دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 22:46

کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

انتشارات هیرمند منتشر کرد: کتاب‌های مجموعه‌ی «به زبان آدمیزاد» برای انسان‌های سخت کوشی نوشته شده که می‌دانند جای پیشرفت بسیاری دارند. اما صدها و صدها مقوله‌ی شخصی و تجاری و ماجراهای ترسناک دیگر آن‌ها را ناامید کرده است.

این کتاب‌ها رویکردی سبکبار و مفرح دارند. رویکردی واقع‌بینانه همراه با کاریکاتورها و علائم طنزآمیز تا ترس را دور کنند و اعتماد به نفس را افزایش دهند. سبکبار اما نه سبکسر این کتاب‌ها راهنمایی دقیق و موشکافانه برای مشکلات روزمره‌ی تجاری و شخصی شما هستند. امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است. ارائه‌ی کالاهای مناسب و بازاریابی خوب تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت، شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه‌ی اصلاح‌شده که به مقوله‌های اینترنتی و ای‌میل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است، راهنمای کلیدی شما در ارتقای خدمات‌دهی-و موفقیت-در هزاره‌ی جدید است. کارن لی لاند و کیت بی‌لی موسسان گروه مشاوری استرلینگ هستند که شرکتی بین‌المللی است و در امر مشاوره و آموزش خدمات‌دهی تخصص دارد. مشتریان آن‌ها شرکت‌هایی مثل اوراکل هستند

پیشگفتار کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

این کتاب واقعا سودمندی است. کارن و کیت به زبان ساده شرح می دهند که چگونه می توان در حد عالی به مشتری خدمات ارائه کرد، به گونه ای که این خدمات دهی تداوم نیز داشته باشد .

با استفاده از این کتاب هر فردی می تواند نحوه ارتباط خود و کارمندان خود را با مشتری ها و نیز ارتباط خود با یکدیگر را بهبود بخشد .

نوسندگان کتاب با داشتن تجربیات غنی در این رشته مجموعه مثال ها و حکایت هایی را در این کتاب گنجانده اند که باعث می شود فهم و درک مطلب آسان و برای خواننده جالب شود .

خواندن 290 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 27 ارديبهشت 1398 ساعت 14:48
محتوای بیشتر در این بخش: « کتاب بازاریابی چریکی کتاب چهار رنگ »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی