آب آشامیدنی و برندسازی برای فروش آب معدنی

بسته بندی آب معدنی

آب یک منبع آزاد است که هر فردی برای زنده ماندن به آن نیاز دارد. با این حال، شرکت ها شروع به #فروش آن کردند، و در شیشه ها و بطری های پلاستیکی آن را به #بازار عرضه کردند.اما همیشه به نظر می رسد که آب همان آب است.آیا این طور نیست؟ بنابراین، چگونه شرکت های مختلف می توانند یک محصول مشترک را در رقابت با دیگر شرکت ها به فروش برسانند؟
👈 پاسخ این است: با ایجاد یک نام تجاری و تبدیل آن به #برند

💫 یک برند شامل نام، طراحی، نماد یا هر ویژگی دیگری می شود که کالا یا خدمات یک کسب وکار را با عنوانی متمایز از سایر کسب وکارها مشخص می کند.(انجمن بازاریابی آمریکا)

💥 شما می توانید یک نام تجاری را مثل تصویری در نظر بگیرید در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیت های یک #کسب_و_کار ، به عنوان مثال می توان سبک وزن بودن یا احساسی که هنگام راه رفتن با یک کفش در مصرف کنندگان ایجاد می شود را تصویر ذهنی یک محصول در نظر گرفت.

📌این تصویر ذهنی هنگامی که در معرض نام، لوگو و هویت بصری قرار می گیرد، باعث می شود یک نام تجاری منحصر به فرد ایجاد شود که به راحتی قابل کپی توسط سایرین نباشد. به عنوان مثال، نوشابه های پپسی و کوکا کولا در طعم و مزه بسیار شبیه هستند، اما به دلایلی برخی افراد احساس وابستگی بیشتر به کوکاکولا و برخی به پپسی دارند.

🌀 ایجاد احساس و معنا در محصول به وسیله #برندسازی:

🔸 شرکت های بسیاری در دنیا وجود دارند که آب معدنی تولید می کنند و آن را در بازارهای مختلف به فروش می رسانند اما برای متقاعد کردن مردم به خرید محصولاتشان، این شرکت ها از روش های مختلفی استفاده می کنند و معانی مختلفی به آب و محصول خود می دهد به طور مثال #شعار_تبلیغاتی شرکت evian که یک برند جهانی در تولید آب معدنی است بدین صورت است”evian باعث می شود شما همیشه جوان باشید.”

✔️ پس یک نام برند احساس یک فرد در مورد یک محصول یا شرکت خاص است. برخی از برندها به دلیل اینکه مصرف کنندگان احساس خوبی نسبت به آن دارند محصولاتشان بیشتر فروش می رود.

💯 محصول چیزی است که شما می فروشید.برند تصویر محصولی است که شما می فروشید و برندینگ (برندسازی) #استراتژی ایجاد این تصویر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی