کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

تبلیغات رادیویی متولد شد

در سال 1922 رادیو ها شروع کردند به تبلیغات !

تبلیغات رادیویی و بازاریابی از طریق رادیو

فضای بدون تلویزیون و اینترنت را در ذهنتان مجسم کنید، تاثیرگذارترین رسانه آن زمان همین رادیو بوده، رسانه ای قدرتمند که کلمه به کلمه بیانات مجری و تبلیغ کننده در ذهن مخاطبین باقی می مانده است

تبلیغات رادیویی

البته این رسانه هنوز هم استفاده می شود و حتما شاهد استفاده از آن در بین راننده های تاکسی هستید.

چگونه از تبلیغات رادیویی استفاده کنیم ؟

اگر مخاطبین هدف شما به رادیو گوش می دهند، می توانید از این رسانه برای بازاریابی استفاده کنید

استفاده از رادیو هنوز هم در بین بسیار از اقشار جامعه رواج دارد و شاید بتوان نوع پیشرفته آنرا را پادکست دانست که کاربر به انتخاب خود به فایل های صوتی مورد علاقه اش گوش می دهد .

خلاقیت در تبلیغات رادیویی و پادکست ها

پادکست ها و استفاده از صدا برای بازاریابی راه درگیر کردن مخاطب است و شما می توانید با استفاده از سیستم صوتی مخاطب را به خود جذب کنید، تبلیغات رادیویی در مقایسه با تبلیغات اینستاگرامی و تبلیغات ویدئویی می تواند مفید و موثر باشد ؟

تقسیم بندی تبلیغات رادیویی و رفتار مصرف کننده

استفاده مصرف کننده از رادیو را به چند نوع در نگاه کلی می توان تقسیم کرد

استفاده تصادفی از رادیو، مخاطب در تاکسی در مسیر است و راننده به رادیو گوش میدهد و مخاطب به صورت تصادفی پیام تبلیغاتی را از رادیو گوش می دهد

اگر جامعه هدف راننده های تاکسی هستند تبلیغات رادیویی در این مورد می تواند موثر باشد،البته در این مورد می توان از بازاریابی حضوری استفاده کرد. ولی کاربری که تصادفی با تبلیغ شما مواجه می شود گزینه خوبی نیست .

اگر محصول و خدمات شما عام است و شنیده توسط مخاطب تصادفی برای شما یک رویارویی با مخاطب محسوب می شود، بحث متفاوت است ، ولی به طور کلی بازاریابی رادیویی با ظهور رسانه های نوین موبایلی از دور خارج شده است

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی