کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

خلق هویت سازمان

بیلبوردهای تبلیغاتی متولد شدند !پس از استفاده از پوستر های تبلیغاتی، نظام تبیلیغات به این نتیجه رسید که بهتر است تبلیغات بزرگتر باشند تا بهتر دیده شوند !

البته مثل همه چیزها در ابتدا این سیستم دارای مشکلات و معضلاتی بود، در همه صنایع شما این نقص ها را مشاهده می کنید، صنعت خودرو سازی را از صد سال پیش تا کنون در نظر بگیرید

بیلبوردهای تبلیغاتی اجاره ای را کار خود را آغاز کردند

بیلبوردهای تبلیغاتی قدیمی

مقایسه بیلبودرهای تبلیغاتی از گذشته تا کنون

بیلبوردهای تبلیغاتی از سال های دور تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند، ولی بحثی وجود دارد به نام اثر بخشی تبلیغات، همانطور که در بحث جایگاه سازی اشاره شد، تبلیغات تاثیر خود را از دست داده اند و یک بیلبورد و تبلیغات محیطی تاثیر کمتری نسبت به دنیای مدرن تبلیغات دارد، و متاسفانه در ایران شاهد استفاده ناشیانه از تبلیغات محیطی هستیم

اگر می خواهید که از تبلیغات محیطی استفاده کنید و از بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید، از گروه بازاریابی آرتا مشاوره بازاریابی بگیرید

تبلیغات محیطی در ایران دارای بیش از صد سال سابقه است و روی ترامواهای اسبی و روی اتوبوس های دو طبقه در تهران شاهد استفاده از تبلیغات محیطی بوده ایم.

اما متاسفانه مرجعی برای آموزش استفاده از این ابزار تبلیغاتی موجود نیست

اگر اشکالی از این رسانه و سایر رسانه های تبلیغاتی وجود دارد، مشکل عدم آگاهی است.

گروه بازاریابی آرتا رسالت خود را آموزش بازاریابی و فروش و تبلیغات می داند و در این بخش متاسفانه در ایران دارای خلاء عظیم هستیم و تبلیغات در ایران جایگاه حرفه ای خود را ندارد

تبلیغات محیطی منسوخ شده است ؟

با خیلی از افراد عامی و حتی دست اندر کاران تبلیغات که صحبت می کنی، رسانه تبلیغات محیطی را منسوخ شده و کم اثر می دانند، متاسفانه این از عدم آگاهی و رفتارهای ناشیانه مدیران است، بسیاری از شرکت ها مدیر بازاریابی ندارند و مدیر خود با دانش محدودش تصمیم می گیرد که از چه رسانه ای برای تبلیغات استفاده کند !!

بدون این که برنامه بازاریابی داشته باشد و برای رسیدن به اهداف برنامه بازاریابی، درک کرده باشد که باید چه کار کند.

برای استفاده از رسانه تبلیغاتی محیطی باید به عناصر و اهداف بازاریابی توجه کرد.

پیوستگی حضور، انتقال پیام و چرخه عملکرد و ...

بهترین راه برای آموزش استفاده از تبلیغات محیطی بررسی تبلیغات انجام شده است و برای موفقیت شما ما به بررسی تبلیغات محیطی در ایران و جهان می پردازیم

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

به دنبال راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی هستید ؟ اولین کاری که باید انجام دهید،شناخت مصرف کننده و رفتارهای مصرف کننده است، شما باید تحقیق بازار انجام دهید آیا مخاطب شما با بسته بندی شما ارتب...

More From: بلاگ بازاریابی