بازاریابی چریکی

برندسازی برای آب آشامیدنی

آب آشامیدنی و برندسازی برای فروش آب معدنی

بسته بندی آب معدنی

آب یک منبع آزاد است که هر فردی برای زنده ماندن به آن نیاز دارد. با این حال، شرکت ها شروع به #فروش آن کردند، و در شیشه ها و بطری های پلاستیکی آن را به #بازار عرضه کردند.اما همیشه به نظر می رسد که آب همان آب است.آیا این طور نیست؟ بنابراین، چگونه شرکت های مختلف می توانند یک محصول مشترک را در رقابت با دیگر شرکت ها به فروش برسانند؟
? پاسخ این است: با ایجاد یک نام تجاری و تبدیل آن به #برند

? یک برند شامل نام، طراحی، نماد یا هر ویژگی دیگری می شود که کالا یا خدمات یک کسب وکار را با عنوانی متمایز از سایر کسب وکارها مشخص می کند.(انجمن بازاریابی آمریکا)

? شما می توانید یک نام تجاری را مثل تصویری در نظر بگیرید در مورد محصولات خاص، خدمات و فعالیت های یک #کسب_و_کار ، به عنوان مثال می توان سبک وزن بودن یا احساسی که هنگام راه رفتن با یک کفش در مصرف کنندگان ایجاد می شود را تصویر ذهنی یک محصول در نظر گرفت.

?این تصویر ذهنی هنگامی که در معرض نام، لوگو و هویت بصری قرار می گیرد، باعث می شود یک نام تجاری منحصر به فرد ایجاد شود که به راحتی قابل کپی توسط سایرین نباشد. به عنوان مثال، نوشابه های پپسی و کوکا کولا در طعم و مزه بسیار شبیه هستند، اما به دلایلی برخی افراد احساس وابستگی بیشتر به کوکاکولا و برخی به پپسی دارند.

? ایجاد احساس و معنا در محصول به وسیله #برندسازی:

? شرکت های بسیاری در دنیا وجود دارند که آب معدنی تولید می کنند و آن را در بازارهای مختلف به فروش می رسانند اما برای متقاعد کردن مردم به خرید محصولاتشان، این شرکت ها از روش های مختلفی استفاده می کنند و معانی مختلفی به آب و محصول خود می دهد به طور مثال #شعار_تبلیغاتی شرکت evian که یک برند جهانی در تولید آب معدنی است بدین صورت است”evian باعث می شود شما همیشه جوان باشید.”

✔️ پس یک نام برند احساس یک فرد در مورد یک محصول یا شرکت خاص است. برخی از برندها به دلیل اینکه مصرف کنندگان احساس خوبی نسبت به آن دارند محصولاتشان بیشتر فروش می رود.

? محصول چیزی است که شما می فروشید.برند تصویر محصولی است که شما می فروشید و برندینگ (برندسازی) #استراتژی ایجاد این تصویر است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید