جایگاه سازی

در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

تبلیغات بنری اینترنتی

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی

تبلیغات بنری در اینترنت و جذب مشتریان جدید برای شما

زیاد وقت شما را نمی گیریم، همه ما می دانیم که راز موفقیت و سوددهی و فروش بیشتر دیده شدن و مراجعه مشتریان است، همانطور که می دانید کانال های ارتباطی با مشتری به پنج قسمت تقسیم می شود :

1- آگاهی

مشتری با کسب و کار ما آشنا و آگاه می شود ، مثلا از طریق روزنامه یا دیدن ویترین و تابلو یا جست و جو در اینترنت !

2- ارزیابی

مشتری محصولات و خدمات و خود ما را ارزیابی می کند و این که آیا می تواند به ما اعتماد کند یا خیر ! و البته ارزیابی بعد از خرید هم ادامه دارد و توجه داشته باشید که عملیات بازاریابی به صورت پیوسته و بعد از خرید هم باید ادامه داشته باشد :

مردم فراموش میکنند

رقبای ما می توانند جای ما را بگیرند

نداشتن عملیات بازاریابی از سوی مشتریان می تواند ضعف خدمات و محصولات و برند تعبیر شود و و ...

3- فروش

4- توزیع

5- خدمات پس از فروش

ZMOT

لحظه صفر اعتماد و حقیقت کالا و برند

کانال آگاهی و ارزیابی بسیار مهم هستند و مبحث دیگری وجود دارد به نام لحظه صفر حقیقت یا اعتماد که توسط گوگل معرفی شد و بیان می کند که مشتری و مصرف کننده قبل از خرید در رابطه با برند و محصولات و خدمات شما تحقیق می کند و به صورت آگاهانه دست به خرید و انتخاب محصولات شما می زند .

پیشنهاد ما برای موفقیت و برندسازی شما این است :

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها

فرض کنیم که شما برند تولید نوشابه هستید و مشتری در حال جست و جو برای یک فست فود است و شماره تماس یا منوی فست فود را نیاز دارد، اگر شما تبلیغات کلیکی گوگل را استفاده کنید و در صدر نتایج ظاهر شوید، کاربردی ندارد و اتلاف بودجه است، مشتری به دنبال اطلاعات مورد نظر خودش است و صفحه نا مرتبط را باز نمی کند و هم چنین تبلیغات متنی هم خیلی موثر است .

حالا لحظه ای را فرض کنید که مثلا مشتری فست فود خاص را در آجودانیه یافته است و با تبلیغات بنری نوشابه مورد نظر شما مواجه می شود، این بهترین تاثیر ممکن است .

یا مثلا شما محصولی خاص دارید و مشتری به دنبال سوپرمارکت در محله نیاوران است، و پس بازکردن آدرس و مواجه شدن با مشخصات سوپرمارکت بنر محصولات شما را مشاهده می کند ، مثلا کیک یا آب میوه و ... احتمال خرید و انتخاب شما بالا می رود

هر نوع کالا با صنف مرتبط را در نظر بگیرید، مثلا برند پوشاک با فروشندگان پوشاک و ...

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی

مشتری به دنبال نمایندگی بیمه در محدوده نیاوران است و دست به جست و جو می زند، و لیستی از بیمه های محله مورد نظر را مشاهده می کند و بنر دفتر بیمه شما در صدر به مشتری نمایش داده می شود

به نظر شما احتمال خرید مشتری چه قدر است ؟

یا مثلا مشتری به دنبال شیرینی فروشی در یک محدوده است و بنر کسب و کار شما در کل مشاغل محدوده نمایش داده می شود

همانظور که گفته شد، فرآیند خرید در بسیاری موارد یک پروسه است و مشتری باید جذب حفظ شود، تبلیغات بنری هوشمند به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید، برای مشاوره رایگان و توضیحات بیشتر با ما تماس بگیرید

09190640919

از دایرکتوری مشاغل فیدیکس بازدید کنید !

تبلیغات بنری اینترنتی هوشمند در محله و محدوده و یا صنف کاری مورد نظر شما

خدمات بازاریابی حضوری

به دنبال شرکت خدمات بازاریابی حضوری هستید ؟

ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی خدمات و محصولات شما

چگونه بیست درصد فروش شما را افزایش می دهیم !?

1- ارتباط مستقیم و حضوری با مشتریان احتمالی و فروش جدید

2-ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و تکرار فروش

3- ارتباط مستمر مجازی با مشتریان احتمالی ( با اجازه خودشان) و فروش

4- ارتباط مستمر مجازی با مشتریان فعلی شما و افزایش فروش

5- ارسال پیامک پس از کسب اجازه مخاطبین هدف شما

چرا باید بازاریابی را ادامه دهید ؟

شرکت بازاریابی حضوری

مشتریان جدید

همواره بازار و مشتریان جدیدی برای خدمات و مجصولات شما وجود دارد ، افراد جدید، فروشگاه های جدید و ...

بازارها در حال تغییر و جابه جایی هستند

مشتریان فعلی شما

مشتری با یک جست و جوی ساده می تواند به رقبای شما دسترسی داشته باشد و شما را جایگزین کنند !

اگر با مشتریان خود ارتباط مستمر نداشته باشید بازار را از دست خواهید داد .

در ثانی مشتری ممکن است عدم حضور شما را نشانه ضعف شما و قدرت رقبا تصور کند

بازاریابی قدرت است !

خدمات بازاریابی حضوری چه سودی برای شما دارد ؟

1- ارتباط مستمر با مشتریان فعلی

شما با هزینه بسیار پایین همیشه در ارتباط با مشتری خواهید بود و از نظرات آنها نسبت به کسب وکارتان مطلع می شوید و فروش ادامه پیدا می کند

2- جذب مشتریان جدید

خدمات منحصر به فرد گروه بازاریابی مشاورین آرتا و ارتباط با مشتریان هدف شما و جذب آنها برای خرید از محصولات و خدمات شما .

3- هزینه های بسیار پایین

نسبت به جذب مدیر ارتباط با مشتری و یا بازاریابی حصوری مستمر، خدمات ما بسیار کم هزینه تر است و هم چنین به دلیل شیوه متفاوت بازاریابی، ارتباط با مشتریان فعلی و جذب مشتری جدید به صورت تاثیرگذارتری صورت می گیرد .

4- بازاریابی اجازه ای برای اولین بار در ایران

پیام های ما اسپم نیست و قبل از ارسال پیام و هدایت آنها به لینک و صحفه کسب و کار شما، از آنها اجازه گرفته شده است .

هزینه های بازاریابی حضوری

با توجه به کار شما نحوه همکاری و هزینه ها قابل مذاکره است، ولی کلیت کار بر اساس تجربه همکاری با کسب و کارهای مختلف به صورت نفر ساعت می باشد .

بازاریابی حضوری به صورت ساعتی توسط بازاریان مجرب و کارآزموده، کافی است که یکبار امتحان کنید، امکان تعریف شاخص برای بازاریاب ها برای اطمینان از موفقیت و ارسال لوکیشن و بازخورد کسب و کارهای پرزنت شده

1- پرزنت حضوری

پرزنت حضوری کسب و کار شما با رعایت کلاس کاری به بازاریاب هدف با ارائه گزارش کار و بازخورد

رقم وابسته مدت زمان پرزنت و در دسترس بودن مشتریان هدف شما می باشد

هر ساعت پرزنت حضوری مشتریان شما و ثبت بازخورد وابسته به سطح تجربه و دانش و مهارت نیروی مورد نظر شما دارد .

مثلا شما توزیع کننده مواد غذایی هستید و بازار هدف شما سازمان های دولتی است، به ازای معرفی محصولات شما مثلا در محدوده منطقه یک هر ساعت 20000 تومان دریافت می شود

البته این وابسته به تعداد ساعات و روزها است، ولی پیشنهاد ما به جای ویزیت و بازاریابی حضوری ساعتی، بازاریابی هدف محور است

هدف شما از این بازاریابی حضوری چیست ؟ ما برای شما، عملیات بازاریابی را به صورت یک پروژه تعریف می کنیم.

برای محصولات تندگردش و مصرفی نظیر فست فود و رستوران به ازای فروش به ازای محصول کار قابل تعریف است

2- مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ و توسعه فروش شما

با ارتباط مستمر فروش های فعلی شما حفظ و مشتریان جدید هم اضافه خواهند شد

هزینه وابسته به شیوه همکاری و معمولا بر اساس پورسانت از فروش تعریف می شود و وابسته به نوع کالا و خدمات شما دارد

5- ارسال پیامک تبلیغاتی پس از کسب اجازه از مشتریان شما به صورت حضوری و هدایت به لینک مورد نظر شما

ما با مشتریان هدف شما صحبت می کنیم و از آنها برای ارسال پیام های مرتبط صحبت می کنیم و در صورتی که اجازه بدهند پیام های شما را برایشان ارسال می کنیم.

ارسال هر پیامک 50 تومان

به عنوان مثال بازار هدف شما سوپرمارکت هاست و بعد از مشخص کردن مناطق مورد نظر پیام شما به سوپرمارکت هایی که کارشناسان ما مراجعه نموده اند و اجازه ارسال پیام از آنها گرفته شده ارسال می شود .

سفارش پیامک هوشمند

درصورتی که سوالی دارید، و نقطه ابهامی وجود دارد، لطفا با ما تماس بگیرید

02122051861

09190640919

تحقیقات بازار

چرا به تحقیقات بازار نیاز داریم؟ بازار یک سیستم است و کسب و کار شما جزء کوچکی از سیستم است

فقط با تحقیقات بازار منظم است که می توان به واقعیت بازار پی برد .

تحقیقات بازار حلقه گمشده بازاریابی

تحقیقات بازار

این گفته استیو جابز بسیار قابل تامل است .ما نیازی به تحقیقات بازار نداریم و بهترین چیزی که می توانیم را می سازیم .شاید این گفته در محصولات اپل که مبتنی بر نوآوری و پیشتازی و استراتژی قیمت گذاری خاص است، البته نکته گفته جابز اینجاست که خیلی وقت ها خود مشتری دقیقا نمی داند چه می خواهد و تنها در عمل است که رفتار مشتری مشخص می شود و این شعار خانه بازاریابی است : بازاریابی و تحقیقات بازار در عمل

ترجمه دقیقتر این سخن استاد جابز این است که ما تحقیقات بازار انجام نمی دهیم و بهترین را می سازیم و البته ممکن است در عمل رفتار اپل چیز دیگری بوده است، چرا که هر سازمانی به نظرات و بازخورد نظرات مشتریان برای هدایت کسب و کارش نیاز دارد

دانسته ها در تحقیقات بازار به کار می آیند

اگرچه با هر کسب و کاری که صحبت میکنیم با تحقیقات بازار آشناست، اما وقتی می پرسیم که آخرین باری که در بازار دست به تحقیق زده اند چه زمانی بوده است، چیزی در ذهن ندارند !!

یکی از دلایل مهم شکست استارت آپ ها، عدم شناخت نیاز بازار و مشتری است !

باور کردنی نیست ولی حقیقت دارد !

خیلی از کسب و کارها و استارت آپ ها را مشاهده کرده ایم که تنها در ذهن خالقان آن استارت آپ بوده اند و وقتی به بازار راه یافته اند، متوجه شده اند که جایگاهی در بازار ندارند، باری ! سخن را کوتاه کنیم و اگر شما نمی دانید که چرا نیاز به تحقیقات بازار دارید، پس با خانه بازاریابی همراه شوید، در واقع مرحله ورودی خانه بازاریابی تحقیق در بازار است !

پس از سال ها سر و کله زدن با کسب و کارها ما روشی را خلق کرده ایم که در آن می توانید کسب و کار خود را مدل سازی کنید و قبل از صرف هزینه های بسیار که ممکن است نتیجه ای نداشته باشد، با لگو ها کسب و کار خود را مدل سازی کنید .

شاید در رابطه با مدل کسب و کار و خلق مدل کسب و کار و تحقیقات بازار مطالبی شنیده باشید و یا این که برای کسب و کار خود مدل دارید، ولی در واقع این مدل خیلی دینامیک و پویا نیست و شاید به نوعی بیشتر برای شروع کسب و کارها کاربردی تر است، ولی کسب و کارهایی می خواهند تغییر مسیر دهند و ساختاردهی مجدد داشته باشند و یا نیاز به ارتباط بیشتر با مشتری دارند، نمی توانند در مدل کسب و کار همه نیازهای کسب وکارشان را بیابند .

مدل لگو در تحقیقات بازار متفاوت است.

هیچ کدام از دانسته های ما در کسب و کار مدرن و وابسته به بازار جهانی قطعی نیستند .

ما در دنیایی محیط کسب و کاری به سر می بریم که تغییر کردن قاعده اصلی آن است .

ما با مشخصه های زیادی سر و کار داریم که باید کنترل و بهینه سازی شوند .

بسیار از موارد با تحقیقات در بازار قابل درک است

کیفیت محصول، کیفیت خدمات، هوش مالی و درک روندهای بازار، بهره وری، مدیریت نیرو های کار، استفاده از فن آوری اطلاعات، مدیریت ارتباط با مشتریان، بازاریابی محصولات و خدمات و ...

همانظور که می دانید، کسب و کار پدیده پیچیده و پر چالشی است و با ظهور بازاریابی دیجیتال و تغییرات مصرف کنندگان و تبدیل شدن به کاربر دیجیتال داستان بازی کسب و کار به شدت تغییر کرده است .

برای مشاوره بازاریابی و بررسی کسب و کار و سازمانتان با خانه بازاریابی تماس بگیرید .

شماره تماس خانه بازاریابی

02122051861

09190640919

برنامه بازاریابی

تهیه برنامه بازاریابی همیشه چالشی برای مدیران بازاریابی بوده است، اما مهم تر از طراحی برنامه اجرای برنامه است

چگونه برنامه ای بنویسیم که ما را به اهداف تعیین شده برساند

چگونه برنامه بازاریابی اجرایی طراحی کنیم ؟

شعار خانه بازاریابی، اجرایی بودن و بازاریابی در عمل است، از نظر خانه بازاریابی طرح ها و برنامه بازاریابی که توانایی اجرایی شدن نداشته باشند و منطبق بر واقعیت بازار نباشند، کاغذ پاره ای بیش نیستند

متاسفانه مدیریت دولتی هم بر مبنای واقعیت ها نیست، و توهم توانایی و تغییر نظام بازار گاهی ما را به خطا می اندازد !

پروژه مسکن مهر، منفعت کارت و ... مثالهایی از عدم وجود برنامه واقع گرا و اجرایی است

نام این توهم، را توهم دانایی می توان نامید، شرکت ها و قدرت هایی که فکر می کنند هرکاری که می کنند موفق می شود، چون توانایی آن را دارند .

اگر می توانید کاری را انجام دهید، به این معنا نیست که حتما باید آن کار را انجام دهید !

گام اول در طراحی برنامه بازاریابی : واقع گرایی

برنامه بازاریابی

متاسفانه در مذاکره اولیه با بسیاری از شرکتها وقتی از آنها برنامه بازاریابی فعلی و فعالیت های بازاریابی آنها را می خواهیم، شگفتی بیش از حد آنها ما را نیز شگفت زده می کند

انگار به زبان آدم فضایی ها صحبت می کنیم، کمتر از یک درصد کسب و کارها واقعا برنامه بازاریابی دارند، اصلا مارکتینگ برنامه ریزی شده هنوز برای کسب و کارها تعریف نشده است

تمام فعالیت های گروهی و انفرادی برای یک کالا باید حساب شده و در قالب های مشخصی تدوین شوند، و فعالیت های بدون مطالعه و برنامه ریزی باید حذف شوند.

برنامه بازاریابی باید واقع گرا باشد، و این مهم امکان پذیر نیست مگر این که شما در بازار تحقیق کنید، مهم ترین تحقیقات بازار، دریافت اطلاعات در رابطه با خود شماست، همین الان که در حال تایپ این نوشته هستم، تبلیغات یک برند دوغ که به تازگی دلستر هم تولید کرده من را کلافه کرده، و بعید می دانم که تاثیر این تبلیغات در برنامه شرکت لحاظ شده باشد،

به نظرم این برند مردم را دچار تبلیغ زدگی و در نهایت نفرت از برند می کند .

جمع بندی این که دست به تحقیقات بازار بزنید تا از جایگاه و سهم بازار خود مطلع شوید

برنامه بازاریابی چیست ؟

اصطلاح برنامه برای توصیف روشهای کاربرد منابع بازاریابی، به منظور دستیابی به اهداف بازاریابی به کار می رود .

این فرآیند ممکن است ساده به نظر برسد، ولی پیچیده است

منابع از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است و در طول زمان تغییر می کند

گام دوم طراحی برنامه بازاریابی : ارزیابی رقبا

این که دیگران چگونه برنامه طراحی می کنند و اصول چه می گوید را نمی دانیم این روش ماست و بسیار کاربردی است .

در گام دوم تمام شرکت های رقیب را رصد می کنیم، این که برنامه بازاریابی هریک چیست، شرکتهای ناموفق مهم تر از شرکت های موفق است، برنامه بازاریابی آنها چه بوده است که شکست خورده اند ؟

اشتباهات آنها را کشف کنید، آنها چون خودشان جزیی از سیستم هستند، نمی توانند ضعف های خود را به درستی ببینند .

گام سوم طراحی برنامه بازاریابی :شرح فعالیت های بازاریابی شما

همین اکنون کاغذ و قلم بردارید ( یا در نرم افزاری مثل اکسل) شرح فعالیت های بازاریابی خود را بنویسید

چه عملیات هایی انجام داده اید ؟ چه موفقیت ها و شکست هایی داشته اید ؟

چه قدر بودجه به بخش بازاریابی اختصاص داده اید ؟

چند نفر نیرو در بخش بازاریابی فعال هستند ؟ کانال های ارتباطی شما و مشتریان چیست ؟

برای طراحی برنامه و مشاوره رایگان با گروه بازاریابی آرتا تماس بگیرید

02122051861

09190640919

جایگاه سازی

جایگاه سازی

شاید شما هم نام جایگاه سازی را شنیده باشید، و حتی مقالات و یا کتاب هایی در رابطه با جایگاه سازی در بازاریابی مطالعه کرده باشید، ولی در واقع جایگاه سازی چیست ؟

برای این که به این سوال پاسخ دهیم، ابتدا باید از زاویه دیگری به بازار و بازاریابی نگاه کنیم و سوالی را مطرح کنیم

جایگاه سازی برند

چه قدر تبلیغات و بازاریابی تاثیر گذار هستند ؟

امروز تبلیغات و روش هایی که می شناسیم به پایان رسیده و هر شخص روزانه به ده ها و صدها تبلیغات روبرو میشود، سوال اینجاست که آیا این تبلیغات و بازاریابی می توانند نظر مخاطب را جلب کنند !

در واقع برندسازی و ورود به بازار در حال حاضر بسیار سخت است و بدون صرف هزینه های زیاد نمی توانیم در بازار جایگاهی پیدا کنیم .

ما با دوره ای مواجه شده ایم که ذهن ما در مقابل تبلیغات حساسیت خود را از دست داده و راهی برای برندهای جدید در ذهن ما نیست و حتی برندهای نام دار بازار نیز با کوچکترین نا هماهنگی ممکن است از ذهن ما دور شوند.

خدمات گروه بازاریابی آرتا

تبلیغات بنری اینترنتی

پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای برندها پیشنهاد تبلیغات بنری اینترنتی برای کسب و کارهای محلی تبلیغات بنری در اینترنت و جذب مشتریان جدید برای شما زیاد وقت شما را نمی گیریم، همه ما می دانیم که...

خدمات بازاریابی حضوری به دنبال شرکت خدمات بازاریابی حضوری هستید ؟ ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی خدمات و محصولات شما چگونه بیست درصد فروش شما را افزایش می دهیم !? 1- ارتباط مستقی...

برنامه بازاریابی

تهیه برنامه بازاریابی همیشه چالشی برای مدیران بازاریابی بوده است، اما مهم تر از طراحی برنامه اجرای برنامه است چگونه برنامه ای بنویسیم که ما را به اهداف تعیین شده برساند چگونه برنامه بازاریابی اجرای...

More Articles

مطالب بیشتر از: خدمات بازاریابی

آموزش بازاریابی و فروش

فروش بازاری و فروش رابطه ای

فروش بازاری و فروش رابطه ای یکی از مثال هایی در رابطه با دو مدل فروشنده می توان زند، اغلب بانک های دولتی در مقابل بانک های خصوصی است، البته مدتی است که بانک های خصوصی هم متاسفانه کم و بیش به داستان ...

دانش فروش

دانش فروش آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا بعضی از فروشندگان و سازمان های فروش از دیگران موفق تر هستند و بیشتر می فروشند ؟ آیا شما هم می خواهید جزو این دسته باشید ؟ فروشندگان و سازمان های مو...

مطالب بیشتر از: آموزش فروش

مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی کسب و کارهای محلی

مشتری مدار باشیم این مقاله مشاوره بازاریابی با نگاه و بررسی بازار ایران طراحی شده است و مباحثی چونن جذب توریست خارجی و جذب مشتری خارجی و هم چنین کسب و کارهای محلی خارج از کشور را شامل نمی شود، چون...

بزرگان بازاریابی والت دیزنی

یادگیری بازاریابی در قالب پروژه های عملی ممکن است ما در خانه بازاریابی پس از آزمودن روشهای گوناگون به این نتیجه رسیدیم که راه سریع یادگیری بازاریابی و آموزش در بازاریابی، الگو گرفتن از موقعیت های وا...

مشاوره بازاریابی و فروش

مشاوره بازاریابی و فروش خانه بازاریابی ماموریت خانه بازاریابی ( گروه بازاریابی آرتا ) کمک به کسب و کارها و برندها برای موفقیت است، خانه بازاریابی به موفقیت کسب و کار شما شتاب می دهد بازاریابی و فرو...

More Articles

مطالب بیشتر از : مشاوره بازاریابی کسب و کارهای محلی مشاوره بازاریابی

گفت و گو با بزرگان بازاریابی

مارک ویکتور هانسن

Conversation with Mark Victor Hansen گفت و گو با مارک ویکتور هانسن (Introduction to listeners…) I gotta tell you that in a moment I’m going to bring on one of the most magnetic, charismatic and ...

مطالب بیشتر از : گفت و گو با بزرگان بازاریابی

بازاریابی چریکی

مقدمه بازاریابی چریکی

جی کنراد لوینسون در کتاب بازاریابی چریکی بیش از یک دوجین کتاب نوشته است ! او مدیر سابق قسمت خلاقیت شرکت تبلیغاتی جی والتر تامسون و شرکت تبلیغاتی لئو برنت بوده است . مقدمه بازاریابی چریکی به خاطر ...

مطالب بیشتر از : بازاریابی چریکی

کتاب های بازاریابی

کتاب بازاریابی چریکی

بازاریابی جریکی در واقع چیست ؟ امروز همه جا حرف از بازاریابی چریکی است، ولی آنچه در عمل مشاهده می کنیم این است که اصول اولیه بازاریابی هم در سازمان ها و کسب و کارها استفاده نمی کنند بازاریابی چریکی...

پیش گفتار کتاب چهار رنگ مشتری

این نوشته ها بر گرفته از کتاب چهار رنگ مشتری نوشته تام شرایتر و در مورد تیپ شناسی احتمالی مشتری در بازاریابی شبکه ای است پیش گفتار کتاب چهار رنگ مشتری بسیاری از بازاریاب ها از من می خواهند که یک تو...

کتاب چهاررنگ مشتری

چهار نکته که باید در رابطه با کتاب چهاررنگ مشتری بدانید بخش چهار نکته از کتاب چهار رنگ مشتری این کتاب در واقع ترجمه ای است از اثر شخصیت شناسی مشتری در بازاریابی چند سطحی 1- هشدار به روانشنا...

More Articles

مطالب بیشتر از: کتاب های بازاریابی کتاب چهار رنگ

مدل کسب و کار

مطالب بیشتر از:

بازاریابی گردشگری

توسعه امپراطوری دیزنی به هنگ کنگ

توسعه امپراطوری دیزنی به دیزنی لند هنگ کنک به رغم مشکلات مالی و فرهنگی موجود در پاریس ، دیزنی امپراطوری خود را به شهر هنگ کنگ نیز توسعه داد و بدین ترتیب پنجمین پارک دیزنی را در پاییز سال دو هزار و...

بازاریابی گردشگری در ایران

صنعت گردشگری در دهه اخیر یکی از پردرآمدترین صنایع جهان بوده است که البته بحثی فراتر از صنعت دارد، سرمایه گذاری در بخش گردشگری به شدت در حال افزایش است . در ایران نیز علاقه به جذب گردشگر بسیار بالا ...

مطالب بیشتر از : بازاریابی گردشگری

تاریخ کانال های بازاریابی

بازاریابی تلفنی

با اختراع تلفن کسب و کارها به فکر استفاده از آن برای بازاریابی تلفنی افتادند و متاسفانه اسپم ها به جای استفاده صحیح شروع شد، تحریف و نفهمیدن تجاوز به حریم خصوصی دیگران از ابتدای توسعه ابزارهای بازاریا...

تجارت الکترونیک اختراع شد ! خیلی وقت ها تاریخ خلق و استفاده یک ابزار بسیار از هم فاصله دارند . همیشه خالق یک صنعت تا مدت ها یکه تاز آن صنعت خواهد بود و مثلا برندهایی مثل تاید ، ریکا، گوگل و ... ...

دوباره اسپم ! استفاده از دیتابیس ها در بازاریابی یا همان دیتابیس مارکتینگ هنوز هم مورد استفاده است ولی این نوع بازاریابی شکل اسپم گونه و مزاحمت به خود گرفته است بدون اجازه مشتری برای مشتری پیام نفرس...

More Articles

مطالب بیشتر از : کانال های بازاریابی سنتی کانال های بازاریابی دیجیتال

برندهای برتر بازاریابی جهان

شرکت والت دیزنی

امپراطوری والت دیزنی با یک ایده شکل گرفت، اهمیت رویا و محافظت از رویاهایمان را باید درک کنیم شرکت والت دیزنی شرکت والت دیزنی، (به انگلیسی: The Walt Disney Company) شرکت رسانه‌های گروهی آمری...

مطالب بیشتر از: برندهای برتر جهان

مدیریت استراتژیک برند

برند سازی

برندسازی یکی از با ارزش ترین دارایی های سازمان برند آنهاست، اما برند چیست . چگونه می توان آن را ساخت ؟ انسان امروز با زمان کمتر و کاهش زمان برای تصمیم گیری روبروست و مجبور است به برندها اعتماد کند ...

مفهوم برند

برندسازی و مدیریت برند برای مدیریت برند نیاز به دانش و البته تجربه داریم می توانید تجربه را خودتان کسب کنید یا می توانید از مشاوران با تجربه تر کمک بگیرید محصول با برند چه تفاوتی دارد ؟ چگونه ...

مطالب بیشتر از : مدیریت استراتژیک برند

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به حرک سرباز به خانه ای 4 پاسخ می دهد وسربازش را به خانه ای 5 را هدایت م...

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...

More Articles

مطالب بیشتر از: بلاگ بازاریابی

مقالات بازاریابی

آب آشامیدنی و برندسازی برای فروش آب معدنی آب یک منبع آزاد است که هر فردی برای زنده ماندن به آن نیاز دارد. با این حال، شرکت ها شروع به #فروش آن کردند، و در شیشه ها و بطری های پلاستیکی آن را به #...

بازاریابی هرمی چیست؟ در شرکت های هرمی سرپوش کالایی، هرگونه سوال درباره هرمی بودن طرح و این که اعضای پایین هرم متضرر می شوند با واکنش های تند سایر اعضا روبرو می شود در ادامه توضیح می دهیم که چگونه ...

تعامل اجتماعی

برای موفقیت در بازاریابی باید با مشتری تعامل اجتماعی داشته باشید و رضایت مشتری را جلب کنید تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری عنوان تحقيق به فارسي: تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: ا...

More Articles

مطالب بیشتر از: مقالات بازاریابی

واژه نامه بازاریابی

هدایای تبلیغاتی

تعریف و توضیح هدایای تبلیغاتی What is Promotional Products ? هدایای تبلیغاتی چیست ؟ هدیه یا کالای تبلیغاتی اشیا و محصولات ریز یا درشتی هستند که اغلب جنبه تزیینی دارند و درج نام تجاری و لوگو یا ...

مطالب بیشتر از: واژه نامه بازاریابی