خلق هویت سازمان
  • “You should never go to battle before you’ve won the war on paper.”

فیلیپ کاتلر

در جنگ بازاریابی پیروز باشید !!

فیلیپ کاتلر شخصیت نام آشنای دنیای بازاریابی و فروش می گوید که قبل از این که جنگ بازاریابی و تجارت را آغاز کنید، روی کاغذ برنده شوید !

شاید خنده دار به نظر برسد، ولی خنده دار تر این است که تجربه سال ها بازاریابی و کار با شرکت ها این است که بسیار از ما هیچ برنامه ای برای بازاریابی نداریم و فکر می کنیم که مفاهیم پایه را از بر هستیم و نیازی به آموزش نمی بینیم !

البته این مختص ایران نیست و در تاریخ با رفتارهای احساسی و بدون برنامه حتی در جنگ ها روبرو می شویم !

اما چرا چنین است ؟ و برنامه ای برای تجارت نداریم ؟

یک . زیاد دانی !

فکر می کنید زیاد می دانید ؟ اگر برنامه دقیقی نداشته باشید ، ممکن است ده ها برابر برای ضرر هزینه کنید، پس مغرور نباشید و از مشاورین کمک بگیرید

مشاوره بازاریابی

گروه بازاریابی آرتا به شما کمک می کند تا نه تنها روی کاغذ، بلکه در عمل نیز برنده بازار باشید و این یک شعار نیست و ما ادعاهایمان را تضمین می کنیم .

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی