کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

بیلبوردهای تبلیغاتی متولد شدند !پس از استفاده از پوستر های تبلیغاتی، نظام تبیلیغات به این نتیجه رسید که بهتر است تبلیغات بزرگتر باشند تا بهتر دیده شوند !

البته مثل همه چیزها در ابتدا این سیستم دارای مشکلات و معضلاتی بود، در همه صنایع شما این نقص ها را مشاهده می کنید، صنعت خودرو سازی را از صد سال پیش تا کنون در نظر بگیرید

بیلبوردهای تبلیغاتی اجاره ای را کار خود را آغاز کردند

بیلبوردهای تبلیغاتی قدیمی

مقایسه بیلبودرهای تبلیغاتی از گذشته تا کنون

بیلبوردهای تبلیغاتی از سال های دور تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند، ولی بحثی وجود دارد به نام اثر بخشی تبلیغات، همانطور که در بحث جایگاه سازی اشاره شد، تبلیغات تاثیر خود را از دست داده اند و یک بیلبورد و تبلیغات محیطی تاثیر کمتری نسبت به دنیای مدرن تبلیغات دارد، و متاسفانه در ایران شاهد استفاده ناشیانه از تبلیغات محیطی هستیم

اگر می خواهید که از تبلیغات محیطی استفاده کنید و از بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید، از گروه بازاریابی آرتا مشاوره بازاریابی بگیرید

تبلیغات محیطی در ایران دارای بیش از صد سال سابقه است و روی ترامواهای اسبی و روی اتوبوس های دو طبقه در تهران شاهد استفاده از تبلیغات محیطی بوده ایم.

اما متاسفانه مرجعی برای آموزش استفاده از این ابزار تبلیغاتی موجود نیست

اگر اشکالی از این رسانه و سایر رسانه های تبلیغاتی وجود دارد، مشکل عدم آگاهی است.

گروه بازاریابی آرتا رسالت خود را آموزش بازاریابی و فروش و تبلیغات می داند و در این بخش متاسفانه در ایران دارای خلاء عظیم هستیم و تبلیغات در ایران جایگاه حرفه ای خود را ندارد

تبلیغات محیطی منسوخ شده است ؟

با خیلی از افراد عامی و حتی دست اندر کاران تبلیغات که صحبت می کنی، رسانه تبلیغات محیطی را منسوخ شده و کم اثر می دانند، متاسفانه این از عدم آگاهی و رفتارهای ناشیانه مدیران است، بسیاری از شرکت ها مدیر بازاریابی ندارند و مدیر خود با دانش محدودش تصمیم می گیرد که از چه رسانه ای برای تبلیغات استفاده کند !!

بدون این که برنامه بازاریابی داشته باشد و برای رسیدن به اهداف برنامه بازاریابی، درک کرده باشد که باید چه کار کند.

برای استفاده از رسانه تبلیغاتی محیطی باید به عناصر و اهداف بازاریابی توجه کرد.

پیوستگی حضور، انتقال پیام و چرخه عملکرد و ...

بهترین راه برای آموزش استفاده از تبلیغات محیطی بررسی تبلیغات انجام شده است و برای موفقیت شما ما به بررسی تبلیغات محیطی در ایران و جهان می پردازیم

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

بازاریابی مشاهده ای

بازاریابی مشاهده ای چیست ؟ Observational marketing آنقدر در بازاریابی و استراتژی و اطلاعات غرق شده ایم که از اصول به دور مانده ایم . بازاریابی مشاهده ای و قدرت مشاهده در بازاریابی در این مقدمه ...

دفاع سیسیلی در استراتژی کسب و کار جایگاه شکست

شکست در دفاع سیسیلی اگر نوشته های پیشین دفاع سیسیلی را مطالعه نکرده اید، دفاع سیسیلی یک سبک در بازی شطرنج است که سیاه در بازی به ای 4 پاسخ ای 5 را می دهد ! یعنی یک پاسخ غیر مستقیم برای فتح مرکز، اما...

استراتژی های احمقانه قیمت گذاری در بازار ایران

متاسفانه از حرف تا عمل خیلی فاصله است، مدیران نا کارآمده و سنتی این طوری قیمت گذاری می کنند : قیمت های تمام شده را حساب می کنند، بعد مثلا ده درصد به این قیمت ها اضافه می کنند، البته این مثال برای ق...

دفاع سیسیلی در کسب و کار

دفاع سیسیلی راهنمای رفتار استراتژیک و طراحی استراتژی کسب و کار در سازمان چندسال پیش در پی نوشتن کتابی با نام دفاع سیسیلی بودم، کتابی که به مدیران قدرت میداد برای مدیریت موفق به سبک اژدهای دفاعی سیسی...

سازمان مشتری مدار

سازمان مشتری مدار چرا سازمان من مشتری مدار نیست و چه کار کنم که مشتری مدار باشم ؟؟ مشتری محوری در سازمان و اصطلاحا سی ایکس بودن سازمان که مخفف عبارت زیر است : Customer Experience بحث مشنری محور ...

بازاریابی کرونا

بازاریابی دوران کرونا، باید ها و نباید های بازاریابی، مشتری را درک کنیم بازاریابی دوران کرونا : در دوران کرونا پیام برای مشتری نفرستیم به صورت خلاصه این که بهتر است در دوران کرونا برای مشتری پیام ها...

بازاریابی در عمل

بخوان نگاه کن یادبگیر ! یادگیری در عمل راهکار خانه بازاریابی است در بازدید از وب سایت ست گادین با این عبارت روبرو شدیم : Read, Watch, Learn... The blog, the videos, the ebooks... ...

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی