بازاریابی اجازه ای
بازاریابی اجازه ای مفهومی نسبتا جدید است که مطرح شدن آنرا با کارآفرین و صاحب نظر بازاریابی ست گادین نسبت می دهند .
در واقع تبلیغات و فعالیت های بازاریابی امروز بدون اجازه و در زمانی به مشتری احتمالی عرضه می شوند که مشتری نیازی به آنها ندارد
موارد زیر نمونه از تبلیغات ناخواسته و وقفه انداز در زندگی روزمره است :
تبلیغات تلویزیونی نا خواسته
شما در حال تماشای فیلم و برنامه مورد علاقه تان هستید که گاه و بیگاه با پیام های بازرگانی نا خواسته روبرو می شوید .
آیا نسبت به تبلیغات تلویزیونی و ماهواره ای نفرت پیدا نمی کنید ؟
این نوع بازاریابی در عصر ارتباط زدگی می تواند مفید و موثر باشد ؟
مشکل دیگر این نوع تبلیغات وقفه انداز، عدم ارتباط به مخاطب است، مثلا آیا یک جوان بیست ساله نیاز به خرید قابلمه دارد ؟
هدف گیری تبلیغات سنتی به شدت ضعیف است .
راه کار خانه بازاریابی، بازاریابی اجازه ای
خانه بازاریابی استارت آپ جدیدی را آغاز کرده است که با اجازه مشتریان و طبق نظر خود مشتریان برای آنها تبلیغات ارسال می کند
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید
02122051861