شنبه, 04 اسفند 1397 ساعت 00:28

کتاب چهار رنگ

این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)
چهار رنگ مشتری چهار رنگ مشتری چهار رنگ مشتری

کتاب چهار رنگ

نویسنده کتاب چهار رنگ

تام شرایدر ( ال بزرگ )

کتاب چهار رنگ در بازاریابی شبکه ای توسط تام شرایدر نوشته شده است

تام شرایدر که خود را ال بزرگ می نامد،در زمینه بازاریابی شبکه ای صاحب نظر است

tom schreiter

سایت زیر مربوط به بیگ ال است و باقی کتاب های ایشان را می توانید در این سایت بیابید

بیگ ال

تام شرایدر

موضوع کتاب چهار رنگ مشتری

این کتاب برای بازاریابانی است که به دنبال ایجاد تفاهم و ارتباط موثرتر با مشتریان احتمالی شان هستند.
یک راه ساده و سریع که نه تنها به شما یاد می دهد که چگونه تاثیرگزارتر با مشتریان احتمالی خود صحبت کنید، بلکه به شما می گوید که چه چیزهایی به مشتری های احتمالی تان نگویید تا جلوی خرابکاری را بگیرد.

در واقع ما تمایل زیادی داریم که همه را مثل خودمان بدانیم، ولی چنین نیست و شخصیت ها بسیار باهم متفاوت هستند

وقتی بتوانید حرف خود را به مشتری احتمالی درست انتقال دهید تقریبا کار تمام است. اما چه اتفاقی می افتد که بعضی از مشتری ها، که تعدادشان هم کم نیست، به پیشنهاد ما پاسخ منفی می دهند ؟
ما از محصول خوب، فرصت درآمدزایی عالی، آزادی مالی و زمانی صحبت می کنیم و با اینکه مشتری آرزوی داشتن همه آنها را دارد اما پیشنهاد ما را رد می کند !!! چرا ؟

راه حل اینست که زبان شخصیت ها را یاد بگیرید. وقتی زبان این افراد را یاد بگیرید می توانید دعوت و معرفی مثل

آب خوردن داشته باشید. چون دیگر می دانید که با هر تیپی باید چطور صحبت کرد تا تحث تاثیر قرار گیرد.

البته دعوت و معرفی در بازاریابی شبکه ای به همین راحتی ها هم نیست و نیاز به بازاریابی و هنر بازاریابی دارد

متن کتاب چهار رنگ

به دلیل قوانین کپی رایت و احترام به حقوق نویسنده نمی توانیم متن کامل کتاب چهار رنگ مشتری در بازاریابی شبکه ای را اینجا بیاوریم، اما بخش های از کتاب را می توانید در اینجا مشاهده کنید

فهرست مطالب کتاب چهار رنگ :

پیش گفتار کتاب چهار رنگ

چهار نکته که در مورد این کتاب باید بدانید

آیا این برایتان آشناست

شخصیت زرد

شخصیت آبی

شخصیت قرمز

شخصیت سبز

شما چه رنگی هستید

نداشتن برنامه قبلی به معنای داشتن مکالمه بی کیفیت است

حالا دنیا قابل فهم تر به نظر می رسد

چرا مشتری به پیشنهادهای خوب جواب منفی می دهد

سه سوال جادویی

زبان رنگ ها

چند جمله در باره انگیزه بخشی به رنگ های مختلف

خلاصه

خواندن 462 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 29 ارديبهشت 1398 ساعت 20:22
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی