کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

با اختراع تلفن کسب و کارها به فکر استفاده از آن برای بازاریابی تلفنی افتادند و متاسفانه اسپم ها به جای استفاده صحیح شروع شد، تحریف و نفهمیدن تجاوز به حریم خصوصی دیگران از ابتدای توسعه ابزارهای بازاریابی رخ داده است

بازاریابی سیستماتیک تلفنی

در سال های بعد از 1950، بازاریابی سیستماتیک تلفنی شروع شد !

اسپم و باز هم اسپم ! لطفا از وارد شدن به زندگی و حریم خصوصی افراد بدون اجازه دست بردارید !

ارسال هرگونه اس ام اس بدون ممنوع است و شما نباید این کار را انجام دهید !

ممکن است به موفقیت های کوتاه مدت برسید، اما موفقیت بلندمدت خیر !

ارسال اس ام اس تبلیغاتی مربوط به شرکت های شکست خورده است ، اس ام اس تبلیغاتی مشکلی ندارد اگر شما از مخاطب اجازه داشته باشید، اما ارسال اس ام اس بدون هماهنگی و اجازه یک کار زشت و بدون نتیجه بلند مدت است .

جالب اینجاست که پیامک های منطقه ای به فروش می رسند، ارسال پیامک تبلیغاتی اصلا راه درستی نیست، ما راه های جایگزین و راهکارهای بهتری داریم

بازاریابی تلفنی

البته مفهوم دیگری هم داریم به نام کلاهبرداری تلفنی که در ایران هم رایج بود و اکنون کمی فرهنگ خرید مردم متفاوت شده است، در این نوع کلاهبرداری تلفنی که متاسفانه از آن تعبیر به بازاریابی تلفنی می گردد، تلفن دهنده سعی می کند تا کالا یا سرویسی به ظاهر خوب را به مشتری بفروشد که متاسفانه هیچ شباهتی به کالای گفته شده ندارد و یا خدمت مورد نظر کارکرد گفته شده را ندارد

بازاریابی تلفنی اجازه ای

همانطور که گفته شد بدون کسب اجازه از مخاطب تلفن زدن به مشتری نوعی توهین و حتی جرم تلقی می شود، بازاریابی تلفنی در حالتی مصداق دارد که مشتری مثلا از شما خرید کرده است و یا خودش در سایت تبلیغاتی یا روزنامه آگهی داده و شما می توانید به او تلفن بزنید .

بهتر است مفاهیم بازاریابی اجازه ای را مرور کنیم :

بازاریابی اجازه ای تنها راه ارتباط با مشتری است، تنها وقتی با مشتری تماس بگیرید حالا چه حضوری، چه پیامکی و چه تلفنی که به نحوی از مشتری اجازه داشته باشید .

مشاوره بازاریابی تلفنی

متاسفانه شاهد هستیم افرادی که ادعای مدرس و متخصص بازاریابی بودن را دارند، تماس های اتفاقی با مشتریان بالقوه بدون اجازه آنها و فعالیت اسپم گونه را بازاریابی تلفنی می دانند و در این باره آموزش می دهند، مثل این که شما را برای رانندگی بهتر در یک دره راهنمایی آموزش بدهند، آخر این راه مرگ شرکت شماست !

دیدگاهی در مورد بازاریابی به وسیله تلفن و آموزش بازاریابی تلفنی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟ اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتب...

More From: بلاگ بازاریابی