بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای مفهومی نسبتا جدید است که مطرح شدن آنرا با کارآفرین و صاحب نظر بازاریابی ست گادین نسبت می دهند .

در واقع تبلیغات و فعالیت های بازاریابی امروز بدون اجازه و در زمانی به مشتری احتمالی عرضه می شوند که مشتری نیازی به آنها ندارد

موارد زیر نمونه از تبلیغات ناخواسته و وقفه انداز در زندگی روزمره است :

تبلیغات تلویزیونی نا خواسته

شما در حال تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه تان هستید که گاه و بیگاه با پیام های بازرگانی نا خواسته روبرو می شوید .

آیا نسبت به تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای نفرت پیدا نمی کنید ؟

این نوع بازاریابی در عصر ارتباط زدگی می تواند مفید و موثر باشد ؟

مشکل دیگر این نوع تبلیغات وقفه انداز، عدم ارتباط به مخاطب است، مثلا آیا یک جوان بیست ساله نیاز به خرید قابلمه دارد ؟

هدف گیری تبلیغات سنتی به شدت ضعیف است .

راه کار خانه بازاریابی، بازاریابی اجازه ای

خانه بازاریابی استارت آپ جدیدی را آغاز کرده است که با اجازه مشتریان و طبق نظر خود مشتریان برای آنها تبلیغات ارسال می کند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

02122051861