محتوای کم اما موثر

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !!

هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !

عملیات بازاریابی باید بدون وقفه و دائمی باشد

مردم درگیر خودشان هستند و کالا و خدمات شما اصلا برایشان مهم نیست، باید به مشتریان خود خدمات و محصولات خود را یادآوری کنید ، باید در ذهن مشتری باشید !

ارتباط با مشتری باید پایدار باشد و این فقط از طریق تبلیغات امکان پذیر نیست، باید بازاریابی کنید !

روی مشتری سرمایه گذاری کنید و پیام خود را به مشتری برسانید، به مشتری بگویید که خدمات و محصولات شما چگونه زندگی مشتری را بهتر می کنید

خیلی از کسب وکارها را دیده ایم که فکر می کنند چون یکبار به مشتری کالا فروخته اند، مشتری همیشه باید از آنها خرید کند، در حالی که مشتری حتی خریدش را هم به خاطر ندارد !

این قضیه در کسب وکارهای بی تو بی هم صدف می کند، مثلا توزیع کننده ای فکر می کند همه بازار او را می شناسند و باید از او خرید کنند و آنهایی که خرید نمی کنند، حتما یا فروش ندارند و خرید ندارند و یا این که کسب و کار رقیب پسرخاله آنهاست !! و به خاطر روابط فامیلی از رقیب خرید می کنند

نه این طور نیست، اگر مشتری شما را به خاطر ندارد، این به خاطر ضعف بازاریابی شماست .

بازاریابی یک سرمایه گذاری است و هزینه نیست

پس بازاریابی خدمات و محصولات خود را همیشه در دستور کار داشته باشید، اگر شما برنامه و طرح بازاریابی مشخصی ندارید، پس با ما تماس بگیرید، شما نیاز به مشاوره بازاریابی دارید

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به ای 4 پاسخ ای 5 را می دهد ! یعنی یک پاسخ غیر مستقیم برای فتح مرکز، اما...

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی