خانه بازاریابی ، مشاوره بازاریابی
خانه بازاریابی چگونه می تواند به موفقیت شما در کسب و کار کمک کند ؟
خانه بازاریابی موفقیت شما را تضمین می کند !
بازاریابی و فروش دنیای گسترده ای است و خیلی وقت ها از خارج از سازمان می توانیم مشاوره بازاریابی ارزشمندی دریافت کنیم .
از این که از خانه بازاریابی بازدید می کنید، صمیمانه سپاسگزاریم و ایمان داریم که در کنار هم می توانیم به قله های موفقیت دست پیدا کنیم.
چرا و چگونه راهکاری گروه بازاریابی مشاورین آرتا (ما) برای شما موثر و موفقیت شما را تضمین می کند ؟
راهکارهای بازاریابی مبتنی بر واقعیت بازار
منطبق بر علم بازار و بازاریابی
و از همه مهمتر اجرایی و اقتصادی !
ما روزانه با کسب و کارهای زیادی سر و کار داریم و فعالیت های ما بیشتر میدانی است ! بنابراین اطلاعات و رویکرد ما نسبت به کسب و کار و بازار، واقع گرایانه و اجرایی است ! هم چنین مشاورین خانه بازاریابی همگی در بازار واقعی با بازار همراه بوده اند و علاوه بر دانش آکادمیک به تجربه شخصی مجهز هستند و ما به شما کمک می کنیم در عمل موفق شوید، به همین خاطر سعی کرده ایم که موقعیت های واقعی بازار را بازسازی کنیم و بهترین راهکارها را برای موفقیت شما طراحی کنیم .
خانه بازاریابی تا رسیدن به موفقیت در کنار شماست.
ما تحلیل متفاوتی از کسب و کار و بازار داریم و برای موفقیت شما راهکارهای بومی سازی شده بر اساس بازار ایران به شما ارائه می دهیم .
توسعه و سرمایه گذاری برند برای اولین بار در ایران با استفاده از مفهوم لگو
بازاریابی و برندسازی و تبلیغات و فروش مفاهیمی تخصصی اند و هریک نیاز به تخصص های گوناگونی دارند، هیچ مشاوری به تنهایی نمی تواند همه نیازها و مشکلات یک سازمان را تشخیص داده و آنها را حل کند، در واقع با ظهور بازاریابی دیجیتال و ابزارهایی بسیار زیادی که به عنوان کانال بازاریابی استفاده می شوند، موجب شده که کسب و کارها سردرگم شوند و به بازدهی مورد نظر نرسند، ما معتقد هستیم که تنها یک مشاوره ساده نمی تواند تغییری در کسب و کار ایجاد کند و مشاور به عنوان یک مربی باید همراه همیشگی کسب و کار باشد و مدیران و سرمایه های انسانی کسب و کار و سازمان و استارت آپ باید رشد کنند و راه های درست را انتخاب کنند.
ما کسب و کار را به دسته ای از لگوها تشبیه کردیم و به کمک نیروهای داخلی سازمان شما، کسب و کار فعلی شما را ترسیم و مدل سازی می کنیم، و از دید منابع انسانی، سرمایه موجود، ارزش افزوده، نهادهای فعلی ارزشمند کسب و کار شما و دانش مدیریتی و تحلیل رقبا و بازار محلی و جهانی به بهترین نحو برند و کسب و کار شما را شکل می دهیم .
اما نکته مهم در اینجا استراتژی داینامیک و پویاست، با راهکار لگو در برندسازی شما می توانید در دنیای کسب و کار متمایز و موفق باشید و سهم بیشتری از بازار را کسب کنید.
خانه بازاریابی چگونه می تواند به شما کمک کند ؟
مهم ترین سوالی که باید پرسید این است که در کسب و کار و بازاریابی به دنبال چه چیزی هستیم ؟پاسخ بیشتر کسب و کارها این است: افزایش فروش و سود !
شاید ساده به نظر برسد، ولی در دنیای دیجیتال امروز خیلی مفاهیم بازاریابی پیچیده شده است !
خانه بازارایابی چگونه می تواند به شما کمک کند ؟
پس از این که کسب وکار شما و شیوه ارتباط با مشتریان مشخص شد، ما برای موفقیت شما راهکارهای اجرایی طراحی می کنیم.
دسته بندی اصناف و مشاغل برای مشاوره بازاریابی و فروش و برندسازی
مشاوره بازاریابی کسب و کارهای سنتی که فروش و خدمات به صورت سنتی است
مشاوره بازاریابی کارخانه هایی که ارتباط مستقیم با مصرف کننده دارند
ما کالاهای تولیدی خود را مستقیم به مصرف کنندگان می فروشیم و مصرف کننده از درب کارخانه خرید می کند و یا به ما سفارش می دهد.
این مدل تولید کنندگان دارای ارتباط مستقیم و نزدیک با مشتری هستند.
چند نمونه از کارخانه های دارای ارتباط مستقیم با مصرف کننده
مشاوره بازاریابی کارگاه های تولید مبل
بسیاری از کارگاه های تولید مبل دارای بخش فروش مستقیم و ارتباط مستقیم با خریدار هستند، فروش حضوری و فرصت رودرو شدن با مشتری بالقوه، فرصت ارزشمندی است .
باید نقشه سفر مشتری را به درستی بررسی کنیم و ببینم مشتری چگونه به ما رسیده است و چه انتظاراتی دارد ؟
مشتری جدید دارای انتظاراتی است که باید آنها را در برند شما پیدا کند و مهم تر از منطق و انتظارات، حسی که خریدار از برند شما می گیرد است، چه حسی به مشتری می دهید ؟
مشاوره بازاریابی کارخانه های تولید بتن آماده
تولید بتن آماده یک مدل از کارخانه هایی است که با مشتریان ارتباط مستقیم دارد،
بازاریابی هر کسب و کار ارتباط تنگاتنگی با مدل کسب و کار شما دارد، اگر مدل کسب و کار ندارید، باید یکی طراحی کنید و خانه بازاریابی اولین کاری که انجام می دهد، طراحی مدل برای کسب و کارهاست، شما باید مشتری های کسب و کارتان را دسته بندی کنید و ارزش های هر گروه را شناسایی کنید .
مثلا یک گروه تنها به قیمت فکر می کند و گروه دیگر تنها به کیفیت و استاندارد بتن آماده
مشتری باید ارزش های خود را در کسب و کار شما پیدا کند
کارخانه بدون ارتباط مستقیم با مصرف کننده
کارخانه و کارگاه تولیدی دارای ارتباط غیر مستقیم با مصرف کننده نهایی از طریق واسطه ها
شاید بتوان این دسته را بی تو بی یا بنگاه به بنگاه نیز نام گذاری کرد.
مشاوره بازاریابی کارخانه های تولیدی مواد غذایی
بیشتر کارخانه های مواد غذایی فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی ندارد و کالای خود را به فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها و ... توزیع می کنند.
برندسازی راه اصلی تمایز کالاست و این که مشتری در زمان انتخاب با اسم برند آشنا باشد، ولی عامل مهم تکرارهای خرید مشتری، کیفیت است .
فروش کالا فروشگاه های زنجیره ای - دارای چند شعبه
مشاوره بازاریابی فروشگاه های زنجیره ای
حلقه مفقوده فروشگاه های زنجیره ای عدم ارتباط با مشتری است، متاسفانه پیامک های زیادی از طرف فروشگاه های زنجیره ای برای ما ارسال می شود که مثلا کالای فلان با چند درصد تخفیف و ...
درست است که قیمت مهم است ولی مهم تر از آن ارتباط مستمر و عاطفی با مشتری است .
کارمندان فروشگاه های زنجیره ای باید به صورت متفاوتی آموزش ببینند و بتوانند با مشتری ارتباط برقرار کنند . بزرگ بودن فروشگاه و تکمیل بودن اجناس به تنهایی کافی نیست .
فروش کالا - کسب و کار محلی
کسب و کارهای محلی، کسب و کارهایی هستند که در محدوده یک یا چند محدوده فروش دارند و بیشتر فروش آنها را مشتریان محلی تشکیل می دهند، چند نمونه از کسب و کارهای محلی برای فروش محلی :
مشاوره بازاریابی فروشگاه لوازم التحریر
مشاوره بازاریابی سوپرمارکت ها
مشاوره بازاریابی جواهر و طلافروشی
مشاوره بازاریابی لوازم آرایشی و بهداشتی
مشاوره بازاریابی فروش پوشاک
مشاوره بازاریابی رستوران
البته بسیاری از رستوران ها هستند که آوازه آنها فراتر از محدوده است و با استفاده از بازاریابی دیجیتال و کیفیت از همه جای شهر و کشور مشتری جذب می کنند، اما بیشتر رستوران ها در محدوده محلی فعالیت دارند و اما راز موفقیت در بازاریابی برای رستوران چیست ؟
کیفیت ؟
کیفیت غذا نسبت به قیمت یکی از فاکتورهای مورد نظر مشتری است و ما نمی توانیم در مدل سازی مشتری، مشتری ها در یک دسته خاص قراردهیم و باید مشتری و انتظاراتش را دسته بندی کرد .
مشاوره بازاریابی فست فود
مشاوره بازاریابی سفره خانه سنتی
فروش کالا - بازار و راسته بازارها
راسته بازارها، کسب و کارهایی مرتبط هستند که به تعداد زیاد در یک محدوده حضور دارند .خیلی ها فکر می کردند که با ظهور بازاریابی دیجیتال و فروشگاه اینترنتی همه کسب و کارها باید اینترنتی شده و راسته بازارها تعطیل شوند، ولی از یک نکته غافل بودند و آن این که راسته بازارها خود بازار قدرت اقتصادی بازار هستند و نظام بازار را آنها جهت دهی می کنند .
مشاوره بازاریابی لوازم خانگی
کسب و کار خدماتی - کسب و کار محلی
کسب و کارهای محلی که خدمات ارائه می دهند
مشاوره بازاریابی آژانس هواپیمایی
مشاوره بازاریابی تاکسی تلفنی
مشاوره بازاریابی مشاور املاک
مشاوره بازاریابی مدرسه
مشاوره بازاریابی آموزشگاه
مشاوره بازاریابی خیاطی
فروش خدمات - کسب و کار شخصی
مشاوره بازاریابی وکیل
مشاوره بازاریابی پزشک
مشاوره بازاریابی آهنگساز
مشاوره بازاریابی نوازنده
مشاوره بازاریابی هنرمندان
مشاوره بازاریابی نوازندگان
مشاوره بازاریابی خوانندگان
مشاوره بازاریابی معماران
مشاوره بازاریابی مهندس الکترونیک
فروش کالا - کسب و کار شخصی
مشاوره بازاریابی سازنده صنایع دستی
مشاوره بازاریابی کسب و کارهایی که فروش و خدمات به صورت دیجیتال است و یا فروش سنتی به همراه ابزارهای دیجیتال
فروشگاه آنلاین بدون فروشگاه فیزیکی
فروشگاه های آنلاین که فقط آنلاین بوده و فروشگاهی در سطح شهر ندارند
مشاوره بازاریابی فروشگاه آنلاین محصولات مواد غذایی
مشاوره بازاریابی فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال
مشاوره بازاریابی فروشگاه آنلاین محصولات سیسمونی نوزاد
مشاوره بازاریابی فروشگاه آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی
خدمات مشتری به صورت آنلاین
شاید بسیار از کسب کارها مثل هاستینگ ها دارای خدمات مشتری آنلاین مثل تالارهای گفت و گو یا سیستم هلپ دسک هستند، ما برای بازاریابی و بهینه سازی این سیستم ها به کسب و کار شما کمک می کنیم
خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی
مشاوره بازاریابی استارت آپ ها
استارت آپ های حوزه فینتک
استارت آپ های فینتک را در یک جمله می توان این گونه معرفی کرد، نوآوری در خدمات مالی.
اگر شما می کوشید که خدمات مالی رایج را ساده تر کنید و خدمات متفاوتی به مشتری ارائه دهید به نوعی در حوزه فینتک فعالیت می کنید.
چندنکته در استارت آپ های مبتنی بر تکنولوژی مهم است، یکی این که رقابت خیلی سریع است و اگر رقیب یکه تازی در بازار دارید، سخت ممکن است در بازار راه پیدا کنید، شما باید همه جوانب را در نظر بگیرید و مدل متفاوتی نسبت به رقبا داشته باشید.
دانشجو و پژوهشگر بازاریابی و مدیریت
بخش مقالات بازاریابی
مقالات بازاریابی در زمینه بازاریابی و مدیریت و برندسازی
بلاگ بازاریابی
بلاگ بازاریابی، مطالب مفید در زمینه بازاریابی و مدیریت، دست نوشته ها و برداشت های روزانه بازاریابی
کتاب های بازاریابی
کتاب های بازاریابی، کتاب های برندسازی