بازاریابی چریکی
چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !!

هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !

عملیات بازاریابی باید بدون وقفه و دائمی باشد

مردم درگیر خودشان هستند و کالا و خدمات شما اصلا برایشان مهم نیست، باید به مشتریان خود خدمات و محصولات خود را یادآوری کنید ، باید در ذهن مشتری باشید !

ارتباط با مشتری باید پایدار باشد و این فقط از طریق تبلیغات امکان پذیر نیست، باید بازاریابی کنید !

روی مشتری سرمایه گذاری کنید و پیام خود را به مشتری برسانید، به مشتری بگویید که خدمات و محصولات شما چگونه زندگی مشتری را بهتر می کنید

خیلی از کسب وکارها را دیده ایم که فکر می کنند چون یکبار به مشتری کالا فروخته اند، مشتری همیشه باید از آنها خرید کند، در حالی که مشتری حتی خریدش را هم به خاطر ندارد !

این قضیه در کسب وکارهای بی تو بی هم صدف می کند، مثلا توزیع کننده ای فکر می کند همه بازار او را می شناسند و باید از او خرید کنند و آنهایی که خرید نمی کنند، حتما یا فروش ندارند و خرید ندارند و یا این که کسب و کار رقیب پسرخاله آنهاست !! و به خاطر روابط فامیلی از رقیب خرید می کنند

نه این طور نیست، اگر مشتری شما را به خاطر ندارد، این به خاطر ضعف بازاریابی شماست .

بازاریابی یک سرمایه گذاری است و هزینه نیست

پس بازاریابی خدمات و محصولات خود را همیشه در دستور کار داشته باشید، اگر شما برنامه و طرح بازاریابی مشخصی ندارید، پس با ما تماس بگیرید، شما نیاز به مشاوره بازاریابی دارید

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی