بازاریابی چریکی

A

    A speech

    سخنرانی

    سخنرانی ابزاری برای بازاریابی است که می تواند کمک بزرگی به جذب و حفظ مشتریان نماید .

    برای داشتن سخنرانی موفق باید اطلاعات جذابی در اختیار مشتریان قرار دهید

    Yellow pages

    صفحات زرد

    صفحات زرد به عنوان یک دایرکتوری کامل و جامع از شماره تلفن کسب و کارهای مختلف به حساب می آید، شاید کتاب اول و دایرکتوری مقدم را بتوان در دسته کتاب های زرد قرار داد

    Article

    مقاله

    چاپ مقاله یکی از ابزارهای بسیار مفید بازاریابی است ، اگر مقاله شما در نشریات مخاطبین هدف منتشر شود بسیار موثر خواهد بود

    An elevator speech

    بحث فروش در آسانسور

    معرفی کسب وکار خودتان در چند جمله در آسانسور و ادامه بازاریابی با هدایت به وب سایت یا ارائه کارت ویزیت

    A value story

    بیان ارزش های مورد توجه مشتری از طریق داستان موفقیت مشتریان

    Attendance at trade shows

    Attendance at trade shows ,events and confrences

    شرکت در نمایشگاه ها ، همایش ها ، کنفرانس ها

    Advertorial

    ریپورتاژ

    ریپورتاژ در واقع یک شیوه تبلیغاتی است برای فریب ! یعنی یک رسانه با گرفتن پول می آید و خبر منتشر می کند و سپس بقیه فکر می کنند این خبر بی طرفانه و تخصصی است !

    ریپورتاژ در ویکی پدیا

B

    Business card

    کارت ویزیت

    کارت ویزیت ابزاری است برای معرفی اولیه و حفظ ارتباط با مشتریان

C

    Classified ads

    آگهی های نیازمندی ها

    این آگهی ها معمولا رایگان هستند و امروزه بیشتر این مدل آگهی ها به صورت آنلاین در آمده اند

    Circular

    برگه تبلیغاتی

    این برگه ها از بروشور ها اطلاعات کمتری دارند و هدف بیشتر معرفی اولیه و پیام خاصی است برای جلب مشارکت بازدیدکننده برای عملی مثلا بازدید از وب سایت

    Community Bulletin board

    تابلوی اعلانات

    به اطراف نگاه کنید ، تابلوهای اعلانات در همه جا هستند ، در ادارات دولتی ، کتابخانه ها ، دانشگاه ها ، مدارس و ... بدون هیچ هزینه ای می توانید از تابلوهای اعلانات برای ارسال پیام استفاده کنید.

    Canvassing

    جلب نظر مشتریان و مشتریان احتمالی

D

    Door hangers

    بروشوری که روی درب منازل نصب می شود و می تواند همراه دیسک فشرده تبلیغاتی و یا سایر لوازم تبلیغاتی باشد

E

    F

      Fax

      فکس

      فکس تبلیغاتی جزء رسانه های اولیه بازاریابی الکترونیک محسوب می شود و هنوز هم می توان از آن استفاده کرد .

    G

      H

        I

          Identity

          هویت

          هویت شما پیام و درکی است که مشتری از شما و برند شما دارد ، کوچکترین عمل شما در شکل گیری و برداشت مشتری از هویت برند تاثیر مستقیم دارد

          Inside signage

          نمادهای داخلی

          برگه ها ، پوسترها و دکوراسیون و علائم و نمادهایی که در داخل شرکت و فروشگاه می توان از آنها استفاده کرد

          هدف تغییر نظر و جلب توجه مشتری است

        J

          K

            L

              Letter of recommendation

              توصیه نامه

              از مشتریان راضی برای مشتریان جدید توصیه نامه بگیرید

            M

              Marketing plan

              برنامه بازاریابی

              برنامه بازاریابی ابتدایی ترین طرح برای مدیریت بازاریابی است

              Marketing Calender

              تقویم بازاریابی

              Movieads

              آگهی های سینمایی

              آگهی هایی که قبل ازنمایش فیلم ها در سینما پخش می شوند

              این تبلیغات به خاطر این که بینندگان منتظر نمایش فیلم هستند و کار دیگری جز دیدن پرده سینما نمی توانند انجام دهند بسیار موثر است

              پیام خود را می توانید با موضوع فیلم انطباق دهید

            N

              O

                Outside signs

                علائم و نمادها

                همه چیز را به عنوان یک نماد از کسب و کار می توان در نظر گرفت از تابلو و راهنمای مسیر تا بیانیه های انتخاباتی !

              P

              Q

                R

                S

                  Stationery

                  ست تبلیغاتی تجاری

                  ست تبلیغاتی نظیر کاتالوگ، سر برگ ، لیوان تبلیغاتی و ...

                  Street banners

                  بنرهای محلی

                  در کوچه و خیابان و محل های عبور می توانید برای نصب بنر تبلیغاتی استفاده کنید

                T

                  Telephone marketing

                  بازاریابی تلفنی

                  Toll-free number

                  تلفن رایگان

                  خط تلفن هایی که هزینه آن رایگان بوده و تماس گیرنده هزینه ای پرداخت نمی کند

                  Telemarketing

                  بازاریابی تلفنی

                U

                  V

                    Vanity phone number

                    شماره رند

                    شماره رند و به یاد ماندنی که فون واژه را هم شامل می شود

                    فون واژه

                    شماره تلفن‌های حروفی، یعنی همان شماره‌هایی که سایت شرکت همراه اول آنها را شماره ترکیبی و سایت شرکت مخابرات استان تهران آنها را فون واژه می‌نامد، شماره‌هایی هستند که از نظر حروف انگليسی که روی دکمه‌های شماره‌گیر گوشیهای تلفن چاپ می‌شود، با يك اسم (نام يا نام خانوادگی) يا كلمه معنی‌دارديگر مطابقت دارند است

                    2000Sony = 20007669

                    شماره پنل پیامک شرکت سونی در تهران

                  W

                  X

                    Y

                      Z

                        دسته بندی برچسب های بازاریابی