برندسازی
یکی از با ارزش ترین دارایی های سازمان برند آنهاست ، اما برند چیست . چگونه می توان آن را ساخت ؟
انسان امروز با زمان کمتر و کاهش زمان برای تصمیم گیری روبروست و مجبور است به برندها اعتماد کند و برند به ساده سازی تصمیم گیری مشتری کمک می کند .
یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمان ایجاد برندهای قدرتمند است که به وعده های خود عمل کند.
متاسفانه برندهای امروز بازار ایران کمتر با برندسازی آمیخته شده اند و آنچه که پیداست هنوز برندهای ایرانی راه درازی تا درک برندسازی را باید طی کنند .
بازار ایران در عصر تولید باقی مانده و تولید کنندگان فکر می کنند که هرچه تولید کنند باید مشتری مصرف کند.
ما به خیلی از شرکت های ایرانی رجوع کرده ایم و با بررسی اجمالی متوجه شده ایم که اهمیتی برای برند قائل نیستند و برند و برندسازی در حد حرف باقی مانده است .
برندسازی چیست ؟
برندسازی قرن هاست که به عنوان تمایز میان یک کالای تولید کننده از تولید کننده دیگر مطرح است .