازاریابی را شناسایی می‌کند: رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها، مجله‌ها، پست مستقیم و اینترنت. بازاریابی چریکی ۲۰۰ اسلحه را در بازاریابی شناسایی می‌کند که بیش‌تر آن‌ها هم رایگان هستند. بازاریابی چریکی می‌خواهد که شما هر بُعد بازار را به ‌خوبی بشناسید، تجربه کنید، راه‌های بازنده را دور بزنید، راه‌های برنده را بشناسید و سپس از تاکتیک‌های آزمایش‌شده در نبرد واقعی استفاده کنید. بازاریابی چریکی شامل تعداد بسیار زیادی از فرصت‌های تجاری است و این ‌که باید از هر یک از آن‌ها بهره‌برداری کرد. کلید موفقیت از طریق بازاریابی چریکی، هنر توجه‌کردن است. در حقیقت، قلب بازاریابی چریکی استفاده‌ی درست از اسلحه‌های انتخابی است. برای شکوفا کردن، شما باید مانند خورشید عمل کنید. باید آن انرژی پر‌قدرتی باشید که بازاریابی را زنده نگه می‌دارد. باید یک بازاریاب چریکی باشید. اگر از هر تغییری، چیزی بیاموزید و کاری برایش انجام دهید، امیدوار باشید که می‌تواند راهی برای پول درآوردن در زندگی باشد.

چند فصل اول کتاب بازاریابی چریکی برای شما در اینجا قرارداده می شود، اما برای احترام به حقوق ناشر محترم سیته،کتاب بازاریابی چریکی را به صورت کامل نمی توانیم در اینجا قراردهیم

فهرست مطالب کتاب بازاریابی چریکی

مقدمه بازاریابی چریکی

قسمت اول روش عملیات چریکی

1- امروزه بازاریابی چریکی چیست

2-لازمه بازاریابی چریکی

3-شانزده راز بزرگ بازاریابی چریکی

4-توسعه طرح بازاریابی چریکی

5-توسعه بازاریابی واقعا خلاق

6-انتخاب پرقدرت ترین روش های بازاریابی

7-رازهای پس انداز کردن پول بازاریابی

8-تحقیق، نقطه شروع بازاریابی چریکی

قسمت دوم : بازاریابی رسانه های کوچک

9- حقایقی در مورد بازاریابی رسانه های کوچک

قسمت سوم : بازاریابی رسانه های بزرگ

10- بازاریابی رسانه های بزرگ به طریق چریکی

قسمت چهارم : بازاریابی رسانه های جدید

11- بازاریابی رسانه های الکترونیکی

12- بازاریابی رسانه های خبری

13- بازاریابی رسانه های انسانی

14-بازاریابی بدون رسانه

قسمت پنجم : طبیعت چریکی

15 - ویژگی های شرکت چریکی

16- نگرش شرکت های چریکی

17- روان شناسی بازاریابی چریکی

دویست اسلحه بازاریابی چریکی

خواندن 155 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 16 خرداد 1398 ساعت 01:32
محتوای بیشتر در این بخش: کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

آخرین های بلاگ بازاریابی

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟ اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتب...

More From: بلاگ بازاریابی