fly
پشتیبانی خانه بازاریابی

برای ارتباط با خانه بازاریابی با شماره 02122051861 و یا شماره همراه 09190640919 تماس بگیرید و یا پیام خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

نقل قول های بازاریابی

بازاریابی بدون اطلاعات و تحقیقات بازار مثل دویدن با چشمان بسته است
Dann Zarrella
خلق هویت سازمان
  • “You should never go to battle before you’ve won the war on paper.”

فیلیپ کاتلر

در جنگ بازاریابی پیروز باشید !!

فیلیپ کاتلر شخصیت نام آشنای دنیای بازاریابی و فروش می گوید که قبل از این که جنگ بازاریابی و تجارت را آغاز کنید، روی کاغذ برنده شوید !

شاید خنده دار به نظر برسد، ولی خنده دار تر این است که تجربه سال ها بازاریابی و کار با شرکت ها این است که بسیار از ما هیچ برنامه ای برای بازاریابی نداریم و فکر می کنیم که مفاهیم پایه را از بر هستیم و نیازی به آموزش نمی بینیم !

البته این مختص ایران نیست و در تاریخ با رفتارهای احساسی و بدون برنامه حتی در جنگ ها روبرو می شویم !

اما چرا چنین است ؟ و برنامه ای برای تجارت نداریم ؟

یک . زیاد دانی !

فکر می کنید زیاد می دانید ؟ اگر برنامه دقیقی نداشته باشید ، ممکن است ده ها برابر برای ضرر هزینه کنید، پس مغرور نباشید و از مشاورین کمک بگیرید

مشاوره بازاریابی

گروه بازاریابی آرتا به شما کمک می کند تا نه تنها روی کاغذ، بلکه در عمل نیز برنده بازار باشید و این یک شعار نیست و ما ادعاهایمان را تضمین می کنیم .

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند ...

More From: بلاگ بازاریابی