نمایش موارد بر اساس برچسب: فیلیپ کاتلر

  • “You should never go to battle before you’ve won the war on paper.”

فیلیپ کاتلر

در جنگ بازاریابی پیروز باشید !!

فیلیپ کاتلر شخصیت نام آشنای دنیای بازاریابی و فروش می گوید که قبل از این که جنگ بازاریابی و تجارت را آغاز کنید، روی کاغذ برنده شوید !

شاید خنده دار به نظر برسد، ولی خنده دار تر این است که تجربه سال ها بازاریابی و کار با شرکت ها این است که بسیار از ما هیچ برنامه ای برای بازاریابی نداریم و فکر می کنیم که مفاهیم پایه را از بر هستیم و نیازی به آموزش نمی بینیم !

البته این مختص ایران نیست و در تاریخ با رفتارهای احساسی و بدون برنامه حتی در جنگ ها روبرو می شویم !

اما چرا چنین است ؟ و برنامه ای برای تجارت نداریم ؟

یک . زیاد دانی !

فکر می کنید زیاد می دانید ؟ اگر برنامه دقیقی نداشته باشید ، ممکن است ده ها برابر برای ضرر هزینه کنید، پس مغرور نباشید و از مشاورین کمک بگیرید

مشاوره بازاریابی

گروه بازاریابی آرتا به شما کمک می کند تا نه تنها روی کاغذ، بلکه در عمل نیز برنده بازار باشید و این یک شعار نیست و ما ادعاهایمان را تضمین می کنیم .

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به ای 4 پاسخ ای 5 را می دهد ! یعنی یک پاسخ غیر مستقیم برای فتح مرکز، اما...

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی