صنعت گردشگری در دهه اخیر یکی از پردرآمدترین صنایع جهان بوده است که البته بحثی فراتر از صنعت دارد ، سرمایه گذاری در بخش گردشگری به شدت در حال افزایش است .

بازاریابی گردشگری

در ایران نیز علاقه به جذب گردشگر بسیار بالا بوده ولی توفیق چندانی در این زمینه نداشته ایم .

بخش مهم عدم موفقیت در این زمینه نداشتن دانش بازاریابی در زمینه گردشگری است ، متاسفانه آنچه که شاهد هستیم متولیان صنعت گردشگری حتی با الفبای بازاریابی هم آشنا نیستند و هنوز در عصر تولید باقی مانده اند و درک درستی از بازارهای نوین و دانش بازار ندارند.

اقتصاد نفتی ایران و بیماری هلندی اقتصاد در این عقب افتادگی دانش گردشگری موثر بوده است

گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران سعی دارد تا خلاء ناشی از عدم مدیریت صحیح در بازاریابی در ایران را به کمک شما دوستان عزیز و اساتید به نام بازاریابی ایران پر کند

بازاریابی گردشگری رشد بسیار سریعی را در ایران تجربه کرد و متاسفانه نهادهایی که باید پل گردشگری را توسعه دهند در حال سنگ اندازی در این بازار هستند و متاسفانه بیشتر مدیران درک دولتی درک صحیحی از مشتری مداری ندارند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی