دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 22:46

کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

انتشارات هیرمند منتشر کرد: کتاب‌های مجموعه‌ی «به زبان آدمیزاد» برای انسان‌های سخت کوشی نوشته شده که می‌دانند جای پیشرفت بسیاری دارند. اما صدها و صدها مقوله‌ی شخصی و تجاری و ماجراهای ترسناک دیگر آن‌ها را ناامید کرده است.

این کتاب‌ها رویکردی سبکبار و مفرح دارند. رویکردی واقع‌بینانه همراه با کاریکاتورها و علائم طنزآمیز تا ترس را دور کنند و اعتماد به نفس را افزایش دهند. سبکبار اما نه سبکسر این کتاب‌ها راهنمایی دقیق و موشکافانه برای مشکلات روزمره‌ی تجاری و شخصی شما هستند. امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است. ارائه‌ی کالاهای مناسب و بازاریابی خوب تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت، شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه‌ی اصلاح‌شده که به مقوله‌های اینترنتی و ای‌میل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است، راهنمای کلیدی شما در ارتقای خدمات‌دهی-و موفقیت-در هزاره‌ی جدید است. کارن لی لاند و کیت بی‌لی موسسان گروه مشاوری استرلینگ هستند که شرکتی بین‌المللی است و در امر مشاوره و آموزش خدمات‌دهی تخصص دارد. مشتریان آن‌ها شرکت‌هایی مثل اوراکل هستند

پیشگفتار کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

این کتاب واقعا سودمندی است. کارن و کیت به زبان ساده شرح می دهند که چگونه می توان در حد عالی به مشتری خدمات ارائه کرد، به گونه ای که این خدمات دهی تداوم نیز داشته باشد .

با استفاده از این کتاب هر فردی می تواند نحوه ارتباط خود و کارمندان خود را با مشتری ها و نیز ارتباط خود با یکدیگر را بهبود بخشد .

نوسندگان کتاب با داشتن تجربیات غنی در این رشته مجموعه مثال ها و حکایت هایی را در این کتاب گنجانده اند که باعث می شود فهم و درک مطلب آسان و برای خواننده جالب شود .

خواندن 134 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 27 ارديبهشت 1398 ساعت 14:48
محتوای بیشتر در این بخش: « کتاب بازاریابی چریکی کتاب چهار رنگ »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

دسته بندی برچسب های بازاریابی