بازاریابی چریکی

بانک رباتیک در چین

بانک فن آوری در چین

بانک ساخت و ساز چین شعبه ای را در شانگهای افتتاح کرده که فقط با نیروی فناوری محض اداره می شود.

بانک رباتیک در چین

به گزارش ایبِنا به نقل از بانکینگ تِک، بانک ساخت و ساز چین شعبه ای را در شانگهای افتتاح کرده که در آن هیچ نیروی انسانی وجود ندارد و به جای آن از هوش مصنوعی، فناوری واقعیت مجازی و تشخیص صورت برای ارائه خدمات بانکداری مورد استفاده قرار می گیرد.

این اقدام حرکتی در جهت روباتیک شدن در صنعت بانکداری چین محسوب می شود؛ ضمن اینکه مسئولین بانک ساخت و ساز چین اعلام کردند یکهزار و ۶۰۰ دستگاه هوشمند در ۳۶۰ شعبه این بانک در شهر شانگهای راه اندازی کرده اند که کاهش هزینه ها را در بخش نیروی انسانی و سهولت در امور مشتریان را به همراه داشته است.

در این بانک منحصر به فرد، مشتریان برای گرفتن مشاوره و انجام امور بانکی خود با روبات ها صحبت می کنند و این کار از طریق فناوری تشخیص صدا انجام می گیرد.

این بانک قادر است ۹۰ درصد از تقاضاهای مرتبط با امور پول نقد و غیر نقد را که در بانک های سنتی انجام می گیرد را پوشش دهد. بر پایه این گزارش، انجمن بانکداری چین اعلام کرد که تا پایان سال گذشته میلادی، تعداد ۲۲۸ هزار و ۷۰۰ شعبه در چین مجهز به دستگاه های ارائه خدمات خودکار شدند و بطور کل ۵ درصد از مجموع شعب بانک های چینی در حال هوشمند شدن هستند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی