جایگاه سازی
شاید شما هم نام جایگاه سازی را شنیده باشید، و حتی مقالات و یا کتاب هایی در رابطه با جایگاه سازی در بازاریابی مطالعه کرده باشید، ولی در واقع جایگاه سازی چیست ؟
برای این که به این سوال پاسخ دهیم، ابتدا باید از زاویه دیگری به بازار و بازاریابی نگاه کنیم و سوالی را مطرح کنیم
چه قدر تبلیغات و بازاریابی تاثیر گذار هستند ؟
امروز تبلیغات و روش هایی که می شناسیم به پایان رسیده و هر شخص روزانه به ده ها و صدها تبلیغات روبرو میشود، سوال اینجاست که آیا این تبلیغات و بازاریابی می توانند نظر مخاطب را جلب کنند !
در واقع برندسازی و ورود به بازار در حال حاضر بسیار سخت است و بدون صرف هزینه های زیاد نمی توانیم در بازار جایگاهی پیدا کنیم .
ما با دوره ای مواجه شده ایم که ذهن ما در مقابل تبلیغات حساسیت خود را از دست داده و راهی برای برندهای جدید در ذهن ما نیست و حتی برندهای نام دار بازار نیز با کوچکترین نا هماهنگی ممکن است از ذهن ما دور شوند.