کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

تبلیغات پوستری خلاق

تبلیغات پوستری، تبلیغات محیطی دیواری و بنرها

تاریخچه تبلیغات را می توان استفاده از ماشین چاپ و پوسترهای تبلیغاتی دانست، امروز هم از این تبلیغات و تبلیغات پوستری استفاده می شود و متاسفانه در کشورهای توسعه نیافته هم به شدت رواج دارد .

اگر به درب خانه خود نگاه کنید، قطعا با برچسب های تخلیه چاه مواجه می شوید

درسال 1839 نصب پوسترها بر روی املاک خصوصی ممنوع شد

تبلیغات پوستر قدیمی

به نظر میرسد اروپا در قرن نوزدهم و حدود دویست سال پیش اشتباهات بازاریابی و تبلیغاتی ما ایرانیان را مرتکب شده است یا بهتر است بگوییم که ما ایرانی ها بعد از دویست سال هنوز هم تبلیغات را به سبک دویست سال پیش انجام می دهیم و درک نکرده ایم که مشتری کیست و چیست و چگونه باید با مشتری برخورد کرد.

نکته قابل تاملی وجود دارد در رابطه با قانون وضع شده در آمریکا و ممنوعیت نصب تبلیغات پوستری بر دیوارها، و هنوز هم شاهد هستیم که علی رغم توسعه باورنکردنی فن آوری هنوز اعلامیه های فوت بر در و دیوارها نصب می شود !

آیا ما قانوتی داریم که نباید تبلیغات پوستری را بر دیوار خانه ها نصب کرد ؟ وظیفه برخورد با متخلفین به عهده کیست ؟

یکی از کارآیی های قانون هدایت به نظام قانونی است .

وقتی نظارتی نباشد و جهت دهی نباشد چه در بازاریابی و چه در تبلیغات راه به بیراهه می رود ! آیا ما مثلا کمیسیون بازاریابی و تبلیغات داریم ؟

نداریم، چرا ؟ چون هنوز در عصر تولید به سر می بریم و به خاطر وجود نفت و بیماری نفتی، بازاریابی خیلی توسعه پیدا نمی کند و حتی مشکل در مدیریت دولتی به بخش خصوصی هم صدمه می زند .

خانه بازاریابی و مشاوره بازاریابی در زمینه تبلیغات پوستری

همه اینها را گفتیم، که بگوییم از تبلیغات و تبلیغات پوستری درست استفاده کنید و نه این که تبلیغات پوستری بد است !!

تبلیغات پوستری می تواند بسیار به هویت برند شما کمک کند .

راهکارهایی برای استفاده صحیح از تبلیغات پوستری :

اول این که باید اجازه بگیرید، مفهومی در بازاریابی وجود دارد به نام بازاریابی اجازه ای ، هرجا که فکر می کنید که پوستر شما می تواند مفید باشد، اجازه بگیرید ! مثلا تابلوی اعلانات مراکز خریدها، فرض کنیم شما توزیع کننده قطعات جانبی کامپیوتر هستید، تابلوی اعلانات مراکز تجاری کامپیوتری مثل پاساژ ایران گزینه بسیار ارزشمندی است، به جای نصب خودسرانه کافی است با دفتر پاساژ صحبت کنید و پوستر خود را در محل نصب کنید .

فروشندگان پاساژ با تبلیغات پوستری شما روبرو خواهند شد

طراحی تبلیغات بنری و محیطی خلاق

برای طراحی تبلیغات محیطی خلاق بهتر است به یک طراح تبلیغات حرفه ای مراجعه کنید، و راه دیگر ایده گرفتن از سایر تبلیغات خلاق است .پیشنهاد می کنیم سایت تبلیغاتی کانون اندیشه خلاق را مشاهده کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟ اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتب...

More From: بلاگ بازاریابی