خلق هویت سازمان

بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای

بازاریابی اجازه ای مفهومی نسبتا جدید است که مطرح شدن آنرا با کارآفرین و صاحب نظر بازاریابی ست گادین نسبت می دهند .

در واقع تبلیغات و فعالیت های بازاریابی امروز بدون اجازه و در زمانی به مشتری احتمالی عرضه می شوند که مشتری نیازی به آنها ندارد

موارد زیر نمونه از تبلیغات ناخواسته و وقفه انداز در زندگی روزمره است :

تبلیغات تلویزیونی نا خواسته

شما در حال تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه تان هستید که گاه و بیگاه با پیام های بازرگانی نا خواسته روبرو می شوید .

آیا نسبت به تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای نفرت پیدا نمی کنید ؟

این نوع بازاریابی در عصر ارتباط زدگی می تواند مفید و موثر باشد ؟

مشکل دیگر این نوع تبلیغات وقفه انداز، عدم ارتباط به مخاطب است، مثلا آیا یک جوان بیست ساله نیاز به خرید قابلمه دارد ؟

هدف گیری تبلیغات سنتی به شدت ضعیف است .

راه کار خانه بازاریابی، بازاریابی اجازه ای

خانه بازاریابی استارت آپ جدیدی را آغاز کرده است که با اجازه مشتریان و طبق نظر خود مشتریان برای آنها تبلیغات ارسال می کند

برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید

02122051861

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

دسته بندی برچسب های بازاریابی