محتوای کم اما موثر

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !!

هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !

عملیات بازاریابی باید بدون وقفه و دائمی باشد

مردم درگیر خودشان هستند و کالا و خدمات شما اصلا برایشان مهم نیست، باید به مشتریان خود خدمات و محصولات خود را یادآوری کنید ، باید در ذهن مشتری باشید !

ارتباط با مشتری باید پایدار باشد و این فقط از طریق تبلیغات امکان پذیر نیست، باید بازاریابی کنید !

روی مشتری سرمایه گذاری کنید و پیام خود را به مشتری برسانید، به مشتری بگویید که خدمات و محصولات شما چگونه زندگی مشتری را بهتر می کنید

خیلی از کسب وکارها را دیده ایم که فکر می کنند چون یکبار به مشتری کالا فروخته اند، مشتری همیشه باید از آنها خرید کند، در حالی که مشتری حتی خریدش را هم به خاطر ندارد !

این قضیه در کسب وکارهای بی تو بی هم صدف می کند، مثلا توزیع کننده ای فکر می کند همه بازار او را می شناسند و باید از او خرید کنند و آنهایی که خرید نمی کنند، حتما یا فروش ندارند و خرید ندارند و یا این که کسب و کار رقیب پسرخاله آنهاست !! و به خاطر روابط فامیلی از رقیب خرید می کنند

نه این طور نیست، اگر مشتری شما را به خاطر ندارد، این به خاطر ضعف بازاریابی شماست .

بازاریابی یک سرمایه گذاری است و هزینه نیست

پس بازاریابی خدمات و محصولات خود را همیشه در دستور کار داشته باشید، اگر شما برنامه و طرح بازاریابی مشخصی ندارید، پس با ما تماس بگیرید، شما نیاز به مشاوره بازاریابی دارید

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی