مشاوره بازاریابی و فروش

خانه بازاریابی

ماموریت خانه بازاریابی کمک به کسب و کارها و برندها برای موفقیت است، خانه بازاریابی به موفقیت کسب و کار شما شتاب می دهد

گروه بازاریابی مشاورین آرتا

بازاریابی و فروش از دیدگاه ما یک هنر است، و این هنر را باید گام به گام آموخت، تمرین کرد و پیشرفت کرد،انتظار معجزه و تحول یک شبه از بازاریابی نباید داشت

گروه بازاریابی و فروش مشاورین آرتا مستقر در خانه بازاریابی است و خدماتی چون بازاریابی میدانی و بازاریابی اجازه ای را به کسب و کارها ارائه می دهد

گروه بازاریابی ما

گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران (ما)

به خانه بازاریابی خوش آمدید

مشاوره بازاریابی

ما برای م وفقیت شما راهکار داریم

راهکاری برای موفقیت

در هر سطح فردی یا سازمانی که باشید، ما برای م وفقیت شما راهکار داریم !

چه کسب و کاری کوچک داشته باشید و برای افزایش فروش نیاز به برنامه بازاریابی داشته باشید و یا نیاز به رشد فردی و کسب مهارت لازم برای جذب و حفظ م شتریان داشته باشید و یا سازمانی عظیم با چند هزار نیرو ،ما کمک می کنیم تا در کسب و کارتان موفق تر باشید .

بازاریابی ما ، دیدگاه جدیدی را به شما م عرفی می کند ، گروه بازاریابی مشاورین آرتا (گروه بازاریابی ما)

دیدگاه خدمت به جای فروش، دیدگاهی که فروش و کسب و کار شما را دگرگون می کند.

فرهنگ بازاریابی در ایران

متاسفانه در میهن عزیرمان ایران ، علم بازاریابی به درستی معرفی نشده است و عدم وجود نیروی متخصص در زمینه بازاریابی و هم چنین همه چیزدانی ما ایرانیان و احترام نگذاشتن به دانش تخصصی پیامد های ناگواری در اقتصاد و کسب و کار داشته است .

یکی از بخش هایی که در بیماری هلندی اقتصاد به آن توجه نشده است ، اثرات م دیریتی و بازاریابی است و به خاطر وفور منابع و نفرین همین منابع ،فرهنگ بازاریابی و مشتری مداری در ایران خیلی ضعیف است !

راه حل سریع و فوری ، یک شبه فروش شما راه صد برابر می کنیم !

راهکار سریع و فوری و راه حل های یک شبه ! متاسفانه یا خوشبختانه ما از این راهکارها سراغ نداریم

مدت زیادی زمان لازم است تا مشکل را شناسایی کنیم !

پس اگر دیدگاه شما راهکارهای فوری و کوتاه مدت است ،ما نمی توانیم به شما کمک کنیم .

اولین گام برای حل مشکل ، تعریف مشکل و طرح مساله است .

طوفان فکری و ذهنی و از این مدل راهکارهای خنده دار که متاسفانه جهانی هم هستند را قبول نداریم !

اولین سوالی که از خیلی از مشتریان پرسیده ایم این بوده که فعالیت های گذشته بازاریابی شما چه بوده است ؟

بازارهای هدف شما کجاست ؟

و سوالاتی از این قبیل،ولی در کمال تعجب متوجه شدیم که برخی مدیران سازمان ها از تولیدات خود هم بی اطلاع هستند ، البته بخش های نیمه دولتی ، در بخش خصوصی اکثرا فعالیت بازاریابی سازمان یافته نداشتند و فعالیت های جسته و گریخته در تلگرام و یا داشتن چند بازاریاب را فعالیت بازاریابی محسوب می کردند.

بیایید شروع کنیم، برای پیشرفت مثبت و رسیدن به موفقیت

مشاوره بازاریابی

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی