کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

پشتیبانی خانه بازاریابی

برای ارتباط با خانه بازاریابی با شماره 02122051861 و یا شماره همراه 09190640919 تماس بگیرید و یا پیام خود را از طریق فرم زیر ارسال کنید

دوباره اسپم !

ضرورت برقرار کردن رابطه با مشتری و نفرستادن اسپم

در سال های 1980 میلادی به بعد بود که دیتابیس ها خیلی باب شدند !

اسپم

فرمول بازاریابی شکست خورده که البته بهتر است بگوییم اسپم و نه بازاریابی ! یا مثل این که ترجمه فارسی آن شده است هرزنامه !!

متاسفانه هنوز هم دیده می شود که ارسال پیام از روی لیست به تعداد زیادی افراد بازاریابی نامیده می شود که انواع تلفنی، ایمیلی، پستی و ... را شامل میشود، این راهکار کاملا شکست خورده است و اگر شما در برنامه بازاریابی خود چنین کاری انجام می دهید و برای افرادی که نمی شناسید پیام تبلیغاتی میفرستید و کالاها و خدمات خود را معرفی می کنیم، باید بگوییم که هرچه زودتر باید با کارشناسان گروه بازاریابی و فروش آرتا تماس بگیرید ! چون شما در حال پیمودن راه اشتباهی هستید !

شاید می پرسید چرا ؟ و مگر نباید با مشتری ارتباط برقرار کرد ؟

چرا باید با مشتری ارتباط برقرار کرد اما این راهش نیست !!

یعنی شما نمی توانید همینطوری برای افرادی که نمیشناسید پیام یا پیامک بفرستید.

شاید در روز پیامک های بسیاری توسط فروشگاه های زنجیره ای مطرح برای شما ارسال شود و فکر کنید که شاید این کار درست است، ولی متاسفانه برای این برندهای به ظاهر مشهور واقعا متاسفیم !

این کار نشان دهنده درک نکردن حقوق مشتری و هم چنین راه های ارتباطی صحیح با مشتری است

به جای ارسال پیام های نامربوط و نا به جا باید به دنبال کارزار تبلیغاتی و برنامه بازاریابی باشید

برای این مشاوره بازاریابی می توانید از کارشناسان گروه بازاریابی آرتا مشاوره بازاریابی بگیرید

شما باید راهکار بازاریابی داشته باشید، و به دنبال کلید ارتباطی با مشتری بالقوه و تثبیت ارتباط با مشتریان قدیمی باشید

به خاطر دارم که یک آموزشگاه زبان بود که برای مشتریان در محله اس ام اس ارسال می کرد و یک تراکت پخش کن در محدوده تراکت های تبلیغاتی موسسه را پخش می کرد،به مدیر موسسه گفتم که این کار اشتباه است و ممکن است در کوتاه مدت افرادی را جذب کند، ولی در بلند مدت با شکست مواجه می شود، و این اسمش بازاریابی نیست،بماند که متن اس ام اس ها و تراکت ها بسیار ناشیانه بود، مدیر موسسه گفت که راه دیگری نداریم و این راه جواب می دهد و بالاخره مشتری جذب می کند، پیش بینی ما درست از آب در آمد، موسسه بعد از دوسال ورشکست شد.

اگر برنامه های بازاریابی یک شرکت را به من بدهید، شکست یا موفقیتش را می توانم تعیین کنم، حالا ممکن است که یک محصول با انحصار و تحریم و شکاف های بازار به ظاهر موفق باشد ، ولی در دراز مدت با شکست مواجه می شود، یعنی برندهایی مثل ایران خودرو و سایپا ممکن است که بفروشند، ولی با این تعرفه های خنده دار واردات خودرو به ظاهر موفق هستند و در بلند مدت باید به کلی با بازار خداحافظی کنند

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

fly

انتشارات بازاریابی

کتاب های بازاریابی