کانال های بازاریابی و راهکارهای گروه بازاریابی آرتا برای موفقیت شما

در خبرنامه بازاریابی عضو شوید

Please enable the javascript to submit this form

متاسفانه یا خوشبختانه استفاده از تبلیغات تلویزیونی در سال 1941 آغاز شد و فصل جدیدی از تبلیغات شروع شد !

متاسفانه از این جهت که تبلیغات اسپم گونه در این رسانه هم کم کم دیده شد و متاسفانه همین حالا هم در شبکه های ماهواره ای بهای دیدن یک فیلم سینمایی دیدن تبلیغات آن شبکه است و البته شبکه های ماهواره ای هم هستند که بودجه آنها از جای دیگری تامین می شود و یا از تبلیغات به صورت نرمال استفاده می کنند، مخاطب از تبلیغات وقفه ای متنفر است،

تبلیغات تلویزیونی به عنوان یک راهکار

تبلیغات تلویزیونی

سوال اینجاست که آیا تبلیغات تلویزیونی خوب است یا بد ؟

باید بگوییم که تبلیغات بد نیست، و به هر حال ما برای آشنا شدن با محصولات نیاز به تبلیغات داریم، اما باید تبلیغات مدیریت شوند و رسانه ای مثل تلویزیون نباید رسانه تبلیغاتی خاص شود، خصوصا رسانه ملی ، اگر فرض کنید که جمعیت ایران روزانه هزار تومان هزینه صدا و سیما را بپردازند، بیش از هشتاد میلیارد تومان در روز به جیب صدا و سیما سرازیر می شود، پس بهتر است که این رسانه های تلویزیونی مدیریت شوند.

متاسفانه تبلیغات تلویزیونی بسیار تاثیر گذار است و در مرحله آگاهی و ارزیابی مشتری روی ذهن مشتری تاثیر دارد و گاها از طریق تماس و ارسال پیامک در همان لحظه مشتری را به تماس و خرید هم تشویق می کنید.

اولین تبلیغات تلویزیونی نمایش داده شده در جهان تبلیغ ساعت های بولوا بوده که مشاهده می کنید

آیا از تبلیغات تلویزیونی استفاده کنیم ؟

تبلیغات در تلویزیون خوب است اگر ادامه دار و پایدار باشد، راز اثر گذاری تبلیغات تعهد به برنامه و کارزار تبلیغاتی است، شما باید تاثیرات مداومی بروی مشتری داشته باشید

تبلیغ در یک تلویزیون محلی ممکن است بسیار تاثیر گذارتر از شبکه های رسمی باشد، در ثانی باید این سوال را از خود بپرسید که کالا و خدمات شما مصرف عمومی دارد ؟

توجه داشته باشید که تبلیغات تلویزیونی معجزه نمی کند

برای مشاوره تبلیغات و مشاوره بازاریابی با ما در تماس باشید

02122051861