بازاریابی چریکی

بازاریابی گردشگری در ایران

صنعت گردشگری در دهه اخیر یکی از پردرآمدترین صنایع جهان بوده است که البته بحثی فراتر از صنعت دارد ، سرمایه گذاری در بخش گردشگری به شدت در حال افزایش است .

بازاریابی گردشگری

در ایران نیز علاقه به جذب گردشگر بسیار بالا بوده ولی توفیق چندانی در این زمینه نداشته ایم .

بخش مهم عدم موفقیت در این زمینه نداشتن دانش بازاریابی در زمینه گردشگری است ، متاسفانه آنچه که شاهد هستیم متولیان صنعت گردشگری حتی با الفبای بازاریابی هم آشنا نیستند و هنوز در عصر تولید باقی مانده اند و درک درستی از بازارهای نوین و دانش بازار ندارند.

اقتصاد نفتی ایران و بیماری هلندی اقتصاد در این عقب افتادگی دانش گردشگری موثر بوده است

گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران سعی دارد تا خلاء ناشی از عدم مدیریت صحیح در بازاریابی در ایران را به کمک شما دوستان عزیز و اساتید به نام بازاریابی ایران پر کند

بازاریابی گردشگری رشد بسیار سریعی را در ایران تجربه کرد و متاسفانه نهادهایی که باید پل گردشگری را توسعه دهند در حال سنگ اندازی در این بازار هستند و متاسفانه بیشتر مدیران درک دولتی درک صحیحی از مشتری مداری ندارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی