کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

خلق هویت سازمان

متاسفانه یا خوشبختانه استفاده از تبلیغات تلویزیونی در سال 1941 آغاز شد و فصل جدیدی از تبلیغات شروع شد !

متاسفانه از این جهت که تبلیغات اسپم گونه در این رسانه هم کم کم دیده شد و متاسفانه همین حالا هم در شبکه های ماهواره ای بهای دیدن یک فیلم سینمایی دیدن تبلیغات آن شبکه است و البته شبکه های ماهواره ای هم هستند که بودجه آنها از جای دیگری تامین می شود و یا از تبلیغات به صورت نرمال استفاده می کنند، مخاطب از تبلیغات وقفه ای متنفر است،

تبلیغات تلویزیونی به عنوان یک راهکار

تبلیغات تلویزیونی

سوال اینجاست که آیا تبلیغات تلویزیونی خوب است یا بد ؟

باید بگوییم که تبلیغات بد نیست، و به هر حال ما برای آشنا شدن با محصولات نیاز به تبلیغات داریم، اما باید تبلیغات مدیریت شوند و رسانه ای مثل تلویزیون نباید رسانه تبلیغاتی خاص شود، خصوصا رسانه ملی ، اگر فرض کنید که جمعیت ایران روزانه هزار تومان هزینه صدا و سیما را بپردازند، بیش از هشتاد میلیارد تومان در روز به جیب صدا و سیما سرازیر می شود، پس بهتر است که این رسانه های تلویزیونی مدیریت شوند.

متاسفانه تبلیغات تلویزیونی بسیار تاثیر گذار است و در مرحله آگاهی و ارزیابی مشتری روی ذهن مشتری تاثیر دارد و گاها از طریق تماس و ارسال پیامک در همان لحظه مشتری را به تماس و خرید هم تشویق می کنید.

اولین تبلیغات تلویزیونی نمایش داده شده در جهان تبلیغ ساعت های بولوا بوده که مشاهده می کنید

آیا از تبلیغات تلویزیونی استفاده کنیم ؟

تبلیغات در تلویزیون خوب است اگر ادامه دار و پایدار باشد، راز اثر گذاری تبلیغات تعهد به برنامه و کارزار تبلیغاتی است، شما باید تاثیرات مداومی بروی مشتری داشته باشید

تبلیغ در یک تلویزیون محلی ممکن است بسیار تاثیر گذارتر از شبکه های رسمی باشد، در ثانی باید این سوال را از خود بپرسید که کالا و خدمات شما مصرف عمومی دارد ؟

توجه داشته باشید که تبلیغات تلویزیونی معجزه نمی کند

برای مشاوره تبلیغات و مشاوره بازاریابی با ما در تماس باشید

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

آخرین های بلاگ بازاریابی

ZMOT

ZMOT چیست و چگونه در بازاریابی باید از آن استفاده کنید ؟ ZMOT چیست ؟ نکته عجیبی که در جست و جو در گوگل در رابطه با لحظه صفر یا اولیه اعتماد به چشم خورد، ترجمه تحت اللفظی (ببخشید که فارسی را پاس نمی...

سریع ثروتمند شدن

آیا شما هم می خواهید که رازهای سریع ثروتمند شدن را بشنوید ؟ چگونگی سریع ثروتمند شدن همه ما می خواهیم که سریع ثروتمند شویم، ولی در واقع این ربطی به پول در آوردن ندارد نگرش بازاریابی خانه بازاریابی...

مشاوره بازاریابی

اندر حکایات بازاریابی و مشاوره بازاریابی در ایران ! آیا شما هم برای کسب و کار و استارت آپ خود به شرکت ها و موسسات و گروه بازاریابی مراجعه می کنید ؟ مشاوره بازاریابی نمناک و راهنمایی به دره سقوط ت...

هدایای تبلیغاتی خاص

چه نوع هدایای تبلیغاتی خاص اهدا کنیم که متفاوت باشد و شرکت ما را در ذهن مشتری متفاوت جلوه دهد؟ لیوان تبلیغاتی ؟ تیشرت تبلیغاتی با آرم و لوگوی شرکت ؟ خودکار تبلیغاتی ؟ چه هدیه ای از همه برای مخاطب م...

آیا از هدایای تبلیغاتی استفاده کنیم ؟ آیا در دنیای پیچیده و پر از تبلیغات امروز هدایای تبلیغاتی می تواند موثر باشد یا اتلاف زمان و انرژی و بودجه است ؟ هدایای تبلیغاتی ارزشمند هدایای تبلیغاتی یک شمش...

بازار دائما در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. رو...

عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خا...

پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود...

خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که ب...

More Articles

More From: بلاگ بازاریابی