دانش فروش

دانش فروش

آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا بعضی از فروشندگان و سازمان های فروش از دیگران موفق تر هستند و بیشتر می فروشند ؟

آیا شما هم می خواهید جزو این دسته باشید ؟

فروشندگان و سازمان های موفق به صورت اتفاقی موفق نشده اند و دانش خاصی داشته اند .

دانش فروش

کلید فروش موفق ارتباط موفق است ، شما باید بتوانید که با خریداران احتمالی به درستی ارتباط برقرار کنید

گروه بازاریابی ما در این دوره سعی دارد که به بازاریابان ، مدیران بازاریابی و فروش دانش فروش موفق را آموزش دهد .

برای مشاوره بازاریابی و مشاوره نیز با ما تماس بگیرید ، گروه بازاریابی ما بهترین مشاورین در سطح ایران را به شما معرفی می کند.

کلید بازارایابی و فروش موفق ارتباط موثر است

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا ارتباط موثری با مشتریان و خریداران دارید ؟

ارتباط شما با مشتری رابطه است یا بازاری ؟

برای این که احترام مشتری را بدست بیاورید و خود و شرکتتان را دارای اعتبار کافی نشان دهید نیاز به

دانش ، مهارت و ظرفیت دارید .

در این دوره هم چنین با ساختار مغز انسان در تصمیم گیری آشنا می شوید و این که مشتری چرا و چگونه خرید می کند ؟

مشتری از افراد و فروشندگانی خرید می کنند که :

1- به آنها علاقه دارند

2-به آنها اعتماد دارند

3- آنها را دارای اعتبار کافی می دانند

در دوره آموزشی فروش و بازاریابی شما می آموزید که چگونه مشکلات مشتری را حل کنید و منافع مشترکی برای خودتان و مشتری خلق کنید

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی